I ciclisti partiti per a vittoria di Manzikert in Malatya

I ciclisti partiti per a vittoria di Manzikert in Malatya
I ciclisti partiti per a vittoria di Manzikert in Malatya

Urganizata da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è i Club di Ciclismo di Kocaeli, a "Conquest of Anatolia 1071 Ahlat Manzikert Victory Cycling Tour" cuntinueghja. U cunvogliu di 16 atleti ghjunse à Malatya. I ciclisti ghjunghjeranu à Manzikert u 22 d'Aostu.

TOUR IN BICICLETTA CONQUEST OF ANATOLIA

Sottu a dirigenza di u Gran Regnu Seljuk State Alp Arslan, u 26 anniversariu di a Vittoria Manzikert, chì hà scunfittu l'Imperu Bizantinu u 1071 d'Aostu 951 è hà apertu e porte di l'Anatolia à i Turchi, serà celebratu in Bitlis Ahlat. A Municipalità Metropolitana di Kocaeli sustene e celebrazioni di a Vittoria di Manzikert cù a "Conquista di l'Anatolia 1071 Ahlat Manzikert Victory Cycling Tour" urganizata inseme cù i Club di Ciclismo Kocaeli. U 12 d'Aostu, i ciclisti, chì anu ricevutu a Bandiera Turca da u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, Yaşar Çakmak, cuminciaru à pedalà.

ARRIVU A MALATYA

I ciclisti di Kocaeli, chì anu pedalatu per 1071 ghjorni per a "Conquista di l'Anatolia 7 Ahlat Manzikert Victory tour in bicicletta", viaghjanu una media di 160 chilometri ogni ghjornu. I ciclisti di Kocaeli ghjunghjenu à Malatya dopu à a 7a tappa.

U TOUR FINIRÀ IN AHLAT

I ciclisti pedaleranu per Malatya-Elazığ in a 8ª tappa, Elazığ-Bingöl in a 9ª tappa, è Bingöl-Malazığ in a 10ª tappa. I ciclisti, chì pedalaranu 600 chilometri in totale, participeranu à l'avvenimenti di a vittoria 1071 Ahlat Manzikert chì si terrà in Bitlis / Ahlat.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*