Ordu hè ambiziosu in u turismu marinu

Ordu hè Ambiziosu in u Turismu Marinu
Ordu hè ambiziosu in u turismu marinu

Trasformendu Ordu in una cità marittima cù i so travaglii nantu à l'attività marittima, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Dr. Mehmet Hilmi Güler hà accoltu i membri di l'Associazione di Marini Dilettanti (DADD RALLİ), chì anu ancoratu in Ordu in u scopu di a tour di u Mari Neru. Ringrazienduli per l'interessu manifestatu, DADD RALLİ Commodore è Planner İsmail Zühtü Tümer hà dettu: "U Sindaco di Ordu, Dr. Cù u sustegnu di Mehmet Hilmi Güler, venemu quì cun piacè. Supportu di tuttu u core i sforzi di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ordu per l'attività marittima ".

Per apre u Mari Neru à u turismu mundiale di a vela è per spiegà e bellezze naturali è turistiche di a regione, 4 yachts à vela, 21 di i quali sò stranieri, è 45 marinari dilettanti sò ghjunti in Ordu è anu ancoratu in u portu di Kumbaşı. Yachts, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu Dr. Mehmet Hilmi Güler, accumpagnatu da l'Orchestra di a Municipalità Metropolitana.

"VI FAREMU CHE A CITTA' RUMPCE A CONGUGLIA DI L'ORDU"

Dichjarà chì u so scopu hè di fà a cità più familiarizata cù u mare, u sindaco Güler hà dettu ch'ellu hè assai cuntentu chì i membri di u Dadd Rally sò in Ordu.

U presidente Güler hà dettu e seguenti parolle in u so discorsu:

"U nostru Ordu vive unu di i so ghjorni straordinarii oghje. I membri di u Dadd Rally anu onoratu u nostru Ordu cù 21 barche è 45 membri di l'equipaggiu. I salutemu cù a nostra banda. Avemu cantatu inseme i canti populari di u nostru Ordu. Avemu dinò invitati da diversi paesi. U nostru scopu hè di fà chì Ordu, chì hè digià una cità custiera, più familiarizata cù u mare. Li ringraziemu per avè datu una opportunità cusì maravigliosa. Semu assai felici di accoglielli. Prestaremu a bellezza di u nostru Ordu è mustrà a so ospitalità. In questu modu, Ordu hà da fà vede à tutti chì hè una cità chì hà rottu a so cunchiglia in quantu à l'urbanismu, u sportu è u turisimu.

"Venemu à ORDU CUN GRANDE PLACER"

Dichjarà chì sustenenu di tuttu u core l'attività maritime realizate da u presidente Güler in Ordu, u Planificatore è Commodore di Dadd Rally Black Sea 2022, İsmail Zühtü Tümer, hà dichjaratu ch'elli sò ghjunti in Ordu cun piacè per l'interessu manifestatu à elli.

Dadd Rally Planner è Commodore Tümer hà dettu:

"Supportu di tuttu u core i sforzi di a Municipalità Metropolitana di Ordu per l'attività marittima. Avemu in cuntattu cù u nostru presidente dapoi u 2018. Ci sustene sempre. Venemu à Ordu cun grande piacè. In quantu à e cumune, ùn pudemu truvà u listessu sustegnu in ogni locu. U sustegnu chì vedemu quì ci rende felici. Avemu bisognu di fà cose chì aprenu a strada per u turismu di vela è yacht in u Mari Neru. U sustegnu dimustratu à noi da u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu mostra chì simu d'accordu annantu à u listessu tema.

I membri di u Dadd Rally, chì stanu in Ordu per 5 ghjorni, anu l'uppurtunità di guardà a geugrafia di a cità da u mare, è di visità i lochi storichi è turistici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*