I scavi di Sarhöyük Dorylaion ricomincianu in Eskişehir

I scavi di Sarhoyuk Dorylaion ricomincianu in Eskisehir
I scavi di Sarhöyük Dorylaion ricomincianu in Eskişehir

L'Università Anadolu cuntinueghja à mette in luce u nostru patrimoniu culturale cù e so scavi. Şarhöyük - Dorylaion, situatu à trè chilometri à nord-est di u centru di a cità di Eskişehir è unu di l'impurtanti insediamenti di l'Anatolia, hà ricuperatu u statutu di Scavi Presidenziale Determinatu da u 2022. Assoc. Prof., docente di l'Università Anadolu, Facultà di Lettere, Dipartimentu di Archeologia. Dr. I scavi chì metteranu in luce a storia di l'Anatolia seranu cuntinuati da Mahmut Bilge Baştürk, cù a participazione di squadre scientifiche è studienti di l'Università Anadolu, l'Università Kırşehir Ahi Evran è l'Università Eskişehir Osmangazi.

Assoc. Dr. Baştürk: "Cù un grande sustegnu è sforzi, a luce hè fatta nantu à e scavi chì sò in corso dapoi anni".

Prof. Dr. Muhibbe Darga è u Prof. Dr. Anadolu University Faculty of Letters membru di a facultà Assoc Prof. hà dichjaratu chì i scavi realizati da Taciser Tüfekçi Sivas per parechji anni sò diventati una scola cù a participazione di un numeru significativu di studienti è membri di facultà. Dr. Mahmut Bilge Baştürk cuntinuò e so parolle cusì: "Scavazioni Şarhöyük, in quale avemu trovu dati assai interessanti per l'archeologia anatolica, cuntinueghjanu in forma di perforazione in a cità bassa in a parti miridiunali di u monticulu è in l'area di a necropoli à circa dui centu metri. à punente di u cune di muntagna, in più di u travagliu in u cune di muntagna. I risultati qualificati sò stati ottenuti in i scavi realizati da u principiu di l'scavi. Trà 2015 è 2019, avemu scupertu dati assai interessanti per l'archeologia anatoliana in i scavi realizati sottu a presidenza di u Museu d'Archeologia Eti è sottu a mo cunsulenza scientifica. Per esempiu, oghje sapemu chì u primu stabilimentu in Şarhöyük, vale à dì, Eskişehir, deve avè principiatu in a seconda mità di u 4u millenniu aC, in u Periudu Calcoliticu Tardu. "Di sicuru, questu hè i nostri dati attuali, questu cambierà in u futuru".

"Avemu realizatu studii chì anu cuntribuitu à a literatura archeologica mundiale"

Assoc. Prof. Dr. hà dichjaratu chì Şarhöyük, un tumulu chì era abitatu ininterrottamente da sei mila anni fà à u Periudu Bizantinu, presenta u riassuntu storicu di Eskişehir. Baştürk hà dichjaratu chì i dati nantu à l'Età di Bronzu iniziale sò entrati in a literatura archeologica mundiale cù publicazioni naziunali è internaziunali è hà dettu: "Avemu cuntinuatu i studii fatti da i nostri maestri nantu à i strati di l'Hittita è hà introduttu u mondu di l'archeologia cù novi scuperte chì ponu megliu percepisce u periodu. U stessu hè applicà à u periodu ellenisticu. Avemu ancu determinatu attraversu scuperte archeologiche è ruine di trinchera chì ci sò stati scontri nantu à a muntagna durante a Guerra Kütahya-Eskişehir. "Cuntinuemu u nostru travagliu da induve avemu lasciatu". disse.

L'Università Anadolu mette in luce u nostru patrimoniu culturale cù i so studii in Türkiye è Eskişehir

Per l'Università Anadolu, chì hà furnitu supportu è sforzu ininterrotti in i scavi per più di trent'anni, i Scavi di Şarhöyük sò un lascita impurtante chì include decennii di sudore è sustegnu di parechje persone, in particulare i so prufessori è i studienti, è l'avventura archeologica di l'Università Anadolu. università. A cuntribuzione di Şarhöyük à u passatu di l'Anatolia ùn hè micca limitata à i so scuperte, ma hà ancu stabilitu i fundamenti per a creazione di un Dipartimentu di Archeologia in l'Università Anadolu. In più di parechji membri di a facultà chì travaglianu in u Dipartimentu di Archeologia di l'Università Anadolu, chì celebrerà u so trentesimu anniversariu in u 2023, parechji archeologi chì travaglianu in altre università è musei di u nostru paese anu acquistatu a so prima sperienza di scavi in ​​i Scavi di Şarhöyük.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*