L'obiettivi in ​​Logistica seranu stabiliti in Anatolia

I scopi in Logistica seranu determinati in Anatolia
L'obiettivi in ​​Logistica seranu stabiliti in Anatolia

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu ch'elli implementanu i Workshops di Logistica Anatoliana à a luce di a Visione di u Trasportu 2053 è hà annunziatu chì i workshop, u primu di i quali si sò tenuti in Kocaeli, sò previsti per copre 6 cità in 37 regioni in tuttu u mondu. paese.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione scritta nantu à i workshop di logistica. Dichjarà chì u cummerciu hè in crescita rapidamente in u mondu è chì travaglianu 7/24 per assicurà chì Turchia riceve una parte più grande di sta torta, Karaismailoğlu hà nutatu chì a chjave d'oru per u cummerciu hè u settore logisticu è chì i porti di u Golfu ghjucanu un rolu impurtante. quì.

A CARGA DI TRANSITU SERÀ PURIFICATA DA U TRAFFU CITÀ

Ricordendu chì u Kocaeli Körfez Logistics Workshop hè statu tenutu trà 30 June è 1 July, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì tutti l'aspettu di u settore logisticu sò stati discututi in l'attellu. Dichjarà chì l'idee sò state scambiate cù u publicu, l'urganisazioni non governamentali, l'accademici è i rapprisentanti di u settore in a regione, Karaismailoğlu hà annunziatu i risultati di u workshop. Karaismailoğlu hà dettu: "In u cuntestu di e realità regiunale è di i miri putenziali, a regione di u Golfu hè in una pusizione forte in quantu à l'investimenti stradali. In cunsiderà a quantità di produzzione di carichi è di trazione in a regione, l'investimenti in autostrada continuanu è u trafficu di u flussu di merci serà facilitatu. Cù l'investimenti ITS, l'efficienza serà aumentata cù più usu di a capacità stradale esistente. Parechje OIZ in a regione anu cunnessione diretta o alternativa cù l'autostrade, ma seranu rinfurzati cù migliorie lucali. I punti focali logistichi seranu creati fora di a cità per affruntà u prublema di parcheghju urbanu causatu da i veiculi di trasportu. "I carichi di transitu seranu sbulicati da u trafficu urbanu", disse.

A CIRCULAZIONE DI CARGA IN PORTI GULF SERA ACCELERATA

Indittendu chì, da una perspettiva marittima, più di u 2021 per centu di a carica trattata in i porti turchi in u 15 hè in a regione di u golfu, Karaismailoğlu hà dettu chì e cunnessione ferroviaria è stradale seranu rinfurzate in più in a regione cù 35 porti. Dichjarà chì i studii seranu realizati per assicurà a cunnessione cù u Mari Neru, Karaismailoğlu hà dettu: "Aumentendu e capacità operative è l'efficienza di l'equipaggiu di manipulazione, a circulazione di carichi in i porti serà accelerata. Inoltre, l'investimenti ferroviari cuntinueghjanu in a regione. A parte di u trasportu di merci nantu à e linee di treni à alta velocità serà aumentata. In più di a custruzzione di linee doppie, e linee supplementari seranu custruite nantu à e stesse rotte per a logistica di merci. "I risultati rapidi seranu ottenuti da l'investimenti cuntinui cù partenarii publicu-privati ​​per tutti i modi di trasportu", disse.

Dichjarà chì i lochi alternativi sò stati determinati cù l'esperti in l'attellu, Karaismailoğlu hà dettu: "I lochi di Tepecik, Akçakese, Sevindikli, Köseköy è Gebze-Balçık si sò distinti. A regione di Tepecik hè stata vista cum'è u locu più prubabile per u Centru Logisticu in quantu à risponde à i bisogni logistichi è in cunfurmità cù i criteri. Hè stata cunclusa chì u Centru Logisticu Köseköy esistente pò cuntinuà à esse usatu cù sforzi per aumentà a so efficacità. "In quantu à sustene u Centru Logisticu di Tepecik è e migliure lucali, hè statu evaluatu chì i centri di trasferimentu di merchenzie puderanu esse stabiliti in duie di l'altri regioni è chì l'area prioritaria seria Akçakese in quantu à alleviare a congestione in u sudu movendu u trafficu. un pocu più à u nordu ", disse.

TARGET IN LOGISTICS SERÀ DETERMINATI IN ANATOLIA

Rimarchendu chì i sforzi sò fatti per sparghje i workshop, u primu di i quali hè statu tenutu in Kocaeli, in tuttu u paese, Karaismailoğlu hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì:

"U focu più impurtante di a nostra Politica di Trasportu è Infrastruttura hè a logistica; In l'attellu, induve l'effetti di l'investimenti di u nostru paese, l'impieghi, a produzzione è l'esportazioni sò stati discututi, i miri di u settore è i prughjetti futuri sò stati presentati è l'idee sò state scambiate cù esperti in u campu. Mentre cuncepemu u futuru oghje, travagliemu per portà in u nostru paese una infrastruttura di trasportu basata scientificamente, amichevule à l'ambiente, sustenibile è sensibile à a storia, cuncentrata in a logistica, a mobilità è a digitalizazione. In questu cuntestu, implementeremu "Atelieri di Logistica Anatoliana". Quessi seranu attelli induve l'investimenti logistichi, i miri è e strategie chì seranu realizati o previsti per esse realizati à u livellu regiunale seranu discututi, è l'esperti si riuniscenu è brainstorming nantu à a situazione attuale è e aspettative future. In l'attellu, logistica di super rete, logistica sustenibile, centri logistichi, sicurezza di a prossima generazione, containerizazione intelligente, flessibilità di a supply chain, applicazioni di logistica verde, tecnulugia è 5G, mercatu di logistica, logistica multicanale, catena di prudutti freschi, persunalizazione di massa, economia di spartera. , temi multi-sourcing è logistica spaziale seranu discututi. L'obiettivu di i workshop era di discutiri u futuru di u settore di a logistica in cunfurmità cù e strategie di u paese, di piglià passi per implementà prughjetti di logistica, è di presentà prughjetti futuri à u settore. "In più, u scambiu di idee cù l'esperti di l'industria, seguite i tendenzi, rinfurzà e cunnessione di trasportu assicurendu movimenti equilibrati è sicuri di trasportu internaziunale, naziunale è urbanu sò trà i miri prominenti".

U NOSTRE OBJECTU hè di esse un SUPER POTENZA LOGISTICA

Spieghendu chì ci saranu 4 riunioni di focus group principali cum'è Analisi di a Situazione Attuale, Strategia è Tendenze Future, Sessione Speciale di a Regione di Workshop è Conclusione è Consolidazione, Karaismailoğlu hà dettu chì i workshop portanu u mondu cun passi cunfidenti in avanti; Hà nutatu chì ellu hà da piglià un rolu di guida in u scopu di "cunnettà a Turchia". U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Cammineremu continuamente versu i nostri obiettivi 2023, 2053 è 2071 creendu una guida chì beneficerà tutte l'istituzioni è l'urganisazioni attraversu i Workshops di Trasportu è Logistica per una Turchia chì hè un pioniere mundiale in trasportu è logistica è un capu. in a so regione. U nostru scopu hè di diventà una superpotenza logistica. "Preparemu a Turchia per l'avvene è pianificà u futuru attraversu a pianificazione cù a saviezza statale, a cunsultazione cù u sensu cumunu è a custruzzione cù u putere di a ragione", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*