Vagone Naziunale è Naziunale di Luttamentu di U focu è Rescue in Rails

Carro d'estinzione è di salvezza di u focu Naziunale è Naziunale nantu à Rails
Vagone Naziunale è Naziunale di Luttamentu di U focu è Rescue in Rails

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì u Vagone di Lutta è Salvamentu di u focu, pruduciutu cù strutture domestiche è naziunali, hà a capacità di 6 camioni di u focu è hà dettu: "Puderemu intervene in incendi forestali micca solu nantu à e ferrovie, ma ancu. ancu in i lochi induve ùn pudemu micca ghjunghje per strada è induve passa a linea di ferrovia. Mentre risponde à u focu, à u stessu tempu, a carica, i passageri è u persunale in u vagone sottumessu à l'accidentu seranu assicurati cù l'equipaggiu di salvezza chì hà.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à a cerimonia di consegna di u Carru di Luttamentu di u focu è di Salvamentu pruduttu in a fabbrica TÜRASAŞ Eskişehir. Nutendu chì stanu travagliendu duramente per aumentà u ritmu di località è naziunalità in a produzzione di veiculi ferroviari, Karaismailoğlu hà dettu chì u disignu è a produzzione di cumpunenti critichi di i veiculi di u sistema ferroviariu cù i mezi naziunali hè a so priorità più impurtante. Karaismailoğlu, "In questu cuntestu; U disignu è a produzzione di cumpunenti critichi in i veiculi di u sistema ferroviariu, l'iniziu di a pruduzzione in massa di u trenu elettricu naziunale è a locomotiva in u 2022, u cumpletu di u prototipu di u trenu naziunale d'alta velocità in u 2023, cumprese u disignu è a produzzione di metro, tram, è tutti i veiculi di u sistema ferroviariu è i subcomponenti critichi chì u nostru paese hà bisognu sò cuncepiti è pruduciuti. Scopemu un TÜRASAŞ ".

U VAGON DI SCATTURA DI INCENDI È DI SALVARE hè FABRICATU CU FACILITÀ LOCALI È NAZIALI

Carro d'estinzione è di salvezza di u focu Naziunale è Naziunale nantu à Rails

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì anu purtatu a qualità di serviziu ancu più altu cù u Carru di Lutta è Salvamentu di u focu chì TCDD Taşımacılık AŞ avia bisognu è consegnatu, hà dettu chì u Carru di Lutta è Salvamentu di u focu hè statu pruduttu cù i mezi domestici è naziunali. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u nostru vagone, vulemu minimizzà e pussibuli pèrdite è danni in accidenti chì ponu accade durante u trasportu di petroliu è derivati ​​nantu à e ferrovie, possibili deraillement, incendi, perdite è splusioni. In questu rispettu, a nostra capacità d'intervene in accidenti chì ponu accade in i tunnel di ferrovia aumenterà ancu. Cù i nostri vagoni di u focu è di salvezza, puderemu intervene in u focu forestale micca solu nantu à e ferrovie, ma ancu in i lochi chì ùn pudemu micca ghjunghje per strada è induve passa a linea ferroviaria. Mentre risponde à u focu, à u stessu tempu, a carica, i passageri è u persunale in u vagone sottumessu à l'accidentu seranu assicurati cù l'equipaggiu di salvezza chì hà. U nostru Carru di Lutta è Salvamentu di u focu hà una capacità tutale di 72 camioni di focu in media, cù una mistura di 6 tonnellate d'acqua è di schiuma. Cù i monitori cuntrullati remoti nantu à stu vagone, pò spruverà l'acqua 100 metri prima di u so locu. Pò ancu generà a so propria energia. Puderà participà à tutte l'operazioni ghjornu è notte.

Carro d'estinzione è di salvezza di u focu Naziunale è Naziunale nantu à Rails

WE RILASCIATI FERROVII

Nutendu chì e ferrovie anu significatu oltre solu esse un sistema di trasportu in a storia di u trasportu di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "I ferrovii sò una parte strategica di a reta di trasportu in queste terre cù impurtanza economica, suciale, storica è culturale. Dopu à i primi anni di a Republica, avemu restauratu e ferrovie, chì sò state trascurate finu à u 2003, durante i nostri guverni. Avemu attribuitu 1 miliardi di lire di i 670 trilioni 382 miliardi di lire chì avemu passatu per u sviluppu di u nostru paese in u campu di u trasportu è a cumunicazione per l'investimenti ferroviari. Cù i nostri investimenti ferroviari, avemu creatu un effettu di u travagliu di 1,7 milioni in u nostru paese. Dopu a pandemia, avemu aumentatu i nostri spedizioni di merci da 10 per centu è u nostru potenziale di trasportu internaziunale da 24 per centu. Vulemu un aumentu di almenu 2022 per centu in 6. In tuttu u paese; U nostru travagliu cuntinueghja intensamente nantu à un totale di 4 chilometri, di i quali 407 chilometri sò treni d'alta velocità è 314 chilometri sò linee cunvinziunali. Avemu apertu 4 di i nostri 721 centri logistichi previsti in tuttu u paese. Sviluppemu a nostra industria ferroviaria domestica è naziunale, induve i nostri studii di R&D cuntinueghjanu, ghjornu per ghjornu. Mentre avemu pensatu à aumentà a tarifa di trasportu di merci di e ferrovie à 26 per centu in 13, prevemu chì serà di 2023 per centu in 5 è 2035 per centu in 20. Aumenteremu ancu i tassi di trasportu di passageri nantu à e nostre ferrovie sopra u 2053 per centu. Travagliemu per assicurà chì a lunghezza di a nostra rete ferroviaria hè 22 mila 6 chilometri in 2035 è 23 mila 630 chilometri in 2053. In cunfurmità cù e novi tendenze energetiche di u mondu, furniremu 28 per centu di u bisognu energeticu tutale di e ferrovie da fonti d'energia rinnuvevuli. Avemu purtatu u pesu di u nostru paese per 600 anni cù a grande famiglia di e ferrovie. Cù tutti i nostri investimenti in u periodu di i nostri guverni, aumentemu i tassi domestici è naziunali in a produzzione di mutori, locomotive è vagoni, cù e linee ferroviarie. Riducemu a dependenza straniera è facemu a nostra ecunumia naziunale è l'indipendenza naziunale ancu più forte è più forte. In u nostru paese, induve cuntinuemu à tesse cù e rete di ferru, l'entusiasmu di i nostri treni, chì sò apprezzati per u so designu è a mudernità nantu à e linee d'alta veloce, serà sperimentatu, micca lamentu di treni neri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*