A municipalità metropolitana di Ankara parte per a demolizione di e torri TOGO

A municipalità metropolitana di Ankara vene à l'offerta di demolizione per e torri TOGO
A municipalità metropolitana di Ankara parte per a demolizione di e torri TOGO

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu azzione in quantu à TOGO Towers, chì hè diventatu u centru di e rivendicazioni di l'affittu è hè diventatu u simbulu di l'affittu.

Dopu à a decisione di a 6a Camera di u Cunsigliu di Statu à l'unanimità di riduce e torri à 1,50 precedente u mese passatu, ABB esce in un'offerta per a "Demolizione di Torri TOGO per i Materiali di Riciclamentu" u 1 di settembre di u 2022.

Una nova decisione hè stata presa nantu à e Torri TOGO, chì sò state sigillate in 2019 da a Municipalità Metropolitana cù una decisione di tribunale per motivi di irregularità in u cambiamentu di zoning è mostratu cum'è u simbulu di affittu.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu l'azzione dopu chì l'obiezione fatta da u Cunsigliu di Statu contr'à a decisione di "riduce u precedente 1,50" in quantu à TOGO Towers in l'Assemblea ABB hè stata definitivamente rifiutata. Una offerta di demolizione serà fatta per a custruzzione, chì hè stata aumentata da 20 mila metri quadrati à 120 mila metri quadrati cù precedenti nascosti.

DETROY TENDER IS LIVE

U 1 di settembre di u 2022, à 14.00, u Dipartimentu di l'Affari Scientifici escerà à un'offerta per u "Travagliu di Demolizione di Torri TOGO per i Materiali di Riciclamentu" à a Sala di Cunsigliu di u 1u pianu di a Municipalità Metropolitana di Ankara.

L'offerta serà trasmessa in diretta nantu à ABB TV cù i cunti suciale di a Municipalità Metropolitana.

In quantu à u sughjettu, i funzionari di l'ABB anu dichjaratu chì solu e decisioni di a corte seranu appiicati in tutti i prucessi di TOGO Towers, chì sò diventati u simbulu di l'affittu, cum'è hè statu finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*