Cuntratturi chì Impegnanu Grandi Prughjetti à l'Estero Premiati

Cuntratturi chì facenu Prughjetti maiò à l'esteru premiati
Cuntratturi chì Impegnanu Grandi Prughjetti à l'Estero Premiati

A Cerimonia di Premiazione di i Servizii Internaziunali di Cuntratti hè stata tenuta u 24 d'Agostu di u 2022 à l'Ankara Sheraton Hotel, ospitata da l'Associazione Turca di Contractors (TMB). 54 urganisazione, cumprese Yapı Merkezi è Tekfen Engineering, membri di l'Associazione Turca di Structural Steel, anu ricevutu premii.

Cuntratturi turchi, chì anu introduttu u successu di l'industria di a custruzione in u mondu sanu cù i prughjetti chì anu intrapresu in i paesi 131 finu à a data, sò stati premiati da l'Associazione Turchi di Cuntratturi. 2020 cumpagnie di cuntratti turchi inclusi in i listi di "Top 2021 Cuntratturi Internaziunali di u mondu" per 250 è 48, è 225 consulenti tecnichi turchi inclusi in a lista "Top 6 Consulenti Tecnici Internaziunali di u mondu" di Engineering News Record (ENR), chì hè seguita da stretta in u mondu. À a ceremonia di a cumpagnia di cunsulenza, i rapprisentanti di a cumpagnia anu ricevutu i so premii da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. U vicepresidentu Fuat Oktay, u Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş, u Ministru di u Tesoru è di e Finanze Nureddin Nebati è u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu anu assistitu ancu à a cerimonia.

"U Successu di u Settore Cuntinuò Malgradu a Crisa Globale"

Parlendu à l'apertura di a ceremonia, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu ch'ellu seguita personalmente i travaglii di i contractors turchi è i cunsultanti tecnichi in u mondu sanu, è chì hè felice chì e cumpagnie cuntinueghjanu à rapprisintà a Turchia cù successu, malgradu u fattu chì u cuntrattu. U settore hè unu di i settori più affettati da a crisa ecunomica glubale. Per d 'altra banda, Erdogan hà dettu chì a parte ricevuta da i rivenuti di u cuntrattu internaziunale ùn hè ancu à u livellu desideratu, però, u putenziale di u nostru paese, a forza di e nostre cumpagnie è e capacità di u nostru populu permettenu di prugressu in questu campu cum'è bè.dittu.

U presidente Erdoğan hà dettu chì l'aumentu di i prezzi materiali è l'aumentu di i costi di u travagliu causatu da a crisa glubale hà causatu difficultà, ma cumu l'infrastrutture di i paesi sviluppati eranu inadegwate è vechji durante u periodu epidemicu; vede questu cum'è un presagio di investimenti enormi da fà in u futuru; Hà dichjaratu chì u fattu chì u trasportu, l'abitazione è l'energia sò i primi in l'investimenti infrastrutturali internaziunali hè un vantaghju impurtante per a Turchia in cunsiderà a so sperienza in questi campi.

Rimarchendu chì a dimensione di i servizii di cuntratti internaziunali hè prevista per aumentà à u livellu di 2030 miliardi USD in l'anni 750, Erdoğan hà dettu: "Avemu da scopu inseme di aumentà a parte di u nostru paese di sta grande torta à u 10%, vale à dì à 75. miliardi di USD, in u primu locu. Credu chì duvemu stabilisce questu scopu cum'è almenu 2053% in a nostra visione 15. Continueremu à sustene i servizii di cuntratti internaziunali cù tutti i nostri mezi, chì anu numerosi benefici in parechji campi, da u cambiu à l'impieghi, da u trasferimentu di tecnulugia à u sviluppu di u parcu di machini.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì risolve i prublemi davanti à l'impiegazione di più travagliadori turchi à l'esteru hè nantu à l'agenda di u settore, cù e seguenti parolle: "Hè statu appena dichjaratu, soprattuttu in quantu à i prublemi di i travagliadori à l'esteru, chì certi studi legali sò cerchendu di imbroglialli, cum'è s'elli duveranu ripiglià i so diritti è li restituiscanu. À u puntu di i so sforzi per offre li opportunità, dicu à i mo altri ministri, in particulare à u mo vicepresidentu Fuat Bey, chì faremu stu passu senza. ritardu fendu u regulamentu legale in u novu mandatu di u Parlamentu. Un'altra questione hè u puntu fiscale... U nostru Ministru di u Tesoru è di e Finanze hè quì, è in quantu à sta questione, ùn ci hè nunda d'aspittà chì u nostru Ministru di u Tesoru è di e Finanze apre u Parlamentu per ellu senza ritardu, hè fora. di a quistione per ellu di fà un passu davanti à u Ministeru è u nostru Ministeru assicura chì esce. Apuntendu chì a so cunfidenza in u futuru aumenta quandu vedenu chì a seconda è e prossime generazioni piglianu rispunsabilità in parechje cumpagnie ben stabilite, Erdoğan hà ancu spartutu a so cunvinzione chì a Turchia serà rapprisintata da assai più cumpagnie in a lista di i più grandi cuntrattuali internaziunali di u mondu. in un futuru vicinu, cù i sforzi di i ghjovani.

"L'imprenditori turchi sò avà una marca mundiale"

U presidente di TMB, M. Erdal Eren, in u so discorsu, hà dichjaratu chì, in u scopu di l'attività di l'oltremare di u settore, chì hà iniziatu in u 1972, hà fattu un grande salto in avanti in l'anni 2000 è hà intrapresu prughjetti cù "caschi stella è crescente" in guasi ogni paese è hà dettu: "I nostri cumpagnie varienu da l'autostrade è l'aeroporti à i centri di cungressu, da i sistemi ferroviari à l'installazione industriale. Hè diventatu una marca in u mondu cù i diversi prughjetti chì anu implementatu ".

Puntendu à l'impurtanza di u settore di cunsulenza tecnicu per i prughjetti cù un altu valore aghjuntu è l'esportazione crescente in u scopu di i servizii di cuntrattu d'oltremare, u presidente Eren hà spressu l'impurtanza di rinfurzà u settore cù i supporti furniti da u Ministeru di u Cummerciu. Eren ghjoca ancu un rolu micca solu cum'è cuntrattu, ma ancu cum'è investitore è operatore in u turismu, l'energia, a salute, i trasporti è i prughjetti aerei in parechji paesi di u settore, in u scopu di a so sperienza in Partenariatu Public-Privatu è Custruzzione. Prughjetti Operate-Transfer chì sò stati implementati in modu efficace in u nostru paese in l'ultimi anni.

Cunsiglii di Cunsigliu Tecnicu è di Cuntratti Premiati

Cuntratturi chì facenu Prughjetti maiò à l'esteru premiati

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*