A produzzione di Locomotiva Elettrica Naziunale hà iniziatu

A produzzione di Locomotiva Elettrica Naziunale hà iniziatu
A produzzione di Locomotiva Elettrica Naziunale hà iniziatu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli metteranu fine à a dipendenza straniera in a produzzione di locomotive elettriche cù u prugettu E-5000 National Electric Mainline Locomotive, è hà dettu: "Avemu finitu u travagliu di cuncepimentu di u corpu di a nostra locomotiva elettrica naziunale, chì Pruduceremu in Eskişehir, è avemu principiatu a pruduzzione ".

U Ministru Karaismailoğlu, chì hè ghjuntu à Eskişehir cù u Trenu Alta Velocità da Ankara, hè statu accoltu da u guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız, u presidente provinciale di u Partitu AK Zihni Çalışkan è u presidente provinciale MHP İsmail Candemir.

Karaismailoğlu, u deputatu di u Partitu AK Eskişehir Nabi Avcı è u so entourage anu visitatu a fabbrica di l'Industria di Veiculi Ferroviari Turchia AŞ (TÜRASAŞ) è hà ricevutu un briefing. Karaism esaminendu i travaglii di assemblea di a locomotiva E-5000

Esprimendu chì anu ancu ricevutu infurmazioni nantu à l'opere in a fabbrica di Eskişehir di TÜRASAŞ, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Inseme à l'altri travaglii, avemu esaminatu i travaglii di l'Assemblea Locomotiva Mainline E-5000 in situ. TÜRASAŞ hà una capacità di produzzione annuale di 80 veiculi, 45 locomotive, 150 veiculi di u sistema ferroviariu urbanu, 75 locomotive diesel è 1200 vagoni in e fabbriche in i so direzzione regiunale. À u listessu tempu, inseme cù a pruduzzione di veiculi in i nostri fabbrichi; I vagoni di merci, locomotive, treni diesel è vagoni di passageri sò ancu mantenuti è riparati. Cù u nostru prughjettu E 5000 National Electric Mainline Locomotive, chì avemu avutu l'uppurtunità di esaminà durante a nostra visita, metteremu a fine di a dependenza straniera in a produzzione di locomotive elettriche cù u disignu domesticu di cumpunenti di altu valore aghjuntu in a produzzione di locomotive. Avemu finitu i studii di cuncepimentu di u corpu di a nostra Locomotiva Elettrica Naziunale. Avemu ancu principiatu a pruduzzione. I testi di tipu è i studii di certificazione di i sottosistemi di u prugettu cuntinueghjanu in cunfurmità cù u pianu di u prugettu. In 2023 è 2024, daremu 20 Locomotive Mainline E5000 à a nostra cumpagnia di trasportu TCDD. Un altru prughjettu realizatu da TÜRASAŞ hè a produzzione di un mutore diesel 8 di nova generazione di 1200 cilindri. U nostru primu mutore domesticu in u nostru paese cù queste caratteristiche rinfurzà a forza di a nostra industria è u nostru paese. Faremu sti mutori noi stessi, è ùn avemu micca bisognu di cumprà da altri paesi. L'assemblea di u mutore, chì farà cuntributi preziosi à a nostra ecunumia naziunale, cuntinueghja ".

U PROCESSU DI CERTIFICAZIONE DI U PROJECT NAZIONALE DI TRENI ELECTRICI INIZIATA

Indittendu chì un altru prughjettu realizatu in e fabbriche di TÜRASAŞ hè u Prototipu di Veiculu di u Trenu Elettricu Naziunale è a Produzione di Massa, Karaismailoğlu hà dettu: "In u scopu di u prugettu, avemu finitu a produzzione di u primu veiculu cù 160 cunfigurazioni di veiculi in u Trenu Elettricu Naziunale. Stallà a pruduzzione à una vitezza di 5 chilometri per ora. I prucessi di certificazione di u prugettu, chì i testi statichi è dinamichi sò stati ancu cumpletati, cuntinueghjanu. Inseme à 3 treni quist'annu, videremu 2023 treni nantu à i rails in 2024 è 19. U nostru travagliu in TÜRASAŞ ùn hè certamente limitatu à questi. U nostru Prughjettu di Disegnu di Treni Elettrici à una vitezza di 225 chilometri à l'ora cuntinueghja à piena velocità. U nostru travagliu di cuncepimentu serà finitu questu annu. In e fabbriche di TÜRASAŞ, u travagliu cuntinueghja nantu à i treni elettrici suburbani è l'equipaggiu di treni di linea longa. Avemu cuminciatu u nostru Prughjettu Naziunale di Treni Elettrici Suburbani in 2021. Ognuna di a nostra serie hè stata cuncepita cù 4 veiculi è una capacità di 1000 passageri. Prima useremu questi setti in u nostru Prughjettu Gaziray. Per Gaziray, ogni serie serà prodotta cum'è 4 treni, cù 8 veiculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*