Dichjarazione di Importazione di l'Automobile da u Ministeru di u Cummerciu

Dichjarazione di Importazione di l'Automobile da u Ministeru di u Cummerciu
Dichjarazione di Importazione di l'Automobile da u Ministeru di u Cummerciu

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di u Cummerciu nantu à l'impurtazioni di l'automobile, hè statu dettu chì "Ùn ci hè micca disturbu in e transazzione di i partiti obligati chì presentanu i ducumenti necessarii è facenu dichjarazioni in cunfurmità cù e disposizioni di a legislazione".

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di u Cummerciu; "Ricertamenti, ci sò stati rapporti in certi media chì certi camioni carichi di vitture purtati in Turchia da l'esteru sò stati trattenuti in dogana è e so prucedure ùn sò micca realizate.

Cum'è in tutte e altre transazzioni d'importazione, in l'impurtazioni di l'automobile, certi documenti richiesti da l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti devenu esse presentati in cunfurmità cù a legislazione è e cundizioni specificate in i regolamenti spartuti cù u publicu da u nostru Ministeru devenu esse cumpletu.

In cunfurmità cù a legislazione in vigore, e transazzioni d'impurtazione sò finalizzate se queste cundizioni sò cumplete.

A nutizia citata in questu cuntestu ùn riflette micca a verità, è ùn ci hè micca disturbazione in e transazzione di i partiti obligati chì presentanu i ducumenti necessarii è facenu dichjarazioni in cunfurmità cù e disposizioni di a legislazione. Per d 'altra banda, quelli chì portanu sti veiculi sò ancu furniti cù l'uppurtunità di scaricà i so carichi di veiculi in lochi sottu a vigilazione doganale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*