Chì Precauzioni ponu esse pigliate contr'à u Sunstroke?

Chì Precauzioni ponu esse pigliate contr'à u Sunstroke
Chì Precauzioni ponu esse pigliate contr'à u Sunstroke

Liv Hospital Specialista di Medicina Interna Dr. Alev Özsarı spiegò e precauzioni chì ponu esse pigliate contr'à u sole è ciò chì pò esse fattu in casu di sunstroke.

Dr. Özsarı hà spiegatu u sunstroke cusì:

A malatia più seria purtata da l'estiu hè u sole. Sunstroke hè una malatia chì si trova in u risultatu di a disrupzione di u mecanismu chì regula a temperatura di u corpu, vale à dì u sistema di termoregulazione, per via di u calore eccessivu. Hè una cundizione in quale u corpu ùn pò micca sudatu abbastanza per regulà a so propria temperatura. Inoltre, a temperatura di u corpu pò principià à aumentà per via di a perdita eccessiva di fluidi è elettroliti per via di a sudazione eccessiva in u clima caldu. I zitelli, l'anziani, quelli chì anu malatie cronica è quelli chì cunsuma l'alcolu eccessivu sò più affettati da sta cundizione.

Febbre alta, mal di testa, ritmu di pulsu aumentatu è ritmu respiratoriu, pressione sanguigna bassa, fatigue estrema, fatigue. Siccomu l'esposizione à u sole hè prolungata è ùn hè micca trattata, ponu sviluppà crampi dolorosi, arritmia cardiaca, nausea-vomiting-diarrea, inquietudine, convulsioni, cunfusione, coma è morte. "

Chì precauzioni ponu esse pigliate contr'à u sole ?

"Ùn duvete micca stà troppu in u sole.

Beie assai acqua è acqua minerale senza aspittà a sete. (Quelli cù pressione di u sangue duveranu cunsumà acqua minerale cun prudenza).

A cura deve esse pigliata cù l'alimentariu, l'alimenti pisanti è grassi deve esse evitati, è una dieta ricca in ligumi è frutti deve esse manghjatu spessu. L'alimenti ricchi di proteine ​​​​si deve esse ridutta è l'alcohol è a cafeina deve esse evitata. L'alcolu è a cafeina, in particulare in i ghjorni caldi, affettanu negativamente u mecanismu chì regula a temperatura di u corpu.

A cura deve esse purtata cù i tessuti chì sò adattati per a staghjoni, chì ùn suscitarà micca troppu a temperatura di u corpu, cum'è u cuttuni è u linu, chì ùn pruvucarà micca a sudazione deve esse preferitu, è a ropa di culore chjaru deve esse purtatu; . I cappelli à bordu largu deve esse purtatu per prutegge da u sole.

L'attività sportiva sottu u sole deve esse evitata trà 11.00-15.00, quandu i raghji ultraviolet sò più intensi.

A doccia deve esse pigliata spessu.

Deve esse immediatamente purtatu à un locu frescu è aria, a so robba deve esse sguassata, deve esse appiccicata, i so gammi sò alzati è deve esse rinfriscatu per permette l'evaporazione da a pelle.

Pudete piglià un bagnu d'acqua calda - micca troppu friddu o applicà una compressa fridda à l'ascelle, u collu è i fianchi.

S'ellu hè cuscente, deve esse datu assai acqua è ayran salatu. Se ci sò sintomi cum'è cunfusione o convulsioni, a persona deve esse purtata à l'uspidale senza ritardu.

Sì i cramps musculari duranu più di 1 ora malgradu u riposu in un locu frescu è beie assai fluidi, un duttore deve esse cunsultatu. Hè impurtante di rinfriscà u paci è dà fluidi adatti.

L'antipiretici ùn sò micca utili, è ponu ancu esse periculosi per amministrà ".

Dr. Özsarı spiegò ciò chì puderia accade per u risultatu di l'insolazione cusì:

"In una insolazione lieve, a pressione sanguigna bassa, a frebba è a fatigue si verificanu. Se a perdita di fluidu è l'aumentu di a frebba cuntinueghjanu, a perdita di a cuscenza è i disordini neurologichi si trovanu, chì pò esse risultatu in coma è morte.

Quandu l'umidità aumenta in u clima caldu, perdemu fluidu per sudori. Hè necessariu di rimpiazzà u sodiu è u fluidu persu. U lattinu salatu è l'acqua minerale sò ancu cunsigliati cù l'acqua. Tuttavia, quelli chì anu prublemi di pressione sanguigna anu da cunsumà cun prudenza.

U colpu di calore affetta l'anziani, i persone cù malatie croniche è i zitelli più. E cunsiquenzi precoci è fatali si trovanu in e persone cù pressione di u sangue, diabete è soprattuttu in i pazienti diabetici chì utilizanu l'insulina, i malati di cori, è i malati di rino per a perdita di fluidu.

I zitelli sò più sensibili à u sole. A so pelle hè sensibile è ùn ponu micca prutegge si contra a desidratazione. Per quessa, i zitelli deve esse datu assai acqua. "I zitelli sottu à l'età di 2 ùn deve micca esse esposti à u sole troppu è ùn deve esse guardatu in una vittura esposta à u sole per un bellu pezzu".

Prutegge vi da u sole in 10 passi

  • Ùn aspittà à avè sete, beie assai acqua.
  • Aduprate vestiti di culore chjaru, largu è un cappellu.
  • Ùn cunsuma micca alcolu è cafeina.
  • Evite di esce à u sole trà 11.00:16.00 è XNUMX:XNUMX.
  • Applicà u sunscreen quandu esce. Ricurdativi chì ancu i raghji riflessi ponu causà danni.
  • Se tenete malatie croniche, viaghjate à e zone fresche.
  • Sè esercite, fate prima o à a sera.
  • Ùn stendu micca à u sole per ore per avè un abbronzatu.
  • Mantene i vostri spazi viventi freschi in casa è in l'uffiziu.
  • Lasciate u sole scaldà senza brusgià è cuntribuisce à a vostra salute.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*