L'Arabia Saudita vole pruduce UAV turchi in u locu

L'Arabia Saudita vole pruduce UAV turchi in u locu
L'Arabia Saudita vole pruduce UAV turchi in u locu

Sicondu l'infurmazioni publicate da "Rapportu tatticu" u 2 d'Agostu 2022, l'Agenzia di Scienza è Tecnulugia di u Re Abdulaziz (KACST) hè in discussioni cù Baykar Technology per sviluppà diversi tipi di UAV. In questu cuntestu, i UAV sò previsti per esse sviluppati in l'Arabia Saudita.

Cum'è citatu da a Ricunniscenza di l'Armata, l'Arabia Saudita hà iniziatu da parechji anni un prugramma per mudernizà a so industria di difesa per sviluppà diverse tippi d'equipaggiu militare in i settori di a terra, l'aria è u mare. Sicondu l'esperti, l'Arabia Saudita vole scuntrà più di u 2030 per centu di e so spese di l'equipaggiu militare cù a produzzione domestica per u 50.

Hè dichjaratu chì l'Arabia Saudita hà digià cuminciatu à sviluppà prudutti menu cumplessi cum'è pezzi di ricambio, veiculi blindati è munizioni basi. In questu cuntestu, hè infurmatu chì u guvernu hà cuminciatu à fà l'investimenti necessarii. Inoltre, trà u 6-9 di marzu di u 2022, l'Arabia Saudita hà tenutu a so prima fiera di difesa. À u World Defense Show tenutu vicinu à Riyadh, cumpagnie di difesa lucali è internaziunali di u mondu anu presentatu e so ultime soluzioni di tecnulugia di difesa à fiancu di cunferenze è seminarii di furmazione orientati à u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*