Inaugurazione di a "Biblioteca Gulten Akın" in Esenyurt

L'apertura di a "Biblioteca Gulten Akin" in Esenyurt hè stata
Inaugurazione di a "Biblioteca Gulten Akın" in Esenyurt

Presidente IMM, chì hà apertu a "Biblioteca Gülten Akın" in Esenyurt Kıraç Ekrem İmamoğluhà datu missaghji impurtanti nantu à parechje tematiche. Enfatizendu chì u cuncettu di "prughjettu pazzo", chì ùn hè micca orientatu à l'omu, hà cambiatu, İmamoğlu hà dettu: "A volte, a ghjente sfurtunatamenti perde i so valori di misurazione in relazione à u cuncettu di u prugettu. Ùn ponu micca capisce ciò chì hè un prughjettu assai grande è ciò chì hè un prughjettu assai chjucu. È l'opere chì sò cuncepitu cum'è parechji prughjetti strutturali chì sò veramente orientati à u futuru, forse chì facenu più male chè bè, sò sfurtunatamenti tenuti avanti. Ma prima di tuttu, e persone è i cuncetti chì toccanu a ghjente sò sfurtunatamenti scurdati è imbuttati in u fondu. In fatti, ùn sò mai riuniti cù e persone, cù u nostru populu ", disse. Enfatizendu chì Istanbul hà una di e più grande risorse umane in u mondu, İmamoğlu hà dettu: "Quale pò indovinà chì oghje ùn escerà micca da questu locu, micca unu, ma parechji Gülten Akın. O uni pochi di scientisti, Uğur Şahin o Özlem Türeci, chì anu cambiatu u mondu è salvatu u mondu da una grande malatia. Cridemu sinceramente chì parechji cuncetti cum'è questu venenu da Esenyurt, ma da Kıraç, ma da Ümraniye è Bağcılar.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days", hà apertu ufficialmente a "Biblioteca Gülten Akın", a custruzzione di a quale hè stata finita in Kıraç Şehitler Mahallesi. Esprimendu a so satisfaczione chì a biblioteca hè stata chjamata dopu à u tardu Akın, unu di i pueti più impurtanti di a literatura turca, İmamoğlu hà datu missaghji impressiunanti in u so discorsu à l'apertura, nantu à parechji sughjetti da u cuncettu di "prughjettu pazzi" orientatu à l'omu à Esenyurt. induve si trovanu l'esempii più concreti di custruzzione storta in Istanbul. I tituli di u discorsu di İmamoğlu eranu i seguenti:

NOVA CONCEPT "CAZY PROJECT".

"Questi passi sò passi speciali è impurtanti per Istanbul. Calchì volta a ghjente sfurtunatamenti perde i so valori di misurazione ligati à u cuncettu di u prugettu. Ùn ponu micca capisce ciò chì hè un prughjettu assai grande è ciò chì hè un prughjettu assai chjucu. U guvernu d'oghje, in fattu, hà fattu a sucetà cascà in un tali sbagliu. È l'opere chì sò cuncepituali cum'è parechji prughjetti strutturali chì sò urientati versu l'avvene di a sucetà, forse più male chè bè, sò sfurtunatamenti tenuti avanti. Ma prima di tuttu, e persone è i cuncetti chì toccanu a ghjente sò sfurtunatamenti scurdati è imbuttati in u fondu. In fatti, ùn hè mai riunitu cù a ghjente, cù u nostru populu. Quale pò indovinà chì una di e nostre ragazze quì oghje ùn serà micca Gülten Akın. O quale pò indovinà chì micca unu, ma parechji Gülten Akın ùn esceranu micca da quì. O uni pochi di scientisti, Uğur Şahin o Özlem Türeci, chì anu cambiatu u mondu è salvatu u mondu da una grande malatia. Cridemu sinceramente chì parechji cuncetti cum'è questu venenu da Esenyurt, Kıraç, Ümraniye è Bağcılar. Perchè si dite "Induve hè a più grande risorsa umana di u mondu"; In u mo parè, una di e so più grande risorse, una di e so gemme, hè in Istanbul ".

"QUAndu STATE LUNTANU DI I RIFIUTI, U TU BUDGETTU SCONTE BREAKET"

« Da a Fabbrica di Pane di u Populu à a Cisterna Basilica, andemu cù tanti passi belli. Avemu apertu e nostre biblioteche. In un futuru vicinu, continueremu à purtà i nostri metro, funiculari è strutture assai più speciali à Istanbulites. Servimu tutte e parte di Istanbul. Facemu investimenti curretti, pianificati, raziunali. Tuccate a ghjente è cuntribuisce à i bisogni più basi di u nostru populu... In certi lochi, mettemu in pratica u prughjettu chì face u passu più seriu in a lotta contru à a droga. In certi lochi, purtamu cunniscenze è cultura à i nostri figlioli per ch'elli ponu riceve una educazione megliu. D'altronde, sfurtunatamenti, riparamu, riparemu, modelemu alcune di l'opere trascurate di l'epica antica o certi travaglii chì sò stati lasciati infiniti o incompleti, li rendemu utili à quella regione, è l'offremu à u serviziu di i nostri citadini cù un grande trasfurmazioni è cambiamentu. À u listessu tempu, u prublema di l'assistenza suciale hè unu di i prublemi più impurtanti in Istanbul. In questu sensu, stamu attivamente da i nostri concittadini di Istanbul. Pruvemu di cuntribuisce è sustene è rializeghja a nostra rispunsabilità in questi ghjorni difficili senza mustrà è ferisce quelli persone. Realimu stu prucessu alluntanendu da i rifiuti, u nepotismu è u partigianu. Aghjunghje ancu abbundanza à u nostru budgetu. Quandu evitevi i rifiuti, u vostru bilanciu scontra l'abbundanza è allora vi capisce chì fate più travagliu di ciò chì pensate di fà ".

MESSAGGI FIUMI ISTAVROZ

"Aieri avemu fattu una apertura in Üsküdar. L'apertura chì avemu fattu in Üsküdar pò pari chjuca. Ma Istanbul hè una cità carismatica. Una di e cità più carismatiche in u mondu. Calchì volta un picculu sbagliu, una piccula negligenza, tira u carisma. In altri palori, s'ellu si dici à u mondu nantu à una maghjina nantu à u Bosforu, in una piscina di sangue nantu à a Festa di u Sacrificiu, in Istanbul; ancu in questa festa, i canali di televisione cù elicotteri, "Mi dumandu s'ellu ci hè u sangue di novu", mentre spara da u celu cù e camere, "Oh, ùn ci hè micca; significa chì u sistema hà cambiatu, ci hè una situazione chì hè ghjunta in serviziu quì ", se li piace à dì: "S'elli anu avutu stu cambiamentu, allora questu significa micca disegnà u carisma. È l'investimentu chì facemu hè impurtante. Va bè, un investimentu vicinu à 200 milioni di lira pò esse micca un investimentu assai impurtante per u Metropolitan, ma hè un investimentu impurtante. Perchè? Eccu à mantene quellu carisma. Allora cumu avemu fattu questu? L'avemu fattu in sulidarità. Di sicuru, à u primu mumentu di un prucessu chì hè statu principiatu davanti à noi, ma avianu a piantà, à u primu mumentu di un principiu, chì avemu finitu prestu, scontru cù u sindaco di quellu distrittu, cù una riunione orientata à u serviziu. , cunciliendu, parlendu, è dicendu: "Questu hè un prublema assai impurtante", hà dettu a municipalità di Üsküdar. U sindaco hà fattu una ricumandazione, è u sindaco di a municipalità metropolitana l'hà pigliatu in modu persunale, è micca solu tappa l'arechje. È l'avemu apertu inseme ".

MESSAGGI USKUDAR

"Chì hà fattu u sindaco? Ci hà ringraziatu. "Wow, perchè mi ringraziate?" In verità, vogliu dì questu: U passu fattu hè un passu raziunale. In altre parolle, a pusizione di un merre virtuoso chì sparte u prublema cun mè è mostra una attitudine significativa. U sicondu passu virtuosu hè di ringrazià à tempu à l'iniziatori passati è à i finalisti attuali chì sò ghjunti à a so apertura. Hè ghjuntu à l'apertura, Ekrem İmamoğluForse centinaie di persone da Üsküdar è i nostri concittadini da Üsküdar chì venenu à sente, forse parechji di elli ponu esse membri di u mo partitu; Parlà cun elli, u terzu attu virtuosu ? Ddu manciata di persone chì sò troppu cecu per vede questu, Diu sà ciò chì facenu è dicenu à tali persone daretu à e scene. Sò arrabbiatu. U nostru caminu hè unu cù u rispettu di a ghjente è a strada di tutti quelli chì curanu a cità. Fighjate, sti cità è sti paesi anu patitu assai per via di a discriminazione pulitica è di u partigianu. Si tira sempre. Sì l'ecunumia hè male, se u prublema hè cresciutu in stu paese, se l'incompetenza hà pigliatu u so peghju, a strada formata sanu per quellu sensu di partigianu ci hà purtatu questu. L'unicu modu per esce da questu hè di sbarazzarsi di u partisanism ".

MESSAGGI METRO E HIZRAY

"Quale hè u mo desideriu è u mo desideriu da quì? Quasi 1 milione di i mo compatrioti si sò stallati quì; da u livante à punente, da u sudu à u nordu, da u turcu à u kurdu, da u Laz à i nostri altri citadini. Da Alawiti à Sunniti di tutte e fede; Shafi, Jafarisi, parechji di i mo citadini; da dama à signore... Dapoi ch'ellu hè un citadinu di Istanbul, postu ch'ellu hè figliolu di Istanbul, donna; tandu ci tocca à spustà parechji servizii chì li sync quì. Prima di tuttu, avemu da cunnette stu locu cù Istanbul in una manera assai sana. Semu in un intensu prucessu di travagliu per apre a linea Mahmutbey-Esenyurt cun un investimentu di circa 650 milioni d'euros, cù un investimentu di circa 850 milioni d'euros. Quasi 1,5 anni dopu, avemu ricevutu a nostra appruvazioni da l'Unità di Trasportu di l'Infrastruttura in quantu à l'operazione di a linea Sefaköy-Avcılar-Esenyurt-Beylikdüzü, vale circa XNUMX milioni d'euros. Facemu avà i nostri sforzi per l'appruvazioni di u Tesoru. Avemu preparatu qualchì finanziamentu. Avemu preparatu per quellu metro. Avemu sviluppatu u prughjettu 'HIZRAY', chì descrivimu cum'è 'u prughjettu futuru di Istanbul', chì culliga Istanbul à Sabiha Gökçen via TÜYAP Esenyurt. I mo amichi anu fattu questu prima, HalkalıL'anu designatu cum'è Sabiha Gökçen. Aghju dettu à i mo amichi: Quandu aghjunghje Esenyurt, Büyükçekmece, Beylikdüzü, Avcılar è parti di Başakşehir, circa 3 milioni oghje è 3,5-4 milioni dumani camparanu quì. In altre parolle, unu di ogni 5 persone in Istanbul hè quì. Dunque, avemu dettu chì s'ellu ùn cunnettamu micca, stu prughjettu hà iniziatu incompletamente. Purteremu u prughjettu HIZRAY, chì avemu sviluppatu è prumuvutu in u mondu sanu, da Esenyurt à quella regione ".

A BIBLIOTECA APERTA CU “U TURKUS DI A RAGAZZA PAZZA” È I SONI DI I CIDELLI

Dopu à u so discorsu, İmamoğlu invitò i zitelli di Esenyurt, chì u fighjulavanu à l'internu è fora, à unisce à ellu. İmamoğlu tenenu un microfonu à i picculi citadini per sente i so sogni per l'avvene, i deputati CHP Emine Gülizar Emecan è Zeynel Emre, u sindaco di Esenyurt Kemal Deniz Bozkurt, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık, u sindaco di Küçükçekmece, u secretariu generale di Kemal IMM, DeputyMM. Accumpagnannu l'apertura di a Biblioteca Gülten Akın. Mahir Polat hà fattu cù a figliola di u tardu Akın Deniz Akın è i zitelli di Esenyurt. İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna anu visitatu a biblioteca in cumpagnia di a "Crazy Girl's Song" di Sezen Aksu cumposta da un poema di Gülten Akın. Di fronte à l'intensu interessu di i citadini, İmamoğlu hà ancu fattu brevi visite à i cummercianti intornu à a biblioteca.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*