L'efficienza di u persunale di sicurezza privata serà aumentata per prevene a viulenza in l'assistenza sanitaria

L'efficienza di u persunale di sicurezza privata serà aumentata per prevene a viulenza in l'assistenza sanitaria
L'efficienza di u persunale di sicurezza privata serà aumentata per prevene a viulenza in l'assistenza sanitaria

A Direzzione Generale di u Dipartimentu di Supervisione di a Sicurezza Privata di a Sicurezza hà lanciatu una investigazione in situ per furmà 330 guardiani di sicurità privati ​​​​chì travaglianu in 15 istituzioni sanitarie in tuttu u paese è per identificà carenze di sicurezza in ospedali.

A Direzzione Generale di u Dipartimentu di Supervisione di a Sicurezza Privata di a Sicurezza hà iniziatu à furmà 330 guardiani di sicurità privati ​​​​in 15 istituzioni sanitarie in tutta a Turchia per prevene a viulenza contru i travagliadori sanitari.

Cuuperazione è Integrazione di Sicurezza Privata di l'Infurzazione di a Legge Generale (KAAN), chì hè stata iniziata da a Presidenza per assicurà a cumunicazione, a cooperazione è a coordinazione efficaci di l'ufficiali di securità privata chì travaglianu per cumplementà a sicurità publica cù e forze generali di l'infurzazioni di a lege, per prevene u crimine davanti à ellu. accade, è per assicurà chì l'applicazione di a lege generale hè infurmata nantu à l'avvenimenti in u modu più veloce. ) Cuntinueghja a so attività di ispezione è furmazione in u scopu di l'applicazione.

In a prima fase di l'implementazione, a furmazione hè stata data à i guardiani di sicurità privati ​​​​è à u persunale generale di l'infurzazioni di a lege in tutte l'istituzioni sanitarie pubbliche è private, chì anu datu permessi di sicurità privati ​​​​è chì anu ricivutu permessi di securità privata fora di l'ospitali di a cità.

In questu cuntestu, i rapporti è i prucessi di cuuperazione creati da l'applicazione KAAN trà l'ufficiali di sicurità privati ​​​​è u persunale generale di l'infurzatori di a lege pertinenti seranu esaminati in situ è ​​misure seranu pigliate per migliurà, se necessariu.

Cusì, hè destinatu à prevene incidenti di viulenza contr'à i prufessiunali di a salute, cù u travagliu più coordinatu di i guardiani di sicurità privati ​​​​è u persunale generale di l'infurzatori di a lege chì travaglianu in ospedali. Hè ancu destinatu à l'ufficiali di securità privata per travaglià in modu più efficace è intervene in modu efficace in l'eventi chì ponu accade.

Cum'è parte di l'attività "Inspeczione è furmazione in situ", l'ispezioni è a furmazione sò realizati da l'ispettori principali di a polizia in 32 pruvince, è da a Direzzione Pruvinciale di Sicurezza Private Branch Offices in i restanti 49 pruvince.

Finu a ora, l'attività "Inspezione è Training in situ" hè stata cumpletata per 28 agenti di sicurità privati ​​​​chì travaglianu in 194 ospedali in 4 pruvince da l'ispettori capu di a Pulizzia, è 975 agenti di sicurezza privata chì travaglianu in 26 ospedali in 63 pruvince da a Sicurezza Provinciale. Direzzione Direzzione Branca di Sicurezza Privata.

Hè destinatu à aumentà a cooperazione

L'obiettivu di l'ispezioni hè di aumentà a cooperazione cù l'integrazione d'altu livellu di i guardiani di sicurità privati ​​​​in ospedali è l'infurzazioni di a lege generale, per informà immediatamente l'infurzazioni di a lege generale di l'avvenimenti in u scopu di l'applicazione KAAN, per aumentà a sicurità. cuntrolli in e strutture sanitarie da e unità di ordine publicu è per mantene a cuscenza di a sicurità di i guardiani di sicurità privati.

Per d 'altra banda, hè destinatu à pianificà e misure di sicurezza in cunfurmità cù e dati ottenuti analizendu l'incidentali chì si verificanu cù i guardiani di sicurità privati ​​​​è l'infurzatori di a lege generale, a manera di risponde à l'avvenimenti chì ponu accade in l'uspitali, a prevenzione di a criminalità è a cumunicazione cù i parenti di i pazienti, evaluendu se e cunfigurazioni di sicurezza sò custruite in modu efficace è currettamente.

Inoltre, u travagliu cuntinueghja à assicurà chì e misure di sicurezza necessarie sò pigliate in u quadru di u novu cuncettu di sicurità in cunfurmità cù a "Struttura di u codice d'emergenza di l'Hospital" utilizata in l'istituzioni sanitarie, per informà e persone rispunsevuli di e unità di sicurezza di l'uspitali in in linea cù l'analisi di risicu, è per assicurà chì i gestiti di l'ospitale piglianu un rolu attivu in i prucessi di sicurezza.

U travagliu cuntinueghja per 27 istituzioni sanitarie in 73 pruvince in u scopu di l'ispezione in situ è ​​attività di furmazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*