U Revenutu di Sette Mesi di u Settore Telecom Chine Supera $ 137 miliardi

L'ingressu di sette mesi di u settore di telecomunicazioni cinese supera i miliardi di dollari
U Revenutu di Sette Mesi di u Settore Telecom Chine Supera $ 137 miliardi

L'industria di e telecomunicazioni chinesa hè cresciutu constantemente annantu à i primi sette mesi di l'annu. I rivenuti cumminati di l'industria anu righjuntu 8,3 miliardi di yuan (circa $ 944,2 miliardi), in crescita di l'137,87 per centu annu, secondu a dati di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Informazione.

Rami in crescita cum'è big data, cloud computing, centri di dati in Internet è l'internet di e cose si sò sviluppati rapidamente durante u periodu citatu. In questu cuntestu, i rivenuti di i trè giganti di telecomunicazioni di u paese, China Telecom, China Mobile è China Unicom, in questi rami in crescita aumentanu da 35,1 per centu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è righjunghji 184,3 miliardi di yuan.

Quandu un esame detallatu hè fattu, si vede chì mentre i rivenuti di i servizii di cloud computing saltavanu da 131,7 per centu in paragunà à un annu fà, i rivenuti di u serviziu ligatu à i big data è l'internet di e cose criscenu da 60,3 per centu è 25,9 per centu, rispettivamente.

Per d 'altra banda, ci hè statu un prugressu fermu in l'attività di custruzzione di stazioni di basa 5G durante u periudu. In fatti, da a fine di lugliu di questu annu, u numeru tutale di stazioni di basa 5G in Cina hà righjuntu quasi 1,97 milioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*