A Pulizzia Turca furnisce a Sicurezza in Qatar 2022 World Cup

Grande compitu per a Pulizzia Turca à a Copa Mondiale in Qatar
Grande duvere à a Pulizzia Turca à a Copa Mondiale in Qatar

A Pulizzia Turca furnisce a sicurità in l'urganizazione di a Copa Mondiale 2022 tenuta in Qatar. 3 Pulizzia, chì andarà in Qatar in assignazione temporale da Turchia, assicurerà a sicurità di i stadii induve e competizioni seranu ghjucate è l'alberghi induve e squadre stanu durante u torneu. In Bursa, 500 agenti di pulizza speciale selezziunati in u Dipartimentu di Polizia Riot sò stati assignati à l'urganizazione in Qatar.

A Pulizzia appositamente selezziunata tornerà in i so paesi cù una indennità di ogni ghjornu di 80 dollari è un totale di 3 mila dollari per 7 mesi. 100 Poliziani scelti da u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Bursa per u torneu serviranu in Qatar. U countdown hà iniziatu per a Copa Mondiale FIFA 2022, chì si terrà in Qatar quist'annu. A causa di e temperature sopra à u normale in Qatar, u torneu chì si terrà trà u 21 di nuvembre è u 18 di dicembre di u 2022 di questu annu, principia u 21 di nuvembre di u 2022, à 13.00:18 CEST, cù a partita di u Qatar anfitrione contr'à l'Equadoru in Havr è u 2022 di dicembre di u 18.00. finiscerà cù a partita finale da ghjucà in a cità di Lusail à 5 ore CET. U torneu serà ospitatu da u Qatar è i partiti seranu ghjucati in 8 diverse cità è XNUMX stadii differenti.

Rinforzu di a Pulizzia à u Fratellu Qatar

A Pulizzia Turca participà à a sicurità di a Copa Mondiale FIFA 21, chì si terrà u 18 Novembre-2022 Dicembre, ospitata da u paese amichevule è fraternu Qatar. Dopu avè ospitatu l'urganisazioni internaziunali chì hà ospitatu in l'anni precedenti, Turchia sparterà a so cunniscenza è a so sperienza cù u so paese fratellu, Qatar. I pulizzeri chì viaghjeranu da Turchia à Qatar per a Copa Mondiale seranu scelti trà a Polizia di Riot, a Polizia di Operazioni Speciali è e squadre di eliminazione di bombe.

Qatar coprerà tutte e spese di u persunale da esse assignatu. A pulizzia turca, chì hà da vultà in u so paese cù una indennità di ogni ghjornu di 80 dollari è à a fine di 3 mesi, 7 mila dollari, riceveranu ordini da i superiori turchi chì saranu in Qatar solu durante u torneu. U latu Qatari ùn puderà micca dà ordini diretti à a polizia turca. A Pulizzia Turca chì andarà in Qatar hè inclusa in u prugramma di furmazione dotatu di educazione inglese è qualchì infurmazione nantu à ciò chì è cumu fà quandu vanu in Qatar.

100 Pulizzia vanu da Bursa

2022 polizia di Bursa andaranu à a Copa Mondiale Qatar 100. 100 agenti di pulizzia da esse selezziunati apposta da a filiera di Riot di u Dipartimentu di Pulizia Provinciale di Bursa seranu in Qatar trà u 21 di nuvembre - u 18 di dicembre di u 2022. A Pulizzia turca, chì serà rispunsevuli di a sicurità di l'alberghi induve e squadre stanu, in particulare i stadii induve si sò tenuti i cuncorsi, sparterà ancu infurmazioni cù e forze di sicurezza di Qatar per a sicurità di e cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*