Più di 5 mila applicazioni sò state ricevute per a Piattaforma "Rinnovazione di Istanbul".

Più di mille appiicazioni sò state ricevute à a Piattaforma di Rinnovazione di Istanbul
Più di 5 mila applicazioni sò state ricevute per a Piattaforma "Rinnovazione di Istanbul".

In u scopu di a piattaforma "Istanbul Renewing" stabilita da IMM, l'edificazioni risicate cumincianu à esse rinnuvate unu per unu. Applicazione à a piattaforma KadıköyA demolizione di l'Appartamentu Özden in . In u locu di l'edifiziu demolitu, serà custruitu una nova residenza sana, resistente à i terrimoti. Cù a piattaforma Istanbul Renewal, solu u costu di a custruzzione hè trasfurmatu senza alcunu prufittu. Finu a data, più di 5 mila applicazioni sò state ricevute per a piattaforma Istanbul Renewal, chì hè stata creata u 2021 di lugliu di u 5.

Cumpagnia di u Gruppu di Pianificazione Urbana di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM); A trasfurmazioni di strutture risicate hà iniziatu in u scopu di a piattaforma di rinnuvamentu di Istanbul stabilita da KİPTAŞ, Istanbul İmar AŞ è BİMTAŞ.

I residenti di Istanbul chì volenu rinnuvà e so case à risicu di terremoti ponu dumandà à a piattaforma per fà una dumanda, riceve servizii di cunsulenza è guida gratuiti, è rinnuvà i so edifici.

PER A PRIMA VOLTA IN A STORIA DI KİPTAŞ, I BLOCCHI SINGOLI SONO Rinnovati

Kadıköy I residenti di l'appartamentu Özden, chì hè in risicu di terremotu in u distrettu di Kozyatağı, anu dumandatu un solu edifiziu à istanbulyenilenen.com u 12 dicembre 2021 per rinnuvà i so edifici. E so richieste sò state ascoltate è u prugettu hè statu preparatu. U 24 di ferraghju di u 2022, u cuntrattu cù i titulari di diritti hà cuminciatu à esse firmatu. U 28 d'aprile di u 2022, tutti i titolari di diritti sò stati cunciliati è u prucessu di eviction hè statu iniziatu. A demolizione di l'Appartamentu Özden, chì hè stata dichjarata una struttura risicata è u prucessu di evacuazione hè stata finita, hà iniziatu u 18 d'Aostu cù a participazione di u Direttore Generale KİPTAŞ Ali Kurt. L'edifiziu sottu u risicu di terrimotu serà demolitu è ​​un prughjettu resistente à u terrimotu serà custruitu in u so locu.

Cunversione à u costu di custruzzione

Ali Kurt, Direttore Generale di KİPTAŞ, hà dichjaratu à ogni opportunità chì a trasfurmazioni ùn hè micca una scelta, ma una necessità per preparà Istanbul per i terremoti. KadıköyHà trasmissu l'infurmazioni seguenti nantu à a trasfurmazioni chì hà iniziatu

"Cum'è KİPTAŞ, avemu cuminciatu à trasfurmà edifizii unichi entri in u quartieru per a prima volta. Ùn avemu micca aspittà o distinzione cum'è un grande prughjettu o un picculu prughjettu. Pò esse un bloccu di 10 appartamenti, o pò esse un situ cù mille appartamenti. Semu pronti à trasfurmà tutte e strutture risicate in Istanbul. Inoltre, li cunvertemu nantu à i costi di custruzzione. In l'eventu chì i nostri citadini utilizanu prestiti, cum'è KİPTAŞ, furniscemu ancu l'uppurtunità di utilizà prestiti cù a nostra garanzia. KadıköyAvemu u scopu di purtà stu prughjettu à i nostri beneficiari in 7 o 8 mesi ".

Furnendu infurmazioni nantu à u funziunamentu di a piattaforma Istanbul Renewal, Kurt hà dettu: "Aspittemu chì i nostri citadini chì vivenu in edifici risicatu à dumandà à a piattaforma Istanbul Renewal, ricevenu offerte da noi è cumprumette rapidamente è trasfurmà e so strutture risicate".

Dapoi a so creazione u 5 di lugliu di u 2021, a Piattaforma di Rinnovamentu di Istanbul hà ricevutu applicazioni da quasi 38 mila unità indipendenti in circa 5 punti differenti in 500 distretti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*