L'investimenti di Venture diminuiscenu in u mondu per via di incertezze

L'investimenti di Venture diminuiscenu in u mondu per via di incertezze
L'investimenti di Venture diminuiscenu in u mondu per via di incertezze

Sicondu u rapportu "Venture Pulse" publicatu da KPMG, in l'incertezza causata da a guerra in Ucraina, l'inflazione elevata è l'aumentu di i tassi d'interessu, l'investimenti in imprese glubale diminuinu in u sicondu trimestre di u 2022. Cunsiderendu u numeru di incertezze geopolitiche è macroeconomiche in u rapportu, hè previstu chì l'incertezza attuale cuntinueghja in u terzu trimestre.

KPMG hà esaminatu l'investimenti di venture globale in u secondu trimestre di u 2022 in u so rapportu "Venture Pulse". L'investimentu glubale di venture hè diminuitu per via di fattori cum'è l'incertezze geopolitiche cuntinuate, i prublemi di a catena di supply chain, è l'inflazione crescente è i tassi d'interessu, secondu u rapportu trimestrale, chì mette in risaltu i principali tendenzi, sfide è opportunità chì affruntà u mondu entrepreneurial in u mondu sanu.

L'investimenti di venture glubale, chì anu righjuntu $ 2021 miliardi in l'ultimu trimestre di u 207, anu diminuitu à $ 165 miliardi in u primu trimestre di questu annu, è cuntinuavanu à calà in u sicondu trimestre, finu à $ 120 miliardi. Ancu s'è a quantità di investimenti in America, l'Europa è l'Asia diminuite in u sicondu trimestre, u mondu di l'imprenditorialità di i Stati Uniti, induve sò stati fatti trè affari per più di 1 miliardi di dollari, hà dimustratu una volta a so resistenza. Epic Games basatu in i Stati Uniti hà ricevutu $ 2 miliardi, SpaceX $ 1,7 miliardi è GoPuff $ 1,5 miliardi. U più grande investimentu fora di l'USA era 1,15 billion dollars, chì hè statu ricevutu da a Repubblica di Cummerciu basatu in Germania. Questu hè statu seguitu da l'investimentu di $ 805 milioni di Dailyhunt, basatu in India, 714 milioni di Kitopiin in Emirati Arabi Uniti è 650 milioni di dollari di Climeworks in Svizzera.

Evaluendu u rapportu, Gökhan Kaçmaz, Partner di KPMG Turkey Mergers and Acquisitions Consultancy; "Cù l'incertezze geopolitiche è a diminuzione di u voluminu è u numeru di transazzione in u mercatu globale di VC, l'imprese tecnologiche passanu per un tempu duru. A diminuzione di e valutazioni è a debule prestazione di l'imprese tecnologiche in i mercati hà causatu una rallentazione in l'attività di offerta publica in u sicondu trimestre. Avemu osservatu chì l'investituri urdinanu e so cumpagnie di cartera per prutege i so soldi. Ci hè una prospettiva simile per u terzu trimestre di u 2022, a prufittuità hè critica per i startups ".

Malgradu avè riserve di cash, l'investitori di venture globale sò più prudenti

In u mondu, ancu s'ellu ci sò riserve di cassa ragiunate in i mercati di capitali di venture, in particulare in i Stati Uniti è l'Europa, l'investitori prudenti si concentranu più nantu à cumpagnie in i so portafogli, imprese chì facenu un forte progressu versu a prufittuità, è cumpagnie chì operanu in settori chì anu cuminciatu à attruverà. attenzione cù a crisa in Ucraina. L'investitori di venture ponenu pressione nantu à e cumpagnie di cartera per prutege i so soldi per evità a tempesta. Un numeru di cumpagnie private assai valutate anu vistu a so valutazione caduta in Q2022 2 paragunatu à 6 mesi fà. Parechje cumpagnie tecnulugiche cumerciate publicamente in u mondu anu sperimentatu cali simili. Questu hà causatu alcune imprese d'investimentu glubale à riduce u so budgetu d'investimentu, esse più selettivi in ​​i so piani di reclutamentu è urganizà a so forza di travagliu raziunale per gestisce e cumpagnie in i so portafogli per evità l'incertezze attuali. Parechji investitori di venture è startups ritardanu novi turni di finanziamentu, scegliendu di stà in soldi finu à chì a turbulenza in u mercatu passa.

A catena di fornitura è l'automatizazione cuntinueghja à attirà l'attenzione

L'interessu di l'investitori in l'imprese orientate à u cunsumu hè diminuitu in u sicondu trimestre di u 2022, mentre chì l'interessu in parechji settori resta relativamente altu. L'industria di a supply chain è a logistica hà ancu ricevutu una attenzione significativa, postu chì e cumpagnie cercanu modi per affruntà a sfida di a supply chain in corso. Un'altra zona d'interessu per i investitori di venture chì si concentranu in a gestione di a supply chain era l'automatizazione. L'investituri anu dimustratu un interessu in u sviluppu di i veiculi automatizati per esse aduprati micca solu in u trasportu longu, ma ancu in magazzini, splutazioni è impianti industriali o di fabricazione. I tecnulugii di i droni sò stati ancu in u radar di i investitori di venture.

L'aumentu di i prezzi di l'energia aumenta l'interessu per l'energia alternativa

L'aumentu rapidu di i prezzi di l'energia in parechje parte di u mondu è a crescente preoccupazione per a dependenza di l'energia anu aumentatu ancu l'interessu di l'investitori in l'opzioni d'energia alternativa, u almacenamentu di l'energia è a mobilità in u sicondu trimestre. I veiculi elettrichi è e batterie anu continuatu à esse u focu principalu per l'investituri in tuttu u sicondu trimestre, mentre chì e zoni cum'è e tecnulugia basate nantu à l'idrogenu anu attiratu ancu interessu. In i prossimi trimestri, un interessu crescente in altre fonti d'energia è suluzioni hè ancu previstu, cum'è u sviluppu di e centrali nucleari à piccula scala in Europa.

U statutu di l'unicornu di certi startups hè cumprumissu

In u sicondu trimestre, 97 novi startups unicorni sò nati in u mondu. Più di un terzu di sti startups unicorni eranu cumpagnie fintech. Mentre chì più di a mità di e startups Unicorn sò situate in i Stati Uniti, quasi tutte queste startups sò basate in i Stati Uniti. Solu trè startups sò basati in America Latina, à dì Unico è Stark Bank in Brasile è Kushkiin in Ecuador. In Europa, un totale di 8 novi unicorni sò stati liberati da 18 paesi diffirenti. Sti paesi sò Inghilterra, Germania, Finlandia, Svezia, Norvegia, Paesi Bassi, Svizzera è Israele. 17 novi unicorni sò ancu emersi da sette paesi in Asia. Mentre chì u numeru di novi unicorni hè stata stabile in u sicondu trimestre cumparatu cù i periodi precedenti, a diminuzione di i turni d'investimentu hà purtatu preoccupazioni chì e startups di unicorni di 2 miliardi di dollari puderanu perde u so status. Per questu mutivu, hè cunsideratu chì i startups di unicornu chì valenu 1 miliardi di dollari ponu fà cuncessioni significative à l'investituri per mantene u so statutu.

Tendenze da seguità in u 2022u trimestre di u 3

U rapportu dichjara chì, datu u numeru di incertezze geopolitiche è macroeconomiche chì affettanu u mondu entrepreneurial in u mondu sanu, a pressione discendente nantu à e valutazioni continuarà, chì puderia purtà à livelli d'investimentu più bassi. Hè nutatu ancu chì l'affari d'investimentu di venture in parechje regioni prubabilmente pigghianu più tempu per finisce, postu chì l'investituri metteranu più enfasi in a diligenza dovuta nantu à l'affari. Per d 'altra banda, hè ancu mintuatu chì u settore fintech prubabilmente cuntinuà à esse una zona d'investimentu forte in parechje regioni di u mondu, in più di a supply chain è a logistica, a cyber security è l'energia alternativa. Ma datu l'inflazione crescente è i tassi d'interessu, l'imprese cuncentrate in u cunsumu sò prubabilmente perdenu qualchì interessu à l'ochji di l'investituri di venture.

Top 2022 di u finanziamentu glubale in u sicondu trimestre di u 2

  1. Epic Games - $ 2 miliardi - USA - Software di intrattenimentu
  2. SpaceX - $ 1,7 Billion - USA - Aviation
  3. Gopuff - $ 1,5 Billion - USA - Internet Retailing
  4. Repubblica Trade - $ 1,15 Billion - Germania - Fintech
  5. Faire - $ 816 Millioni - USA - E-commerce
  6. Dailyhunt - $ 805M - India - Consumatore
  7. Ramp - $ 748,3M - USA - Fintech
  8. Kitopi - $ 715 Millioni - Emirati Arabi Uniti - Tecnulugia Alimentaria
  9. The Boring Company - $ 675 Millioni - USA - Infrastruttura
  10. CanSemi - $ 671,8 Millioni - Cina - Manufacturing

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*