I citadini disabili anu scupertu i distretti d'estate cù e spedizioni İZDENİZ

I citadini disabili anu scupertu i distretti d'estate cù e spedizioni IZDENIZ
I citadini disabili anu scupertu i distretti d'estate cù e spedizioni İZDENİZ

A municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu viaghji marittimi per chì i citadini disabili ponu passà i mesi d'estate in u megliu modu. İZDENİZ A.Ş. I citadini disabili anu scupertu e cità d'estate cù i servizii di ferry Güzelbahçe-Mordoğan-Foça.

E spedizioni d'estate iniziate da a Municipalità Metropolitana di Izmir per lascià un segnu nantu à a vita di i citadini disabili cù u scopu di una cità senza ostaculi facianu a ghjente surrisu. I citadini disabili anu mostratu un grande interessu in i voli Konak - Güzelbahçe - Mordoğan - Foça urganizati da a Direzzione Generale di İZDENİZ. A nave parte da Konak à 08.00:08.45 ogni marti durante a stagione estiva per i citadini disabili è un cumpagnu, parte da Güzelbahçe à 09.45:10.30 è Mordoğan à XNUMX:XNUMX, ghjunghje à Foça à XNUMX:XNUMX è torna nantu à a stessa strada in u sera..

"Grazie per a discriminazione positiva"

U presidente di l'Associazione Buca Disabled Harun Kara, chì si n'andò in Mordogan cù a so moglia Nazan Kara utilizendu a spedizione İZDENİZ, hà dettu: "Stu serviziu hè un serviziu assai preziosu per noi. Ogni marti, dirigemu parechji amici è membri disabili à questu avvenimentu. Prima di tuttu, u nostru presidente Tunç SoyerGrazie assai per a discriminazione pusitiva chì hà dimustratu à i disabili. Semu assai piacè è ti ringraziu per l'approcciu di u persunale di İZDENİZ è u serviziu chì ci anu furnitu ".

"I nostri disabili ùn lasciavanu micca a so casa"

U presidente di u Cunsigliu di a cità di Güzelbahçe, Oya Türkeli, chì hà accumpagnatu e spedizioni in particulare per a participazione di i ghjovani cù disabilità, hà dettu: "Semu assai felici per i nostri disabili. Avemu disabilitatu chì ùn sò mai stati in Foça. Parechje di i nostri disabili ùn anu lasciatu a so casa. Anu ancu da viaghjà è vede, aghjunghje sensu à a so vita. U nostru presidente Tunç SoyerVulemu ringrazià İZDENİZ è İZDENİZ. I nostri disabili stavanu aspittendu stu ghjornu. Sò stati svegliati da a prima ora è sò assai felici ".

"Hè assai entusiasta è felice oghje"

Mamma Gülten Aktulum, chì hà partitu cù u so figliolu disabili Hüseyin Aktulum, hà dettu: "Hüseyin vulia viaghjà, era una opportunità è andemu inseme. Aghju ricevutu un missaghju annantu à questu tempu nantu à u mo telefunu è avemu riunitu. Hè a mo prima volta chì và ancu. Cum'è mamme, avemu un tempu duru. Vulenu esce in u calore, viaghjà, vagare. Ùn l'avemu mai purtatu à u mare st'estate. Era assai bè chì travagliavamu è ùn aviamu micca una vittura. Sò ghjuntu solu per mustràlu. Hè ancu assai entusiasmu è felice oghje. Hà dumandatu u tempu finu à a matina per eccitazione. Semu assai felici, grazie per tuttu ". disse.

"Moltu piacevule à sente u mare"

Per d 'altra banda, a coppia visive Hakan è Ayten Doğanay, chì si n'andò in vacanze à Mordoğan, hà dettu: "Ùn avemu micca fattu viaghji in ferry assai spessu. In generale Karşıyaka Andavamu avanti è avanti trà Konak è Konak. Andemu à Mordoğan per e vacanze avà. Pensu chì hè bonu chì u viaghju hè un marti. Hè piacevule à sente u mare quì. A crociera era assai ben pensata ", disse.

"Ùn pudemu micca permette di viaghjà"

Hüseyin Özlü, chì hà una disabilità fisica, hà dettu: "Mi piace assai. Sempre chì sò viaghji d'estate, veneraghju sempre. Vecu lochi induve ùn sò micca statu, i lochi chì ùn possu andà. Siccomu simu disabilitatu, ùn avemu micca avutu una tale opportunità. Sò assai cuntentu di a so gabbia, u so viaghju è a so sicurità ". Zuhal Kuyucu hà dettu: "Sò assai cuntentu di questi servizii di ferry di u Metropolitan. Eru assai cuntentu di sente a nutizia. Ùn pudemu micca permette di viaghjà. U mo amicu hà intesu chì ci hà dettu. Sò cuntentu di andà in posti chì ùn pudemu micca andà. Videmu ancu diversi posti. President per tuttu Tunç SoyerTi ringraziu assai. Chì u so successu sia sempre ". Mentre Emirhan Demir hà manifestatu a so eccitazione, a so mamma Döne Demir hà dettu: "Semu assai felici chì anu preparatu una tale urganizazione per i nostri figlioli disabili. Hè a nostra prima volta chì pruvemu. Speremu, seremu soddisfatti di i lochi chì andemu ".

Cumu applicà?

I citadini cù una Carta Izmirim disabilitatu è i so parenti cù una Carta di Cumpagnia Izmirim ponu fà una riservazione chjamendu 0232 320 00 35 (Ext. 102-103) per unisce à u tour è informà u molo induve si imbarcanu. Siccomu a capacità di a nave hè di 300 persone, deve esse chjamatu almenu un ghjornu prima di u viaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*