Operazione nantu à i fabbricanti illegali di sigarette in Izmir

Operazione nantu à i fabbricanti illegali di sigarette in Izmir
Operazione nantu à i fabbricanti illegali di sigarette in Izmir

Durante l'operazioni svolte da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu in İzmir, sò stati sequestrati migliaia di macarons, macchine di riempimentu di sigarette è tabacco illegale, chì sò materie prime impurtanti per a produzzione illegale di sigarette.

In u risultatu di a ricerca di u campu è i studii di intelligenza realizati da e squadre di a Direzzione di l'Intelligenza è l'Intelligenza Doganale di Izmir, hè statu determinatu chì certi indirizzi in Izmir sò stati utilizati com'è siti di produzzione è magazzini da i fabbricanti illegali di sigarette.

Tutte l'infurmazioni nantu à l'indirizzi in questione sò stati raccolti è u permessu hè statu ottenutu da u procuratore per l'operazione. Una incursione simultanea hè stata realizata nantu à 1 postu di travagliu, 1 magazzinu è 1 casa determinate cum'è suspettu. Durante a ricerca realizata da e squadre di l'Uffiziu Doganale in l'indirizzi in questione, 19 macarons vioti, 600 pacchetti di sigarette pieni, 730 macchine di riempimentu di sigarette, 3 compressori, 2 kilogrammi di tabacco di contrabbandu è 410 pacchetti di tabacco narghilè sò stati sequestrati.

Migliaia di macarons è di tabacco catturati in u risultatu di l'operazione riescita di e squadre di l'Assistenza Doganale sò stati impediti di esse utilizati in a produzzione di sigarette illegale è di esse messi in u mercatu illegale.

Mentre chì i prudutti cunfiscati in l'operazione è utilizati in a produzzione di cigarettes illegale sò stati cunfiscati, 1 suspettatu hè statu arrestatu è mandatu in prigiò.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*