U novu record di Bayraktar TB2 SİHA: 500 mila ore di volu

Novu record di mille ore di volu da Bayraktar TB SIHA
U novu record di Bayraktar TB2 SİHA 500 mila ore di volu

Bayraktar TB2 SİHA hà cumpletu cù successu 500 mila ore di volu è hà battu un novu record in a storia di l'aviazione turca. Bayraktar TB2, u primu SİHA naziunale è uriginale di Turchia, hà cumpletu cù successu 500 mila ore di volu, stabilendu un novu record in a storia di l'aviazione turca.

intrutu in l'inventariu in 2014

Sviluppatu da Baykar, u fabricatore di i sistemi SİHA naziunali di Turchia, u SİHA Bayraktar TB2 naziunale, chì hè dimustratu cum'è u megliu in a so classa in u mondu quandu e so caratteristiche tecniche è l'operazioni chì hà participatu sò valutati, intrutu in l'inventariu di l'Armata Turca. Forces (TSK) in 2014.

U veìculu aereo senza pilotu, chì era armatu in 2015, hè oghji utilizatu operativamente da e Forze Armate Turche, u Cumandante Generale di Gendarmerie, a Direzzione Generale di Sicurezza è u MIT. Bayraktar TB2 SİHA hà travagliatu attivamente in a lotta contru u terrurismu in u paese è attraversu a fruntiera da e forze di sicurezza dapoi u 2014.

Esporta à 23 paesi

Bayraktar TB2, a prima piattaforma SİHA di Turchia esportata in u mondu, hè seguita cun interessu da l'industria mundiale di l'aviazione è a difesa. I cuntratti d'esportazione sò stati firmati cù 23 paesi, cumpresi Ucraina, Qatar, Azerbaijan è Pulonia.

Dopu avè esportatu 2021 milioni di dollari di sistemi S / UAV in 664, Baykar hè diventata a cumpagnia chì esporta u più in u campu di difesa è aerospaziale, secondu a dati annunziati da l'Assemblea di l'Esportatori Turchi. Baykar attualmente genera più di 90% di i so rivenuti da l'esportazioni. I negoziati cuntinueghjanu cù parechji paesi chì sò interessati à u National SİHA Bayraktar TB2.

Prima esportazione SİHA in un paese membru di l'OTAN è di l'UE

Bayraktar TB2 SİHAs, chì hà fattu un novu terrenu in a storia di l'aviazione turca, volaranu ancu sopra i celi polacchi quist'annu. Cusì, per a prima volta, Turchia averà esportatu un SİHA (Vehicule Aereo Armatu Unmanned) d'alta tecnulugia à un paese membru di l'OTAN è l'Unione Europea (UE).

E campagni d'aiutu sò cuminciati

Bayraktar TB2 SİHAs sò attivamente utilizati da l'Armata Ucraina per scopi di difesa in a guerra in corso trà Russia è Ucraina. Campagni d'aiutu sò urganizati da u publicu in Lituania, Ucraina, Pulonia, Lettonia, Norvegia è Canada per cumprà Bayraktar TB2 è donate à l'Armata Ucraina. Baykar ùn hà micca accettatu e donazioni raccolte da e campagne urganizate in Lituania, Ucraina è Pulonia è hà donatu l'aiuti raccolti per a compra di Bayraktar TB2 SİHA per risponde à i bisogni umanitarii di u populu ucrainu.

U ritmu di a località hè à un livellu record

Baykar, chì hà sviluppatu i sistemi di software è hardware, chì sò u più grande valore aghjuntu in u campu di i veiculi aerei senza pilotu dapoi l'iniziu di l'anni 2000, cù a so squadra di ingegneri turchi, naziunale è unicu, hè dimustratu cum'è una di e cumpagnie tecnologiche principali di u mondu. in u so campu cù u so putere di ingegneria in 13 discipline diverse.

Bayraktar TB2 SİHAs, tutte e parti critiche, disinni è software chì sò stati sviluppati naziunale è unicu da Baykar, sò pruduciuti in u Centru Tecnologicu Naziunale Özdemir Bayraktar in Istanbul cù una participazione di l'industria domestica di 93%, chì hè un record in u mondu.

Funciona ancu in i terrimoti.

Bayraktar TB2 SİHAs sò stati trasferiti à a regione in pocu tempu, cum'è 24 minuti, dopu à u terrimotu di magnitudine 2020 in Elazığ Sivrice chì hè accadutu u 6,8 di ghjennaghju di u 25, è trasfirìu imàgini è infurmazioni istantanee da i punti induve u trasportu hè difficiule à Ankara. è i centri di cummandu di e pruvince affettate da u terrimotu. Bayraktar TB2 SİHAs, in più di sustene i sforzi di ricerca è salvezza da u celu, serve ancu à cuntrullà u trafficu di veiculi pesanti dopu à u terrimotu è à cuntinuà l'aiutu futuru senza interruzzione.

Participà à a salvezza di l'immigranti

Bayraktar TB2s facenu ancu una cuntribuzione impurtante à a documentazione di e violazioni di i diritti umani, cum'è per salvà a vita di parechji migranti irregulari, seguitendu i movimenti migratori irregulari in corso in l'Egeu è u Mediterraniu da u celu, è i pushbacks chì ùn sò micca in l'agenda di u mondu. .

Hà ghjucatu un rolu impurtante in a liberazione di Karabakh

Bayraktar TB2 SİHAs hà ancu ghjucatu un rolu impurtante in a fine di l'occupazione Karabakh di 30 anni di u paese fraternu Azerbaijan. L'Azerbaijan hà iniziatu una operazione militare contru Nagorno-Karabakh, occupata da l'Armenia, u 27 di settembre di u 2020. U 44 di nuvembre di u 10, 2020 ghjorni dopu à l'iniziu di l'operazione, l'Armata Azerbaigiana hà finitu l'occupazione di l'Armenia è hà pigliatu u Nagorno-Karabakh sottu u cuntrollu.

Durante l'operazione contru l'Armenia, l'Armata Azerbaijan hà utilizatu Bayraktar TB2 SİHA, chì sò stati sviluppati naziunale è specificamente da Baykar, in tutta a linea di fronte. Sicondu i studii cunfirmati da l'analista di difesa, Bayraktar TB2 SİHAs distruttu parechji sistemi di difesa aerea, sistemi di radar, tanki, veiculi blindati, camioni, arsenali, pusizioni è unità chì appartenenu à l'Armata Armena. Stu successu di l'Armata di l'Azerbaijan, chì hà surprisatu u mondu, hè statu interpretatu da i media mundiali è l'esperti di difesa cum'è i SİHA Turchi anu righjuntu un putere di playmaker cambiendu a storia di a guerra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*