Apertura di u museu di tecnulugia di fotografia Kocaeli

Apertura di u museu di tecnulugia di fotografia Kocaeli
Apertura di u museu di tecnulugia di fotografia Kocaeli

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli hà purtatu un novu museu in a cità in u Centru di Scienza situatu in u Parcu Seka, u più grande prughjettu di trasfurmazioni industriale di Turchia. Kocaeli Photography Technologies Museum hà apertu e so porte cù camere è centinaie di parti ausiliarie da u passatu à u presente.

LARGA PARTICIPAZIONE

Kocaeli Photography Technologies Museum, creatu da Kocaeli Metropolitan Municipality à u pianu superiore di SEKA Paper Museum, hà apertu e so porte à i so visitatori cù una ceremonia. U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli Tahir Büyükakın, Cunsigliu di u museu KOÜ Vicepresidente di u Dipartimentu di Fotografia Dr. Oylum Tunçeli, KOÜ Vice Rector Prof. Dr. Nilgün Fığlalı, u figliolu di u fotografu Kocaeli İlker Kumral, Değer Kumral, i fotografi è parechji invitati anu assistitu.

U Sviluppu di a Tecnulugia FOTOGRAFICA

U Kocaeli Photography Technologies Museum, chì revela u cambiamentu in a tecnulugia di fotografia da u passatu à u presente, è u sviluppu storicu in e camere è accessori, hà una sezione cù ritratti è storie di vita di i fotografi di Kocaeli, Fahri Seyrek, Halil İbrahim Atmaca, Cemal Turgay è Naci Girginsoy. Ci sò camere à soffiu, equipamentu fotograficu ausiliari, filmi è camere spia, in particulare a camera di 162 anni in u museu. I fotògrafi appartenenti à u fotografu Kocaeli İlker Kumral sò stati dati à u museu da u so figliolu Değer Kumral. U figliolu di u fotografu İlker Kumral Değer Kumral, chì hà pigliatu a parolla à l'apertura di u museu, hà dichjaratu chì u so babbu più grande di u so babbu İlker Kumral hè statu realizatu, è Kocae Metropolitanu. U sindaco Tahir Büyükükın hà dettu: hà ringraziatu.

"SEKA SERÀ UN ARCHEOPARCU"

Esprimendu chì u museu di a Tecnulugia di Fotografia hè inclusu in u più grande prughjettu di trasformazione industriale di Turchia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, hà dettu: "Ci hè una storia quì, è ci hè ancu una storia sottu à questu edifiziu. In i mesi passati, avemu annunziatu u prughjettu di u Bacinu di a Cultura Seka cù u famosu architettu Emre Arolat. Stu locu hè un candidatu per esse un archeoparcu. Attualmente apremu un museu in un museu. Ci hè un museu industriale quì. Ci hè una grande memoria quì. I musei sò spazii concreti chì liganu u passatu à u futuru. Questu serà un grande bacinu culturale. Ci ghjunghjemu passu à passu. Questa serà una zona di destinazione per indicà u dettu. Avemu stabilitu u nostru museu di fotografia nantu à una superficie di 320 metri quadrati. U locu induve avemu stabilitu u museu era u capu di a stampa. 310 camere sò in mostra. À u listessu tempu, i materiali ausiliarii sò ancu in u nostru museu.

VISITATU U MUSEU

Dopu à i discorsi, Kocaeli Photography Technologies Museum hè statu apertu. U quadru di film fotograficu hè statu tagliatu invece di a cinta di apertura. Dopu, i participanti anu visitatu u museu, induve ci sò camere è centinaie di parti ausiliarii da u passatu à u presente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*