İmamoğlu: "Küçükçekmece serà à u Centru di e Linee di Metro"

Imamoglu serà in u centru di e Linee di Metro Kucukcekmece
İmamoğlu 'Küçükçekmece serà à u centru di e linee di metro'

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluIn u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days"; "Biblioteca Sabahattin Eyüboğlu" in Avcılar Firuzköy, "Biblioteca Attila İlhan" in Küçükçekmece Cennet Mahallesi, un parcheggio sotterraneo per i veiculi 421 è a Piazza Cennet, chì u vechju prughjettu hè statu rivisatu è cumpletu in favore di u publicu, sò stati aperti. Dicendu: "Sò assai fieru di offre tali servizii", İmamoğlu hà dettu, "Pudemu dì chì simu intensificate in a caravana di serviziu facendu aperture cù i travaglii chì facemu. Facemu un prucessu chì porta un grande cambiamentu in Istanbul, cù i cuntributi di i nostri sindaci di u distrittu, chì sti avanzati è passi chì avemu fattu sò assai permanenti, realistichi, toccanu a necessità, è soprattuttu cù i cuntributi di i nostri sindaci di distrittu. ."

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluIn u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days"; Hà apertu una biblioteca in Avcılar, una biblioteca in Küçükçekmece, un parcheggio sotterraneo è una piazza.

"CUINTEremu à SERVIRVI PER FOTO PER I FIGLI È I GIOVANI"

Dendu esempi da u SUDEM, chì anu apertu in Sultanbeyli ieri, i kindergarten è i dormitori studienti chì anu messu in serviziu, İmamoğlu hà dettu:

"Pà u futuru di i nostri zitelli è ghjuventù in sta cità; Avemu da mette in avanti i prucessi chì currispondenu à u cuncettu di "località" di u serviziu più precisu, più sanu, più vitale è più precisu, oghje è in u futuru. Chì dicemu in stu cuntestu ? Nursery. Andemu à u numeru 150. Cosa hè u significatu? Per furnisce l'educazione in kindergarten à 20 zitelli à l'annu. Chì dicemu ? Biblioteca. arrivare a 50. Chì significà questu? Per sparghje i più 700-800 mila libri intornu à Istanbul, à u stessu tempu per trasfurmà quelli lochi in un centru culturale, per scuntrà cù scrittori, pueti, pensatori, intellettuali, è per equipà i nostri zitelli, ghjuventù, donne è adulti cun cunniscenze. Chì ci hè di male in a cità ? U nostru presidente l'hà spressu in parechji lochi. Infatti, sta cità hà u prublema di cummattiri l'addiction à affruntà. Apriremu più. I più grandi bisogni di stu periodu sò; centru di cunsigliu psicologicu. Ieri, à l'apertura, e donne è i zitelli in i so braccia eranu in Sultanbeyli dicendu: "Forse, per piacè apre più centri di cunsigliu psicologicu". In altri palori, se i nostri compatrioti chì sò appena migrati in questa cità per 3-5 anni sò cuscenti di sta necessità, avemu da risponde. Avemu da apre. Chì ci hè bisognu? A nostra ghjuventù, u liceu, l'università è ancu i nostri travagliadori cù i salarii più bassi necessitanu nutrimentu. Ristoranti di a cità. Avemu da apre. Prepareremu almenu 10 di elli da settembre ".

"PAESI PAESI IN U MONDU SONT SOTTU PRESSIONE PROFUNDA DI L'IMPERIALISMU"

İmamoğlu hà dettu chì e persone anu da piglià diversi passi per risponde à i so bisogni, "Questi sò i passi chì attraeranu i zitelli è i ghjovani è cambianu a so vita. In questu sensu, ùn hè micca una biblioteca standard. Cusì sò l'altri biblioteche chì avemu apertu. Ci hè ancu a visione di un centru culturale cuntempuraneu chì riflette veramente a nostra visione. Ùn sò micca solu decemila libri, quindici mila libri quì. Hè un centru chì dà accessu à centinaie di millaie di risorse à una volta. Imagine chì ci sò cinquanta, sessanta in numeru, è chì ci sò sempre decine di avvenimenti in tali lochi, ogni settimana. Avete calculate u cambiamentu quì. Ddu cambiamentu hè in realtà un cambiamentu di viaghju fattu cù a mente è a scienza. Sapete ciò chì u cambiamentu ci dà? Oghje, parechji paesi in u mondu sò sempre sottu a pressione prufonda di l'imperialismu. Sfurtunatamente, parechji paesi è paesi induve ci sò guverni ingannati è ingannati chì ùn ponu micca implementà a so propria visione, a propria mente è l'accumulazione in u modu più sanu, sò vicinu à a disperazione è u colapsu ecunomicu, a corruzzione pulitica è à u stessu tempu senza mente strategica. si trasforma in paesi, stati chì ùn ponu micca benefiziu u so ambiente. Tuttavia, in un viaghju chì facemu cù a ragione è a scienza, assicuremu veramente u nostru avvene cù l'investimentu chì facemu in i nostri figlioli oghje ".

"E GENERAZIONI CHE NON SONT INGANNATE VANNO BEN IN TURCHIA"

Nutendu chì un cattivu prucessu strategicu hè statu gestitu in u passatu, İmamoğlu hà dettu chì per quessa, anu avutu difficultà à truvà un spaziu publicu per serve i citadini. Spartendu a cunniscenza chì anu ricursu à metudi di espropriazione o di leasing per questa ragione, İmamoğlu hà dettu:

"Semu fieri è felici di offre à i nostri citadini un serviziu chì ùn pò micca esse misuratu cù soldi. In questu viaghju chì simu in, possu sentu è vede quantu hè bonu un Istanbul chì ùn serà mai ingannatu in u futuru, ùn cederà mai à i sbagli, è generazioni libere-pensante è cuscienziose seranu per a Turchia. Trè anni fà, avemu dettu: "Ùn ci sarà un distrettu induve a cultura, l'arte è i libri ùn ghjunghjenu micca". U serviziu chì furnimu hè l'equivalente esattu di questu. U populu uguali è onorevoli di sta cità deve esse ugualmente vicinu à u serviziu è prufittà da ellu. Investemu per creà opportunità ghjusti per u nostru populu. Investemu in aumentà u futuru è e speranze di i zitelli è di i ghjovani. Quì, 'Per mè, in sta cità, qualunque serviziu hè necessariu per mè, faci un grande sforzu. Furnemu servizii cun cura per chì i nostri citadini ponu dì: "Avemu una municipalità metropolitana o avemu una municipalità". E società chì ùn ponu micca fà felici i so ghjovani ùn ponu micca guardà l'avvene cù speranza ".

"KÜÇÜKÇEKMECE SERA IN CENTRU DI LINEE METRO"

Dichjarà chì si avvicinanu à ogni distrittu da una perspettiva olistica, İmamoğlu hà spartutu infurmazione aghjurnata nantu à e linee di metro, chì centru Küçükçekmece, induve Avcılar seguitava. Dicendu: "Semu una municipalità d'investimentu", İmamoğlu hà dettu, "A nostra linea Ataköy-İkitelli, chì serà una di l'apertura impurtanti di l'annu prossimu è avemu fattu una longa strada, hè una linea di metro impurtante chì passa per e fruntiere. di Küçükçekmece. Kirazli-Halkalı Facemu prestu l'offerta per u nostru metro - chì hè attualmente una linea chì u cuntrattu hà terminatu unilateralmente, postu chì u dirittu di terminazione hè statu datu cù a circular presidenziale. Questu passa per Küçükçekmece. Di novu, custruemu a prima linea di metro, a linea Mahmutbey-Esenyurt, chì avete cuminciatu da zero, passendu di novu per Küçükçekmece è forse culligatu à l'ouest di Istanbul da questu assi. Oghje visitaraghju unu di i so siti di custruzzione. U nostru metro Beylikdüzü-Sefaköy, chì u so disignu avemu finitu è ​​u so finanziamentu avemu firmatu un protokollu preliminare, hè una altra linea di metro impurtante à l'ouest di Istanbul, vicinu à u mare, parallella à l'E-5. Oghje, simu una cità chì face 10 linee di metro in Istanbul. Vuliu sparte cun voi chì a maiò parte di i metro sotterranei pruduciuti da più di 10 mila impiegati servenu ancu à Küçükçekmece.

"SIAmu PERSONE CHE SAPERU CHE U SERVIZU CHE PRENDEMU hè ancu un SERVIZU À DRITTA"

İmamoğlu hà dettu in u so discorsu in u so discorsu: "Ora, ci scherzaranu annantu à l'apertura di a Piazza Paradisu in u mondu", "Ma u Creatore ci hà datu un mondu cusì bellu è un paese cusì bellu chì hà benedettu ogni angulu. sta terra paradisu, ogni persona vivente, Avemu a rispunsabilità di fà chì pare chì campemu in u celu, simu cuntenti. Di sicuru, simu persone chì sapemu chì u serviziu chì faremu à questu puntu hè ancu serviziu à Diu ". À l'avvenimenti in Avcılar è Küçükçekmece; U sindaco d'Avcılar Turan Hançerli, u sindaco di Küçükçekmece Kemal Çebi è i subsegretarii generali di l'İBB Mahir Polat è Gürkan Alpay anu fattu discorsi. Dopu à i discorsi, İmamoğlu, u deputatu CHP Gökan Zeybek, Hançerli, Çebi è a so delegazione anu fattu un tagliu di nastri. İmamoğlu hà visitatu e strutture chì hà apertu sottu à l'intensu interessu di i citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*