I travaglii di custruzzione di u Metro Buca Cuntinueghjanu cum'è previstu

I travaglii di custruzzione di u Metro Buca Cuntinueghjanu cum'è previstu
I travaglii di custruzzione di u Metro Buca Cuntinueghjanu cum'è previstu

U più grande investimentu in a storia di İzmir, l'escavazione di u tunnel chì furnisce a cunnessione Üçyol - Şirinyer in u Metro Buca principia à a Stazione Generale Asım Gündüz. Prima di i travaglii di custruzzione, l'arburi in l'area induve a stazione serà situata, u Parcu Muammer Yaşar Bostancı è u Parcu di a Cascata seranu prutetti muvenduli. Quandu a custruzzione hè finita, l'arburi seranu piantati in i so vechji lochi.

L'attaccu di u sistema ferroviariu in İzmir cuntinueghja senza sospensione. I travaglii di custruzzione nantu à a linea di metro Buca, u più grande investimentu in a storia di İzmir, stanu guadagnanu impulsu dopu chì a prima risorsa di circa 21 milioni è mezzo d'euros hè stata furnita da u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD) è l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD). ). In a prima tappa, l'accordi sò fatti in l'area per a custruzzione di a stazione da esse situata in Karabağlar General Asım Gündüz Mahallesi è l'iniziu di scavi di tunnel.

Ergenekon: Salvemu tutti l'arburi

L'arburi in u Parcu Muammer Yasar Bostancı è u Parcu Cascata seranu trasportati cù tecniche è equipaghji speciali in modu chì l'scavi di u tunnel ponu inizià è a Stazione Generale Asım Gündüz pò esse custruita. L'arburi seranu prutetti da a cura di elli in i vivai di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Mehmet Oğuz Ergenekon, Capu di u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà dichjaratu chì anu travagliatu in a zona da trè à quattru mesi è esaminò l'arburi unu per unu, hà dettu: "Avemu fattu un studiu per salvà tutti l'arburi. Trasferiremu i nostri arburi esistenti à a nostra nursery cù machini speciali. Quandu a nostra stazione hè finita, in un annu è mezu o dui, ci saranu più arburi in questa zona. In più di l'arburi chì movemu è mantenemu, piantaremu ancu arburi novi. Vuleriamu avè terre vacanti è creà siti di custruzzione. Ma hè assai difficiule, quasi impussibule di truvà tali spazii in İzmir. U nostru scopu hè sempre di purtà a terra chì avemu digià acquistatu in una manera più verde chè prima è più adatta à l'usu di i citadini, in cunfurmità cù a visione ambientalista di u nostru presidente. Avemu travagliatu per questu scopu ", disse.

Stazioni di metro Buca

Tunneling machines hè ghjuntu à Izmir

Enfatizendu chì anu iniziatu u Metro Buca, Ergenekon hà dettu: "I nostri scavi continuanu da questa zona di stazione versu Buca. Attualmente, i nostri trè tunnellatrici sò ghjunti à İzmir. Sò stati curati. I nostri machini cumincianu à scavà. I scavi principianu ancu in Buca. Avemu u scopu di fà aduprà a ghjente di Buca u metro in circa quattru, quattru anni è mezu. Hè unu di i più grandi investimenti chì İzmir hà mai fattu. U nostru presidente seguitatu è direttu constantemente. Cum'è u nostru presidente hà dettu, "Stu metro vene à Buca" è cumencia à vene ".

Grazie à u presidente Soyer

Nuran Dursun, capu di u distrittu di Konak Zafertepe, hà dettu: "Semu felici chì a stazione di trasferimentu di u metro parte da u nostru quartiere. Ùn ci sarà micca prublemi cù i nostri arburi. L'arburi seranu purtati in u nostru parcu dopu chì u travagliu di u metro hè finitu. Buca Metro aghjunghjera valore à u nostru quartiere è risolve u nostru prublema di trasportu. Tunç Soyer Vogliu ringrazià u mo presidente per avè purtatu un investimentu cusì impurtante in u nostru distrittu ".

U prublema di trafficu di Buca hè risolta

U travagliu di custruzzione di i tunnel è stazioni di u Metro Buca serà cumpletu cù un valore di cuntrattu di 3 miliardi 921 milioni 498 mila TL è custarà 765 milioni d'euros cù i treni chì curriranu nantu à a linea.

Quandu u Metro Buca hè messu in serviziu, u trasportu trà Buca è Üçyol diventerà più faciule. L'accessu di i studienti universitari à Dokuz Eylul University Tınaztepe Campus serà alleviatu. A metro di Buca darà ancu vita à u trafficu di Izmir.

Furnirà un serviziu senza driver.

A linea, chì forma a 5a tappa di u Sistema di Ferrovia Ligeru İzmir, servirà trà a Stazione Üçyol - Campus di Tınaztepe di l'Università Dokuz Eylül - Çamlıkule. A lunghezza di a linea, chì serà passata per un tunnel profondu cù a macchina TBM, serà di 13,5 chilometri è custituirà di 11 stazioni. Partendu da Üçyol, a linea includerà Zafertepe, Bozyaka, General Asım Gündüz, Şirinyer, Buca Municipality, Kasaplar, Hasanağa Bahçesi, Dokuz Eylül University, Buca Koop è Çamlıkule stazioni rispettivamente. A linea Buca serà integrata cù a linea di metro esistente chì corre trà Fahrettin Altay è Evka-3 in a Stazione Üçyol, è cù a linea İZBAN in a Stazione Sirinyer. I treni di sta linea serviranu senza cunduttori. In u scopu di u prugettu, un attellu di mantenimentu è un edifiziu di magazzinu serà custruitu in una zona interna di 80 XNUMX metri quadrati.

Cumu hà travagliatu u prucessu di u Metro Buca ?

A municipalità metropolitana di Izmir hà firmatu un accordu di finanziamentu esternu di 250 milioni d'euros cù u Bancu Europeu per a Reconstruzzione è u Sviluppu (BERD) è l'Agenzia Francese di Sviluppu (AFD) per a linea di metro Üçyol - Buca. Un accordu d'autorizazione hè statu firmatu cù u Bancu d'Investimentu di Infrastrutture Asiatiche (AIIB) per 125 milioni d'euros è cù u Bancu di u Cummerciu è u Sviluppu di u Mari Neru (BSTDB) per 115 milioni d'euros. Cusì, un investimentu internaziunale di 490 milioni d'euros hè statu purtatu à a cità. U cuntrattu per u travagliu di custruzzione di a Linea Üçyol - Buca, chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana di İzmir cù e risorse chì hà trovu, hè statu firmatu u 4 di ghjennaghju di u 2022. Dopu à a consegna di u situ u 21 di ghjennaghju di u 2022, u 14 di ferraghju di u 2022 hè stata celebrata una cerimonia di rivoluzione cù a participazione di u presidente di u Partitu Populare Republicanu, Kemal Kılıçdaroğlu, è u travagliu hà iniziatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*