L'istituzione di carne è di latti aumenta u prezzu di compra di l'agnellu ripienu à 90 lire per chilogrammu

L'istituzione di carne è di latti hà aumentatu u prezzu di compra di l'agnellu d'agnellu à lire per kilogramu
L'istituzione di carne è di latti aumenta u prezzu di compra di l'agnellu ripienu à 90 lire per chilogrammu

Meat and Milk Institution (ESK) hà aumentatu u prezzu di compra di l'agnellu annu à 90 lire per kilogramu, efficace oghje.

ESK hà annunziatu ch'elli anu pigliatu alcune misure per prutege i sforzi di i pruduttori in u quadru di a responsabilità di regulazione di u mercatu.

In questu cuntestu, u prezzu di compra di carcassa d'agnellu hè statu aumentatu da 88 lire à 90 lire per kilogramu, mentre chì un scontu di 25 per centu hè statu fattu in i magazzini di vendita di l'istituzione per aumentà u cunsumu domesticu, è u prezzu di compra per l'esportazioni di carcassa d'agnellu. hè statu determinatu cum'è almenu 92 lire per kilogramu. Cù queste misure pigliate, i prezzi di a carcassa d'agnellu anu aumentatu da 85 lira per kilogramu in u mercatu à una media di 90-95 lira.

ESK, chì monitorizza i prezzi di u mercatu ogni ghjornu, hà aumentatu i prezzi di compra annu da 82 lire per kilogramu à 90 lire cù i primi, in vigore oghje.

ESK, chì hà u scopu di assicurà a satisfaczione di i pruduttori è di i cunsumatori cù e misure chì piglia per regulà u mercatu, ùn intervene micca in i prezzi di i pruduttori cù a so campagna di sconti. I pruduttori chì volenu esse macellati l'agnellu anu bisognu di cuntattà i direttori di a combinazione ESK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*