U AV Races in Afyonkarahisar finiscinu u 14 d'Aostu

UAV Races in Afyonkarahisar finiscinu in Aostu
U AV Races in Afyonkarahisar finiscinu u 14 d'Aostu

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà scontru cù i ghjovani chì participanu à a "Concursu Internaziunale di Veiculi Aerei Unmanned (UAV) di u Liceu" urganizata da TUBITAK in u scopu di TEKNOFEST (Festival di l'Aviazione, Spaziu è Tecnulugia) chì cuntinueghja à Afyonkarahisar Motor Sports Center. Varank, chì hà ancu visitatu i stands in a zona, hà scontru cù i studienti. sohbet hà fattu.

In u so discorsu in l'area di l'eventi, u Ministru Varank hà dettu: "Quandu avemu partitu in 2018, i cuncorsi tecnologichi in quale 14 mila squadre cumpetenu in solu 5 categurie diverse sò diventati un grande entusiasmu in quale 40 mila squadre è 150 mila studenti cumpetenu. 600 categorie diverse. Semu assai cuntenti di induve venemu. Noi, i nostri ghjovani fratelli è l'amici di u liceu, ghjunti quì cun l'intelligenza di cuncepisce i so propri UAV, furmendu e so squadre è travagliendu inseme cù sinergia. Semu ancu veramente cuntenti chì sò in competizione cù i so prudutti di punta ". usatu e frasi.

Storia di successu

Varank hà enfatizatu chì i ghjovani chì venenu à Afyonkarahisar seranu l'ingegneri è i tecnichi più riesciuti di Turchia in l'anni à vene è scriveranu storie di successu in u futuru di u paese in u spaziu è l'aviazione.

BANDIERE SELJUK DI L'AVVENU

Nutendu chì i ghjovani chì venenu quì seranu u futuru Selçuk Bayraktars, Varank hà dettu: "In questu sensu, vogliu ringrazià tutti i mo fratelli. Avete datu impurtanza à sti travaglii, avete interessatu è participatu à sti cuncorsi cun noi. Facemu u nostru megliu per metteli à u vostru serviziu, sempre chì pudemu. Migliaia di studienti sò venuti quì da Turchia. Avemu accoltu è ospitali quì. Furnemu supportu tecnicu è materiale durante a preparazione per a cumpetizione. In particulare e nostre cumpagnie è istituti cercanu di fà amici è mentori per voi. Fate visite di campu. Tutti questi sò per preparà per u futuru è per fà di voi un imprenditore di successu è prufessiunale in u vostru campu ". disse.

TEKNOFEST FIRE

Nutendu chì queste opportunità ùn eranu micca dispunibuli in u so periodu, Varank hà dettu: "Ci era grandi prublemi in l'accessu à a tecnulugia, per suprattuttu cuncorsi di tecnulugia. Ma avemu tenutu u focu TEKNOFEST in 2018. Avà hè diventatu una grande torcia. Stu focu chì avemu allughjatu hà attivatu una grande innovazione tecnologica in Turchia. Scriverete u futuru di Turchia è a storia di successu. Pudemu solu aiutà quì. Pudete vede noi cum'è extra è sè stessu cum'è l'attore principale. Tu sì u prutagunista di stu filmu. Spergu chì faremu più cose boni cun voi ". disse.

PARLA A GIOVANI

Addressing the young in the area induve si sò tenuti i High School UAV Races, Varank hà nutatu chì i ghjovani chì custruiscenu l'avvene di Turchia sò i ghjovani di TEKNOFEST.

GENERAZIONE TEKNOFEST

Dichjarà chì a generazione TEKNOFEST scriverà a storia di successu di Turchia, Varank hà dettu: "Questa generazione TEKNOFEST hè quì avà. Corsa i so UAV, chì anu sviluppatu cù i so sforzi. Li supportemu cù u nostru ministeru, TÜBİTAK, a Fundazione T3 è parechje altre urganisazioni. Ogni centesimu chì spendemu nantu à a nostra ghjuventù quì, ogni sforzu chì versemu hè halal. Semu assai cuntenti chì avemu fattu sti travaglii. I ghjovani sò a nostra fonte di orgogliu. Vulemu tutti successu. " usatu e frasi.

U guvernatore Kübra Güran Yiğitbaşı, i deputati di u Partitu AK Afyonkarahisar Ali Özkaya, İbrahim Yurdunuseven, u sindaco Mehmet Zeybek è u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Hasan Mandal l'accumpagnava.

E gare UAV in Afyonkarahisar finiscinu u 14 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*