Avvisu "Beton Mixer" da İmamoğlu

"Avvisu di betoniera da Imamoglu
Avvisu "Beton Mixer" da İmamoğlu

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu una dichjarazione à AKOM nantu à a precipitazione chì hè prevista per esse efficace in a cità. Dichjarà chì sò in u campu cù 4 mila 625 persone è 1.831 veiculi è equipaghji, İmamoğlu hà fattu un avvisu impurtante nantu à i betoniere. Spartendu l'infurmazioni chì l'otturazione si verifica in i scarichi per via di alcuni betoniera lavati in spazii incontrollati, İmamoğlu hà dettu: "Questu prublema di betoniera pare un prublema simplice, ma u so costu pò esse assai altu. In u fondu, una casa pò esse inundata. Ddiu pruibisce, pò purtà à altri prublemi. "Vogliu annunzià à tutti i nostri citadini chì nimu ùn deve lascià i rifiuti dannosi per l'ambiente cum'è questu in tali canali di pioggia è duverebbe agisce cun cura", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu una dichjarazione à u Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) nantu à a precipitazione chì deve esse efficace in a cità. Dichjarà chì a pioggia prevista in Istanbul ùn hè micca cusì efficace cum'è prevista, İmamoğlu hà dettu: "U prucessu cuntinueghja. In questu sensu, cù l'avvisu di pioggia emessu da l'AFAD è l'AKOM, a nostra istituzione hè stata in alerta da u principiu di sta settimana, hà aumentatu e so misure in quantu à u prucessu andendu oltre a rutina, è travaglia intensamente. Attualmente, i gestori di tutte e nostre istituzioni pertinenti sò quì. Facemu u cuntrollu da quì. In Istanbul, avemu attualmente 4 persunale cumplettamente preparatu nantu à u campu. "Cù 625 veiculi è equipaghji, cuntinueghja à travaglià nantu à l'intervenzione contr'à sta piovana forte, facennu preparazione per e difficultà chì i nostri citadini sperimenteranu", disse.

"A PIOVA ASPETTATA ùn hè micca accaduta"

İmamoğlu hà dichjaratu chì a pioggia hà iniziatu in i distretti di Arnavutköy, Eyüpsultan è Başakşehir da ieri, è chì a pioggia hè stata efficace in e regioni di Çatalca, Silivri, Esenyurt, Beylikdüzü è Avcılar in l'ore dopu, è hà dettu: "In questa forte pioggia, ùn ci era micca. scontri significativu chì seria significativu è vittimisimu u nostru populu. In seguitu, da sta matina, era prevista una forte pioggia in a linea di u Bosforu di Istanbul, ma una tale pioggia ùn hè ancu accaduta. In vista di l'infurmazioni chì i nostri amichi meteorolughi ci anu datu quì, a pioggia si hè spustata versu l'est di Istanbul è hè attualmente previstu chì serà più efficace in a linea Kocaeli è Sakarya. "Istanbul hè ancu in u scopu di sta pussibilità finu à 15.00, ma hè prevista per esse più efficace in i nostri distretti orientali, vale à dì Şile, Pendik, Kartal è Tuzla line."

"NEGLIGENTI IN U PASSU PASSU PUBBLICU ISTANBUL IN TROUBLE"

Nutendu chì u campu, i squadre di cuntrollu è di gestione cuntinueghjanu à travaglià in modu coordinatu, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, unu di i prublemi chì sperimu durante i prucessi di disastru; Se certi negligenza di u passatu ùn sò micca curretti, u prucessu pò causà prublemi per Istanbul. Ma devu dichjarà cun affirmazioni chì; Puderaghju dì chì noi, inseme à İSKİ è e nostre unità cum'è Infrastruttura è Mantenimentu Stradale è Affari Tecnici, avemu risoltu un prublema seriu in quantu à l'infrastruttura di Istanbul per quasi 2,5 anni. Ma i nostri investimenti cuntinueghjanu. Vogliu chì a ghjente di Istanbul sapia chì avemu fattu un investimentu chì supera circa 11 miliardi. "Tuttavia, in i punti induve ci sò forti piogge è gocce bruschi, l'investimentu chì avete fattu o ancu a bona infrastruttura ùn pò micca esse cumpletamente abbastanza per questu", disse. Dichjarà chì anu pruvatu à stabilisce una cumunicazione sana cù i capi è 39 municipalità di distrittu in tempi di disastru, İmamoğlu hà fattu i seguenti avvisi:

"ÙN hè pussibile di rimedià e minacce cù punizioni"

"I sforzi di e nostre squadre chì travaglianu per decine di millaie di persone in Istanbul sò assai preziosi. In listessu modu, i sforzi di i nostri cumune di distrittu fora di a cità sò assai preziosi. Tuttavia, vulemu sparte cù i nostri citadini altri fattori chì devenu esse cunsideratu in tali avvenimenti. Ùn saria micca sbagliatu di dì chì u numeru di linee di cuntrollu di l'infrastruttura in Istanbul, chì definiscemu cum'è canali di pioggia, griglie o torri di cuntrollu, hè milioni. Istanbul hè una grande geografia è una di e metropoli più impurtanti in u mondu. Vogliu sprimà questu quì: questu richiede una grande sensibilità. In particulare, qualchì volta detectemu chì alcuni scarti sò lasciati in questi canali, è imponemu multa. Sti penalità ponu esse di parechji tipi. Siccomu porta tali minacce, pudemu purtà à livelli più alti di punizioni. Tuttavia, ùn hè micca pussibule di riparà questu cun punizioni. Invitemu tutte l'istituzioni, l'urganisazione è l'individui, è ancu tutti i nostri citadini, à sta sensibilità. Vogliu ancu chì tutti i nostri citadini ci signalanu stu prublema cun sensibilità. Per esempiu; Lavà i betoniere è lascià u so propiu béton in una griglia pò bluccà u canali di una municipalità di distrittu è inundate una zona in a so ghjuridizione. Dunque, hè impurtante micca di fà queste cose. Questa questione di u beton mixer pare una materia simplice, ma u costu pò esse assai altu. In u fondu, una casa pò esse inundata. Ddiu pruibisce, pò purtà à altri prublemi. "Vogliu informà tutti i nostri citadini chì nimu ùn deve lascià i rifiuti dannosi per l'ambiente cum'è questu in tali canali di pioggia è duverebbe agisce cun cura".

HA ATTENZIONE À L'IMPORTANZA DI A COMMUNICAZIONE INTERISTITUZIONALE

Chjamendu l'attenzione à l'impurtanza di a cooperazione istituzionale è interistituzionale in tempi di disastru, İmamoğlu hà dettu: "In una metropole cum'è Istanbul, o ancu in una megapoli, a cumunicazione è u dialogu di l'istituzioni ùn deve esse micca criticendu l'un l'altru o fà diverse descrizioni di l'un à l'altru, ma furnisce una cultura di serviziu cumuna à a ghjente d'Istanbul per mezu di una cumunicazione ragiunate prima è dopu. "Vogliu sottolineare chì hè ancu impurtante. Semu onorati è fieri di serve u populu di Istanbul inseme cù i nostri amministratori quì è migliaia di fratelli chì travaglianu in u campu. Spergu chì a pioggia chì si mosse à l'est di Istanbul oghje lascià a nostra cità senza pruvucà danni, inundazioni o detriti. Hè soprattuttu preziosu per noi chì e piogge d'ayer in u punente di Istanbul anu cuntribuitu à e nostre dighe, ancu s'ellu hè pocu. I nostri citadini ponu cuntattà u nostru Centru di Soluzioni ALO 153 per ogni prublema. "Vogliu à tutti i Istanbuliti una bona ghjurnata, sottulinendu chì ci hè una squadra in Istanbul chì hè pronta à aiutà è à sustene e municipalità di pruvincia è distrittu vicini, cum'è sempre, in e regioni di Kocaeli è Sakarya, in e difficultà chì ponu esse in i pussibuli sviluppi. ", disse.

In a dichjarazione, İmamoğlu era accumpagnatu da u Sicritariu Generale IMM Can Akın Çağlar, u Direttore Generale İSKİ Şafak Başa è i funzionari di tutti i dipartimenti è unità di IMM.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*