A ghjente di Şahintepe agisce contr'à l'esiliu di u "Canale Istanbul".

Sahintepe Halki 'Canale piglia azzione contr'à l'esiliu di Istanbul
A ghjente di Şahintepe agisce contr'à l'esiliu di u "Canale Istanbul".

A ghjente di Şahintepe Mahallesi, situata in Istanbul Başakşehir, hè stata esiliata da i so quartieri induve anu campatu per anni, cù u Kanal Istanbul è u Prughjettu Yenişehir. L'abitanti di u quartieru è i sustenidori chì s'opponenu à u prugettu dissi: "Vulemu esse indirizzati per ogni pianu di trasfurmazioni da esse fattu, ùn accettemu micca l'intelligenza chì ci ignora".

A causa di u Kanal Istanbul è u Prughjettu Yenişehir, chì hè previstu di esse custruitu in Şahintepe Mahallesi in Istanbul Başakşehir, a ghjente di u vicinatu, chì si vulia esilià, cuntinueghja a so resistenza. I residenti di u quartieru si sò riuniti davanti à a Moschea İskender Esma in u Distrettu di Şahintepe è anu urganizatu una azione.

Parechji citadini anu participatu à l'azzione. Dopu à a dichjarazione di stampa fatta durante l'azzione, u diputatu HDP Istanbul Züleyha Gülüm è u diputatu CHP Istanbul Özgür Karabat anu pigliatu a parolla.

Cengiz Tokmak, un residente di u quartiere chì leghje u testu di stampa, hà dettu ch'elli sò stati privati ​​di bisogni basi cum'è l'electricità, l'acqua è u gasu naturale in i so quartieri chì anu custruitu da u travagliu per anni.

In a dichjarazione, Tokmak hà dichjaratu chì i ghjochi di affittu in Şahintepe cuntinueghjanu senza interruzzione è hà dettu: "Prima, faremu un modu per asciucà l'alimentariu, è hè stata presa una decisione per" espropriazione urgente "circa 300 famiglie in u latu Sonevler di u nostru quartiere. . Dopu à quessa, e persone chì vivenu principarmenti in u latu di Aşık Veysel di u nostru quartieru è in e parti di a collina vicinu à Aşık Veysel sò stati dumandati à esse esiliati in Hacımaşlı.

"U mutivu di a trasfurmazioni in u quartiere hè a lucazione"

Enfatizendu chì e strutture in i so quartieri sò più forti cà e strutture in parechje parte di Istanbul, Tokmak hà enfatizatu chì sette isule in a regione sò state dichjarate cum'è zone risicate per via di l'affittu, è hà dettu:

Municipalità di Başakşehir in ghjugnu 2022; Hà ricivutu l'autorizazione cumpleta da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione per a trasfurmazioni urbane da esse realizatu in l'isule 1542, 1543, 1554, 1606, 1540, 1564 è 1617. È in u mumentu, l'isula di u 1543 hè veramente in custruzzione. In listessu tempu, nant'à parechje altre isule di u quartieru, a ghjente in purità di a cumuna s'andava in giru à e case dicendu "c'era una dumanda da voi in st'isula, avemu venutu à scuntràvi". In ogni casu, hè statu chì a cumuna hà u scopu di entre ancu in isule novi. A trasfurmazioni per esse fatta in u nostru quartieru hè stata basatu annantu à a "Legge N ° 6306 nantu à a Trasfurmazione di Zone Sottu Rischiu di Disastru". Spieghemu u mutivu di a dichjarazione di sti 7 isule cum'è risicate cù una sola cosa: u so nome hè affittu. Tantu cusì chì Başakent AŞ, una entità giuridica, hà cullatu terreni in u nostru quartieru da u periodu di Mevlüt Uysal à u periodu di Yasin Kartoğlu. Oghje avemu amparatu chì u più grande partenariu di l'isula numerata 1554 hè Başakent AŞ cù 2 mila 69 metri quadrati. In altri palori, a municipalità di Başakşehir hà cullatu terreni cù a so propria cumpagnia in u cunsigliu di amministrazione è avà hè dopu avè trasfurmatu sti parcelle in soldi. Facendu questu, piglianu u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione cum'è partenariu è dicenu à a ghjente "questu hè un spaziu risicatu, s'ellu ùn dà u vostru locu, l'espropriemu".

"Ùn accettemu micca l'intelligenza chì ci ignora"

Infine, in a dichjarazione, u seguente hè statu dettu: Vulemu esse indirizzati prima per ogni pianu di trasfurmazioni da esse fattu quì, ùn accettemu micca l'intelligenza chì ci ignora. Ùn hè micca credibile di dì chì a ghjente hà datu a so casa è u titulu di titulu volontariamente, mustrà un bastone d'espropriazione sottu à l'aba. U Merre è u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione anu da vene prima à dì à tutta a ghjente di u circondu u prugettu ch'elli anu fattu, à vede s'ellu ci hè prufittu o benefiziu ind'è st'affare ! Quelli chì anu l'ochji nantu à i nostri lochi è quelli chì veneranu l'affittu duveranu prima sapè chì ùn rinunceremu micca i nostri lochi è chì cuntinuemu a nostra ghjustu lotta. U sindaco Yasin Kartoğlu, chì hè ghjuntu tranquillamente à u situ di custruzzione è hà dettu chì i residenti di u quartiere ponu rilassate quì, è hà custruitu cellule cù una superficie grossa di 70 metri quadrati di 51 metri quadrati, deve sapè chì ùn accettemu micca a trasfurmazioni. !

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*