E squadre di successu in i cuncorsi TEKNOFEST sò premiati

E squadre di successu in i cuncorsi TEKNOFEST sò premiati
E squadre di successu in i cuncorsi TEKNOFEST sò premiati

U prugramma di chiusura hè stata urganizata in u 3 è l'ultimu ghjornu di u Festival di l'Aviazione, u Spaziu è a Tecnulugia TEKNOFEST, urganizatu da u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è a Fundazione T3. In u scopu di TEKNOFEST, u festival tecnulugicu più impurtante di u nostru paese è di u mondu, i premii sò stati presentati cù una ceremonia à e squadre chì anu ottinutu successu in i cuncorsi in 7 rami.

Realizà a mossa tecnologica naziunale di Turchia, l'eccitazione di TEKNOFEST, u Festival di l'Aviazione, u Spaziu è a Tecnulugia, hà inghiottitu Trabzon per 3 ghjorni. U prugramma di chjusi hè stata l'ultimu ghjornu di TEKNOFEST, u festival di tecnulugia più impurtante in u mondu, urganizatu in u Medical Park Stadium. Mentre i dilettanti di a tecnulugia anu mostratu un grande interessu in u festival, u sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Murat Zorluoğlu, hà pigliatu un interessu vicinu à l'invitati in a cità per via di TEKNOFEST.

CONCURSU URGANIZZATA IN 7 BRANCHE

L'ultimu ghjornu di TEKNOFEST, i premii sò attribuiti à e squadre chì anu successu in "Intelligenza Artificiale in u Trasportu", "Flying Car", "Innovazione Biotecnologica", "Tecnulugie Viventi Accessibili", "Tecnulugie Ambientali è Energetiche", "Helicopteru". Cuncorsi di Design" è "Tecnulugia Digitale in Industria". I premii sò stati presentati à e squadre cù a participazione di u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu, u sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu, u secretariu generale di TEKNOFEST è u direttore di a Fundazione T3 Ömer Kökçam è altre parti interessate.

FOTO CUMENTARI PICCATA

A cerimonia hè stata cunclusa cù una sessione fotografica di gruppu di u guvernatore di Trabzon İsmail Ustaoğlu, u sindaco metropolitanu Murat Zorluoğlu, a squadra di a Fundazione T3 è i cuncurrenti. Per d 'altra banda, i cuncorsi TEKNOFEST Trabzon, induve si sò tenuti diversi avvenimenti, finiscinu cù u cuncertu di l'artista Ceren Ece Öksüz, Vira Cemal è Eypio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*