A strada Eskişehir Sarıcakaya serà aperta in 2023

A strada Eskisehir Saricakaya serà aperta in l'annu
A strada Eskişehir Sarıcakaya serà aperta in 2023

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli compieranu u prugettu Eskişehir-Sarıcakaya in u 2023 è u metteranu in serviziu, è chì quandu a custruzzione di a strada hè finita, un totale di 21,5 milioni di lire seranu salvate annu.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà visitatu u situ di custruzzione di a strada Eskişehir-Sarıcakaya; ricevutu infurmazione nantu à u prugettu. Karaismailoğlu, chì hà fattu una dichjarazione dopu, hà dettu chì a Turchia ùn hè micca ghjunta facilmente in questi ghjorni. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu menu di un annu per determinà quale serà a strada chì scegliemu per u futuru", è hà cuntinuatu cusì:

"Da una banda, u Partitu AK è l'Alianza di u Populu, chì hà fattu u nostru paese sperimentà u periodu più luminoso, più forte è più luminoso in a storia di a Republica cù i so investimenti storichi, u sviluppu è a prosperità, è da l'altra banda, milizie straniere. è putschisti, chì adopranu a pulitica di a minzogna cum'è un modu di vita, per i so interessi persunali.membri di l'uppusizione ansiosi di ottene un impiegu. U nostru paese; Finu à u 2002, era un paese induve l'investimentu era ignoratu è u benessiri di a so nazione ùn era micca cunsideratu. A crisa ecunomica hè diventata cumuna, è i vincitori sò sempre stati altri, micca a nostra nazione. In ogni casu, cù u guvernu di u Partitu AK, Turchia; Hè riesciutu à batte record in ogni campu da l'impieghi à l'investimentu, da l'esportazione à a pruduzzione, da l'investimentu straneru à u turisimu. Avà battemu records in l'espurtazioni, pudemu mandà dui satelliti di cumunicazione à u spaziu in un annu, è simu in strada per diventà unu di i 10 paesi chì sviluppanu i so satelliti cù risorse domestiche è naziunali. A reputazione di u nostru paese hè in una pusizioni più forte ch'è mai stata. In termini di trasportu è infrastruttura, Turchia hà assistitu à un muvimentu di sviluppu senza precedente in a storia di a Republica ".

AMU SPENSU SUPERIORE 18 MILIARDI DI LIRA IN INVESTIMENTI DI TRANSPORTE E COMUNICAZIONI IN ESKISEHIR

Indittendu chì u principiu di "ùn piantà micca, cuntinuà" prevale in u guvernu di u Partitu AK è a cunniscenza di l'investimenti, Karaismailoğlu hà dettu chì, per quessa, l'obiettivi per u 2053 sò digià determinati. Enfatizendu chì Eskişehir hà ricevutu è continuerà à riceve a parte chì merita da stu enormu investimentu è a comprensione di serviziu in tuttu u paese, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu spesu più di 2022 miliardi 18 milioni di lire per l'investimenti di trasportu è cumunicazione di Eskişehir, à i prezzi di 53. Mentre era solu 2003 chilometri di strade divise in Eskişehir in 90, avemu fattu 227 chilometri di autostrade divise è hà aumentatu a nostra lunghezza di l'autostrada divisa à 317 chilometri. Avemu cunnessu Eskişehir à Ankara, Bolu, Bilecik, Kütahya è Konya per strade divise. Avemu ancu aumentatu a lunghezza di l'autostrada pavimentata bituminosa calda in a pruvincia da 92 chilometri à 320 chilometri. Durante u periodu di i nostri guverni, avemu custruitu è ​​​​riparatu una sola strada di 240 chilometri in Eskişehir. Avemu cumpletu è messu in serviziu 3 ponti cù una lunghezza tutale di 625 mila 54 metri. Avemu fattu un investimentu di 5 miliardi 67 milioni di lire per l'investimenti stradali di Eskişehir durante u mandatu di i nostri guverni. U costu tutale di u prughjettu di 7 diversi investimenti autostradali chì cuntinueghjanu in tutta a pruvincia righjunghji 1 miliardi 422 milioni.

SALVAREMU TOTALI 21,5 MILIONI LIRA

Dichjarà chì sò tutti inseme in u prugettu, chì hè unu di i 7 investimenti autostradali separati in Eskişehir, Karaismailoğlu hà ricurdatu chì 42 chilometri di a strada Eskişehir-Sarıcakaya, chì hè 5 chilometri, hè stata finita è messa in serviziu cum'è una strada divisa. in anni precedenti. Nutendu chì l'offerta per i restanti 37 chilometri hè stata finita, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu finitu e strutture di terra è d'arte in u travagliu di custruzzione di strada l'annu passatu. Quist'annu, custruiremu una strada divisa bituminosa di 4,5 chilometri di longu. Inoltre, avemu u scopu di custruisce una strada unica di 5,5 chilometri. Finiremu stu prughjettu di strada in u 2023 è u metteremu à u serviziu di u nostru populu. Quandu a custruzzione di sta strada hè finita; Salvemu 17,5 milioni di lire annu, 4 milioni di lire da u tempu è 21,5 milioni di lire da carburante. In questu modu, l'emissioni di carbone annuali seranu ridutte di 863 tunnellate ".

Nutendu chì a custruzzione di a Strada Eskişehir-Alpu-Mihalıççık è a Strada Eskişehir-Sakarlıca-Mihalgazi cuntinueghja rapidamente, Karaismailoğlu hà dettu: "In più di questu; Cumpleremu e riparazioni BSK di Sivrihisar-Eskişehir-Bozüyük Road, Sivrihisar-Emirdağ Junction-Afyon Road è Ankara-Eskişehir junction-Mahmudiye-Çifteler Road. Inseme à e strade, e nostre strade di cunnessione è a riparazione di i ponti cuntinueghjanu ancu. Prutegemu a nostra storia, a nostra cultura è u patrimoniu di i nostri antenati. Restauremu i ponti storichi di Akköprü, Dağkaya, Akbaş, Konarlp, Kavuncu, Karabekir è Göynük. Inseme à u Ponte Topalyayla nantu à a strada provinciale Günyüz-Çeltik-Yunak à a junzione Sivrihisar-Polatlı, a custruzzione di e strade di cunnessione cuntinueghja ancu.

ÙN AMU TEMPU PER U CICLU VIRTUALE DI CUTIDIANA È POLEMICA

"Ùn avemu micca tempu per i circoli viziosi di ogni ghjornu è e polemiche. U nostru tempu, a nostra energia, a nostra mente è i nostri pinsamenti sò solu cù a nostra nazione. Hè in a pianificazione è a custruzzione di i servizii chì li offremu ", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì una Turchia forte è grande hè pussibule cù questu sudore di a so fronte è di a so mente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*