L'entusiasmu di u Festival Internaziunale di Danza Folk Circundeva i Quartieri di Kartal

L'entusiasmu di u Festival Internaziunale di Danza Folk hà coperto i Quartieri di Kartalin
L'entusiasmu di u Festival Internaziunale di Danza Folk Circundeva i Quartieri di Kartal

Kartal International Folk Dance Festival, chì hè statu apertu da Kartal Municipality è hà digià pigliatu u so postu trà i più impurtanti festivali folk di ballu di u paese, hè diventatu in una grande festa trasferendu in i distretti di u distrittu. E persone di Kartal si sò ghjunte à i terreni di u festival per fighjà i spettaculi culuriti in scena da diversi paesi in u sicondu è u terzu ghjornu di u festival.

U Festival Internaziunale di Danza Folk, urganizata da a Municipalità di Kartal, hè ancu ghjuntu in i quartieri di Kartal. U sicondu ghjornu di u festival, cù a participazione di quasi 12 artisti da 850 paesi diffirenti, cumpresa Turchia. Cevizli Piazza di Quartiere è Solidarità, è u terzu ghjornu, Piazza Yakacık hà assistitu à e prestazioni uniche di l'artisti cù i so costumi culuriti è balli chì trasmettenu e culture di i so paesi.

U sicondu ghjornu di a festa, chì hà fattu trà u 27 d'aostu è u 1 di settembre Cevizli I participanti di u festival, chì si sò scontri in a strada Çınar, formanu un corteghju. Cevizli Hè ghjuntu à a Piazza Quartiere è Sulidarità. Dopu à e spettaculi tenuti trà 16.30 è 20.00, spettaculi squisiti sò stati in piazza Kartal finu à 24.00 di notte.

U Festival Internaziunale di Danza Folklorica hè stata trasladata à a piazza Yakacık u terzu ghjornu. Riuniti nantu à a strada Yakacık, i participanti anu furmatu un corteghju versu a piazza Yakacık è ghjunghjenu à a piazza cù platani seculari.

I participanti, chì anu participatu à a zia giganti stallata quì, anu fattu i so spettaculi nantu à u palcuscenicu preparatu in a piazza Yakacık. I citadini chì participanu à a festa eranu affascinati da e spettaculi chì anu fattu circa cinque ore. Quandu l'orologi dimustravanu 20.00:XNUMX, u festivale si trasfirìu à Kartal Square è decine di gruppi diffirenti da parechji paesi pigghiaru u palcuscenicu quì finu à mezanotte.

Organizzata in cuuperazione cù l'Università Acıbadem, induve 12 gruppi di folklore da 16 paesi diversi, cumpresa a Turchia, è quasi 850 artisti si sò riuniti, l'urganizazione giganti hà ghjuntu à i posti di Egittu, Rumania, Macedonia di u Nordu, Bosnia è Erzegovina, Canada, Serbia, Croazia, Bulgaria, Kirghizistan, Georgia, cuntinuò cù e prestazioni indimenticabili di e squadre chì participanu da a TRNC è Turchia.

U Festival Internaziunale di Cultura è Arte di Kartal, chì hè statu tenutu in u 1977 da u sindaco Mehmet Ali Büklü, è hè statu interrottu per un bellu pezzu dopu avè tenutu à intervalli regulari, hè natu in Kartal in 2022 cù u so novu nome è u novu furmatu sottu u dirigenza di Kartal Mayor Gökhan Yüksel. A piazza hà accoltu novu u festival dopu parechji anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*