Aydıncık Village Life Center hè apertu

Aydincik Bay Life Center hè apertu
Aydıncık Village Life Center hè apertu

U centru di vita di u paese hè statu apertu cù una cerimonia tenuta in u paese Aydıncık di u distrittu Altındağ di Ankara in u scopu di u prugettu di riapertura è di trasfurmazioni di e scole primarie di u paese, chì ùn sò micca attivamente aduprate da u Ministeru di l'Educazione Naziunale, in centri viventi.

Parlendu à l'apertura di a Scola Primaria Aydıncık è u Centru di Vita di u Village, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dichjaratu ch'ellu hè assai felice chì u prughjettu di u centru di vita di u paese, chì hè statu iniziatu in Samsun, hè statu implementatu ancu in Ankara. Indicà u puntu righjuntu in l'educazione in l'ultimi vinti anni, Özer hà dettu: "L'ultimi vinti anni sò stati un periodu in quale i zitelli di u paese ponu accede facilmente à tutti i livelli di educazione da e so regioni. Per questu, investimenti assai impurtanti sò stati fatti dichjarà a mubilizazione di l'educazione in 81 pruvince è 922 distretti ". disse.

Ricordendu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hà un sistema educativu cù circa 19 milioni di studienti è 1.2 milioni di maestri, Özer hà dettu: "U tutale di stu sistema educativu hè più di a pupulazione di quasi 150 paesi. Hè un sistema enormu. Avà, a caratteristica più impurtante di stu prucessu criticu hè l'aumentu di i tassi di scola di a pupulazione d'età à tutti i livelli di educazione ". disse.

Dichjarà chì i tassi di scola in tutti i livelli di educazione in Turchia anu aumentatu è si avvicinavanu à i paesi sviluppati, Özer hà nutatu chì Turchia hà ghjuntu à questu stadiu cù un ritardu di 70 anni in l'ultimi vinti anni.

Enfatizendu chì a capitale più permanente è putente hè a capitale umana di u paese, Özer hà dettu chì l'ultimi dui dicennii sò stati un periodu in u quale e pratiche antidemucratiche in fronte à l'educazione sò state abulite è e dumande suciali in u campu di l'educazione sò state soddisfatte.

Dichjarà chì u prucessu ùn hà micca prugressu omogeneamente in retrospettiva, Özer hà dichjaratu chì hà spressu a so gratitudine à u presidente Recep Tayyip Erdoğan per a so cuntribuzione è u sustegnu à l'educazione malgradu parechje operazioni.

Ricordendu chì Turchia hà vistu a migrazione da i paesi à i distretti, da i distretti à i cità, è da e cità à e metropoli, u Ministru Özer hà dettu chì u sistema educativu trasportatu hè statu prupostu per chì i zitelli in i paesi, chì u numeru di studienti hè in diminuzione, sò micca privatu di educazione.

Dichjarà chì i studienti sò trasportati à e scole più vicine gratuitamente è u pranzu hè furnitu à i studienti chì beneficianu di l'educazione bussed, Özer hà dichjaratu chì u costu annuale di stu prughjettu hè di circa 6-7 miliardi di lire.

Sottulineendu chì ùn hè micca pussibule di aumentà l'accessu à l'educazione, salvu chì e pulitiche suciali sò implementate, u Ministru Özer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "In particulare dopu à u prucessu di Kovid-19, a ghjente hà cuminciatu à passà lentamente da metropoli à cità, da cità à distrittu, da distretti à paesi. Cum'è i paesi anu bisognu di cuntrullà assai bè i prucessi ligati à l'approvvigionamentu di l'energia oghje, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali sò diventati i spazii più critichi di i paesi per via di a situazione straordinaria in e catene di supply supply. Cunsiderendu sti tendenzi è i flussi naturali, avemu dettu chì salvemu e nostre scole di i paesi da sta situazione di inattività è apremu à l’accessu di i nostri citadini. Per quessa, avemu pensatu à apre e scole primarie di paese in u primu pianu, è cambiendu u regulamentu, avemu alluntanatu a strada per l'apertura di e scole primarie di u paese in tutti i nostri paesi desiderati, indipendentemente da u numeru di studienti.

Cù u cambiamentu di regulamentu, 12 mila zitelli scontru cù l'educazione pre-scola

Ricordendu chì i criteri per l'apertura di kindergartens è kindergarten in i scoli di u paese sò stati ridotti da 10 studienti à almenu 5 studienti per aumentà l'accessu à l'educazione prescolare, una di e zone prioritarie in questu periodu, Özer hà dettu: "Avemu fattu un semplice mossa. Avemu riduciutu u numeru di studienti à 5. 1.800 mila di i nostri figlioli in 12 paesi in Turchia anu truvatu un postu in kindergarten solu cù stu cambiamentu di regulamentu ". disse.

U Ministru Özer hà dettu chì cù l'investimenti fatti in l'educazione prescolare, più di 5 4 zitelli di 11 anni anu cuminciatu à assistisce à kindergartens è kindergartens in l'ultimu periodu. Aumenteremu sta figura à 5 per centu finu à ghjunghje à 78 per centu ". disse.

Spieghendu chì i centri di vita di u paese ùn sò micca limitati à a scola primaria di u paese è à a kindergarten di u paese, Özer hà dettu: "À u stessu tempu, avemu dettu - ùn ci pò esse micca studienti in i nostri paesi - ùn pudemu micca aduprà cum'è una scola primaria di u paese. Ùn ci sò studienti, ùn pudemu micca aduprà u paese cum'è un kindergarten. Allora, cumu avemu da aduprà stu edifiziu? Allora apremu un centru di educazione publica. Ci sarà sicuramente un centru di educazione publica in tutti i centri di vita di u paese. Quì, i nostri citadini puderanu accede à qualsiasi educazione chì volenu nantu à l'agricultura, l'allevamentu di l'animali o u sviluppu persunale, senza andà in Altındağ o Ankara. S'ellu ùn ci hè micca a pussibilità di apre u centru di l'educazione publica, u trasformeremu in campi d'estate inseme cù u nostru Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. Autrement dit, dans les centres de vie des villages qui auront l’opportunité d’en profiter de manière multifonctionnelle, de l’école primaire à l’école maternelle, du centre d’éducation publique au camp de jeunes…

7 milioni 7 mila 142 citadini sò stati ghjunti in 529 mesi in i centri di educazione publica

Dichjarà chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hè à u serviziu di i citadini di tutti i gruppi di età cù istituzioni di apprendimentu permanente, Özer hà cuntinuatu e so parolle annunziendu chì anu annunziatu una mobilizazione in questu spaziu ancu questu annu:

"L'annu passatu, u numeru di trainees chì beneficianu di i centri di educazione publica era di circa cinque milioni. In 2022, avemu stabilitu un scopu di ghjunghje à almenu 1 milione di citadini ogni mese. À a fine di 7 mesi, avemu righjuntu 7 milioni 142 mila 529 citadini è circa 70 per centu di questu hè e nostre donne. In altre parolle, continueremu à stà vicinu à e nostre donne cù ogni tipu di sustegnu chì aumenterà e so cumpetenze di vita s'ellu sò casalinghe, per fà e nostre donne più forti, soprattuttu per fà un passu più solidu in u mercatu di u travagliu.

Nutendu chì e richieste di i maestri furmatori in i centri di educazione publica è l'istituti di maturazione per aumentà i so salarii sò stati cumpleti, Özer hà dettu chì ùn ci hè micca un ostaculu per ghjunghje à u scopu di ghjunghje à 12 milioni di citadini in i centri di educazione publica à a fine di l'annu.

1000 centri di vita di u paese seranu aperti in u novu annu accademicu

Esprimendu chì anu apertu u primu di i centri di vita di u paese in Samsun, Özer hà dettu; Hà dichjaratu chì anu cuntinuatu cù Bitlis, Izmir è Istanbul dopu, è oghje anu fattu a prima apertura in Ankara.

Nutendu chì travaglianu per fà i centri di vita di u paese assai efficaci, u Ministru Özer hà dettu: "Sperendu, quandu l'annu accademicu 12-2022 principia u 2023 di settembre, averemu l'uppurtunità di apre 1000 scole di paesi cum'è centri di educazione publica, primaria di u paese. e scole, i kindergarten è u Kulliye hè assai bellu. Averemu l'uppurtunità di sparte stu passu cù u publicu tutale cù una publicità ". disse.

Ringraziendu tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prucessu, u Ministru Mahmut Özer hà desideratu chì Aydıncık Village Life Center sia benefica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*