Buca Yedigöller rivive per una Izmir più verde

Per un Izmir più verde, Buca Yedigoller hà risuscitatu
Buca Yedigöller rivive per una Izmir più verde

A municipalità metropolitana di İzmir hà datu un novu aspettu à Yedigöller, u simbulu di Buca. Presidente, chì hà esaminatu i travaglii chì sò ghjunti à a tappa finale Tunç SoyerDichjarà chì sò felici di rinnuvà una di l'impurtanti spazii di recreazione è verdi di İzmir è di purtàla à a cità, hà dettu: "Mantenemu e nostre promesse, riunitemu a ghjente di İzmir cù u verde è a natura".

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà rianimatu Buca Yedigöller, chì era sguassatu per via di l'usu intensu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà esaminatu i travaglii di rinnuvamentu, chì sò ghjunti à l'ultima tappa, cù u secretariu generale di a municipalità metropolitana di Izmir, Özgür Ozan Yılmaz. Tunç Soyer, "U 180 mila metru quadru Dr. Dopu à Behçet Uz Recreation Area, simu felici di rinnuvà una di l'impurtanti spazii verdi di a cità cù una superficie di 90 mila metri quadrati. Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu dettu chì avemu da aumentà a quantità di verde in a cità è cunduceremu i nostri citadini cù a natura più in a cità. Mantenemu e nostre promesse. Yedigöller, cù a so faccia rinnuvata, serà un centru di vita induve i nostri citadini chì venenu à visità sta regione è Buca respiraranu è i nostri ghjovani è zitelli feranu sportu ".

U prugettu, preparatu da u Dipartimentu di Parchi è Giardini di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè statu realizatu da i Dipartimenti di Parchi è Giardini, Scienze è Opere di Custruzzione.

Giardini di pioggia à 3 punti

Per riduce l'effetti di a crisa climatica glubale è per utilizà e risorse d'acqua in modu efficiente, 7 stagni in l'area di recreazione sò stati ridotti à 3 è a quantità di spaziu verde hè stata aumentata da 3 mila metri quadrati. U travagliu di isolamentu hè statu finitu in i stagni è i stagni sò stati animati cù ghjochi d'acqua. I giardini di pioggia sò stati creati in stagni 3 chì sò fora di usu. Hè prughjettatu di risparmià l'irrigazione piantendu e piante chì cunsumanu menu acqua in i giardini di pioggia.

U campu di ghjocu hè statu aumentatu à 2

In u scopu di i travaglii cuminciati in marzu, u campu di ghjocu è i parchi di ghjocu in a zona di recreazione sò stati rinnuvati. Un stagnu chjusu hè ancu dispostu per unisce i ghjovani è i zitelli cù diverse attività sportive. Cusì, 2 mila metri quadrati supplementari di ghjocu per i zitelli sò aghjuntu à l'area di recreazione. U ponte chì cunnessa Dede Korkut Street è Ali Şir Nevai Street in a zona hè statu riparatu è e so turri sò state pittate. Guardrails sò stati custruiti in certi punti di a zona per scopi di sicurità. A pista di tartan di 500 metri di longu hè stata messa in serviziu per caminari è jogging.

più verde, più vivace

Cù i travaglii di arrangiamentu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, 2 terrazze di vista sò state aghjunte à l'area di recreazione induve i citadini ponu rilassate è fighjà u paisaghju cun piacè. Una strada hè stata creata da u tunnel di a pianta trà a piazza è a sala di matrimoniu esistente. 54 mila 257 arbusti è piante di terra è 166 arburi cumpresi pera ornamentale, quercia anatoliana, platanu di Londra, mela ornamentale, redbud, mulberry-leaved sicomoro è lilla sò stati piantati in a zona. Altri 252 arburi è 500 XNUMX arbusti seranu piantati in a zona. U pianu di a piazza esistente è u pianu di petra di ardesia in tutta a zona sò stati rinnuvati. E squadre cuntinueghjanu à travaglià nantu à l'arrangiamentu di e zone di riposu è di picnic.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*