Pigliate passi urgenti per a ristrutturazione di u debitu di e carte di creditu

Fate un passu urgente per a strutturazione di u debitu di e carte di creditu
Pigliate passi urgenti per a ristrutturazione di u debitu di e carte di creditu

CHP Sözcüsü Öztrak hà dichjaratu chì i cattivi odori s'eranu in cima in u Regimu di Palazzu unicu di Erdogan in putrefazione, è hà dettu: "Ci hè ancu qualcosa in putrefazione in Turchia. Attaccanu à a prissioni è i bugie per copre u mess. "Quelli chì evitanu di esse ritenuti rispunsevuli di a nazione per l'oppressione è i bugie acceleranu a corruzzione è a corruzzione", disse.

Evaluendu a dichjarazione di Erdogan chì ellu hà da monitorà personalmente u travagliu in a Centrale Nucleare di Akkuyu è trasmette infurmazioni à u presidente Russu Putin, Öztrak hà dettu: "Da quandu Erdogan hè u capu di u cantiere di Putin? Chì tippu di parolle sò questi ? Cume hè di saltà à u situ di custruzzione per capisce ciò chì passa in Akkuyu, è chjamà Putin da quì è rappurtate l'ultimu statutu di u situ di custruzzione? Per l'amori di Diu ! Fighjate à a situazione induve l'uffiziu di a Presidenza di a Republica di Turchia hè statu demutatu ".

Attendendu l'attenzione à l'aumentu di e carte di creditu è ​​di creditu di i citadini è i schedarii di rinfurzà crescente, Öztrak hà dettu: "Femu una chjama quì. Sapete cumu strutturate u debitu di creditu di i vostri sustenituri è u debitu fiscale. Pigliate passi urgenti per ristrutturare i debiti bancari di i nostri citadini. Almenu sparghje a maturità di u debitu, facilità u pesu di interessu. Ùn lasciate micca chì u debitu chì mette nantu à u spinu di a nazione sia più pesante. Se ùn fate micca, a faremu in pochi mesi ", disse.

Vicepresidente è Partitu CHP SözcüSü Faik Öztrak hà dettu u seguitu in a cunferenza di stampa chì hà tenutu oghje à a Sede:

"U putere corrompe. U putere assolutu corrompe assolutamente ". A corruzzione è a corruzzione sò inevitabbili in i regimi di palazzu induve u putere hè cuncentratu in una manu. "Ci hè qualcosa in putrefazione in u Regnu di Danimarca". Eccu sta famosa tirata di Hamlet di Shakespeare; Porta a corruzzione è a corruzzione in i regimi di palazzu da l'età passata à oghje. U nome di u rimediu chì a lotta di seculi di l'umanità per a libertà hà trovu à sta decadenza hè "Demucrazia è u Statu di dirittu". In e demucrazie, ùn ci hè locu per Palazzi. Perchè mentre chì i palazzi degeneranu è si puderanu inseme cù u so cuntenutu, anu ancu a sucità. A demucrazia hè u nome di i regimi chì impediscenu sta corruzzione è equilibranu è cuntrullà u putere.

C'È QUALCOSA RADICI IN TURCHIA

Sfortunatamente, oghje, "Ci hè ancu qualcosa di putrefatu in Turchia". U Regimu di Palazzu unicu di Erdogan in decadenza. Stu regime putridu è putridu hà pusatu in tuttu. I cattivi odori si elevanu à u tronu. Avvelena l'aria di u nostru bellu paese. Attaccanu à a prissioni è i bugie per copre u mess. Quelli chì evitanu di esse ritenuti rispunsevuli di a nazione per l'oppressione è i bugie acceleranu a corruzzione è a corruzzione. In manu d’issa amministrazione puttana, l’arroganza diventa l’unica capitale pulitica. Avemu vistu l'esempiu più recente di questu in u ritornu di Erdogan à Sochi. Erdogan hè in u putere per 20 anni. Dapoi 4 anni dirige l'affari da ellu stessu, vistutu cum'è u regime di palazzu ch'ellu avia messu nantu à ellu. Un focu scoppia in l'Hospital grecu di Balıklı. u vostru palazzu sözcüDice ch'ellu hè aspittendu istruzzioni da Erdogan per chì a nazione pò intervene in u focu senza s'annulla. Da quandu u dipartimentu di u focu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè stata sottu à u cumandamentu di Erdogan?

KPSS SCANDAL RILASCIA A CORRECTION

Ma quandu si tratta di arrubà e dumande KPSS, Saray è Erdogan ùn sò micca rispunsevuli. Quale hè rispunsevuli ? U nostru presidente è i Sei Tavule, chì anu purtatu u prublema à l'agenda è sustene a nostra ghjuventù. Piacere à u Palazzu, lagnanza à a Table of Six. Causanu una carenza di valuta straniera in u paese, accusanu l'industriale dicendu "Stockist". Sveglianu u mostru di l'inflazione fora di u celu, è accusanu a nazione dicendu "Grazie à Diu". Facenu sonà e dumande di KPSS, accusanu l'uppusizione dicendu "Table of Six". Chì avemu da dì; "Quandu u sfacciatu hè forte, prova di culpisce i ghjusti". Questu hè esattamente ciò chì Saray è i so affiliati anu fattu. In fatti, arrubà e dumande d'esame KPSS hà revelatu una volta di più a terribili corruzzione in u regime Saray. Sì i chianci di a nostra ghjuventù ùn anu micca risuscitatu da e social media, se a pressione di a nazione ùn avia micca purtatu sta disgrazia à u puntu chì ùn pudia micca esse cupertu, Erdogan avissi fattu ciò chì hà fattu in u passatu. Cù e dumande arrubate, lasciaria scunfighja i diritti è e lege di centinaie di millaie di i nostri figlioli.

DICEN ANCORA LEALTÀ INVECE DI MERITU

Cum'è u Gruppu Parlamentariu di u Partitu Populare Republicanu, avemu presentatu 2009 pruposte da 20 per investigà l'irregularità in l'esaminazioni in ÖSYM è ÖSYM. In tutti, Erdogan dorme nantu à l'arechja. Il a remis l'OSYM, comme il a remis l'armée, le palais de justice et les biens du pays à FETO. Invece di meritu, hà dettu setta è lealtà. Ùn hà micca ascoltatu i nostri avvisi. Quale hè chì u tempu hà ghjustificatu ? Di sicuru, ùn simu cuntenti, ma ci hà dimustratu u dirittu. Avà, pocu prima di l'elezzioni, quandu hè statu pigliatu in rossu di novu, Erdoğan hà numinatu u Cunsigliu di Inspeczione di u Statu per cuntrullà i danni. Allora hà avutu à annullà stu esame. Anu ghjucatu cù i sogni è a speranza di milioni di i nostri ghjovani. Arrubati u travagliu di milioni di famiglie. Ma cuntinueghjanu sempre à chjamà u Palazzu fideltà è setta invece di meritu. Ùn mai imparanu da i so sbagli. Erdogan insiste nantu à u so sbagliu. Se un errore accade una volta, hè un errore. Se ripetutu, questu hè avà una preferenza. A scelta di Erdogan hè ancu chjara. Circà u locu sbagliatu in u locu sbagliatu hè u più grande sbagliu. U culpitu di stu scandalu d'esame hè u Rotten Palace Regime. A nostra nazione sà assai bè. Hè aspittendu cù impazienza chì l'urna faci ciò chì hè necessariu è rende Erdoğan rispunsevule per questu.

ROOT hè cusì horrible chì u filtru ùn pò micca salvà

In i regimi di palazzu rotten, e cose sò realizate in corridori scuri, daretu à e porte chjuse. À quale l'offerte seranu datu, chì i so travaglii sò stati premiati, chì l'opere seranu tolti da elli, tutti sò decisi in i saloni scuri di u palazzu. In i Regimi di Palazzu, è ancu in e relazioni interstatali, a dimness, micca a trasparenza, hè dominante. I membri di a famiglia passanu à u protocolu statale. E riunioni bilaterali ùn sò micca assistitu da i funzionari statali, ma da i traduttori specialmente selezziunati chì a so lealtà ùn hè micca dubbitu, vicinu à a famiglia. Ciò chì hè statu dettu, ciò chì hè statu prumessu in i negoziati, ùn hè micca desideratu per entre in i registri statali. Hè ghjustu, "e parolle volanu, a scrittura ferma". Un ghjornu, sti registri scritti esceranu è diventeranu evidenza. Erdogan si n'andò à Sochi di novu per una riunione unu-à-unu cù Putin. Per una certa ragione, Erdogan è Putin ùn anu micca rispostu à e dumande dopu a riunione. I Russi dicenu chì sta dumanda hè vinuta da Erdogan. Forsi, se Erdogan è Putin rispondenu à e dumande fiancu à fiancu, avaristi un megliu capiscenu di ciò chì passa in a Centrale Nucleare Akkuyu, cumu i Russi ponu sparà a cumpagnia turca. Ma pare chì Erdogan ùn hà micca permessu questu. Invece, Erdogan in u so palazzu volante hà fattu un discorsu chì passava per u filtru di u Palazzu, dicendu voi, mè, i nostri figlioli, à i chjamati ghjurnalisti chì avia riunitu. Ma avà a decadenza hè cusì terribile chì u filtru ùn salva micca chilometri.

Hè u capu di u situ di ERDOĞAN PUTIN?

Erdoğan: "Seguirà personalmente l'opere in Akkuyu cù a mo delegazione. Dopu quì, trasmetteraghju a situazione attuale quì à u Signore Putin. Mi dumandu quì, da quandu Erdogan hè diventatu u capu di cantiere di Putin ? Chì tippu di parolle sò questi ? Per capisce ciò chì succede in Akkuyu, cumu si salta à u situ di custruzzione, chjamate Putin da quì è informa l'ultimu statutu di u situ di custruzzione? Per l'amori di Diu ! Fighjate à a situazione in quale l'uffiziu di a Presidenza di a Republica di Turchia hè statu demutatu. Erdogan andava à u situ di custruzzione per sapè ciò chì passava in Akkuyu in a so patria. Perchè? Perchè a centrale elettrica ùn hè micca a nostra, sò i Russi. Sottulineu una volta di più. A centrale elettrica hè di Russia, micca di Turchia. Quale hè u pruprietariu di l'electricità per esse pruduciutu à a centrale elettrica ? Hè ancu a Russia. Turchia hè l'unicu cliente di l'electricità da esse prodotta in Akkuyu. È un cliente chì deve pagà un prezzu esorbitante di 15 centesimi senza IVA per 12,35 anni per u kilowatt-ora di l'electricità ... Avemu fattu prughjetti cumuni cù i Russi prima. Avemu custruitu strutture industriali impurtanti cum'è a raffineria Aliağa è u ferru è l'azzaru İskenderun inseme cù i Russi. In i tempi più difficiuli di a guerra fredda. Ma ùn avemu mai datu i chjavi di sti facilità à i Russi, i chjavi sò stati in Turchia. Ma a chjave per Akkuyu ùn hè micca in Turchia. A chjave hè in i Russi ...

PER I RUSSIA SUPPORTU L'ELEZIONE

Ùn dicemu micca questu. Questu accordu firmatu da Erdogan dice. Se trasmette a chjave à i Russi, avete da saltà è andà in u situ di custruzzione per sapè ciò chì passa in Akkuyu. I figlioli di stu paese anu dichjaratu à sette vacche in u Cungressu di Erzurum, esattamente 103 anni fà, chì ùn anu micca accettà alcun mandatu o patronatu. Avemu strappatu e capitulazioni 99 anni fà cù u Trattatu di Lausanne. Ricordemu à Erdoğan: Se ci sò cose chì pigliate in segretu, cun l'intelligenza chì ùn importa ciò chì succede, cusì chì uni pochi miliardi di dollari venenu da a Russia prima di l'elezzioni, e squadre cibernetiche russe susteneranu u Palazzu in l'alizzioni, un ghjornu. li incontrerete. In novu, cum'è Shakespeare hà dettu in u so famosu Hamlet: "Ancu s'è i cattivi atti sò intarrati, apparisceranu à l'ochji di a ghjente un ghjornu".

L'EFFETTU ERDOĞAN: CAMBIAmu 4-5 VOLTE L'INFLAZIONI MONDIALI

E fatture chì stu regime di palazzu putritu hà inflittu à a nostra nazione sò diventate più pesanti di ghjornu. L'autorità vene cun rispunsabilità. Ma anu l'autorità. Ùn anu micca rispunsabilità. Dicerete "l'interessu hè a causa, l'inflazione hè u risultatu" è cambiate i Presidenti di u Bancu Centrale unu dopu à l'altru è poi scende u tassu d'interessu è l'aumenta. Dopu quì, vi esce è dì chì ùn simu rispunsevuli, hè l'esternu. I prezzi di l'energia anu aumentatu in u mondu, cusì i prezzi in u nostru paese eranu ancu cusì. Quì, in i paesi chì appartenenu à l'Organizazione per a Cooperazione è u Sviluppu Ecunomicu (OCDE), l'inflazione di l'energia hè in media di 41 per centu, mentri simu per centu 172. Avemu l'inflazione 4-5 volte in u mondu. Ùn hè micca questu, questu, questu, hè per via di sta amministrazione puttana. Cum'è u Ministru Nabateanu hà dettu; "L'effettu Erdogan". In novu, i prezzi di l'alimentu in u mondu sò cascati rapidamente per l'ultimi quattru mesi, da induve anu cuminciatu dopu a Guerra Russia-Ucraina. I navi pieni di granu passanu per u strettu. Ma a nostra nazione ùn hà ancu un muzzicu à pocu pressu. L'inflazione di l'alimentariu annuale in u mondu hè 13 per centu, 95 per centu in u nostru paese, hè 7 volte in u mondu. Sè avemu avutu una tale inflazione di l'alimentu, mentre chì i prezzi di l'alimentariu sò caduti in u mondu, cuntinueghja sempre à cresce cum'è un cohete in u nostru paese, hè per via di e forze esterne, micca queste, ma a corruzzione in l'amministrazione di u palazzu. Effettu Erdogan.

PENSI chì E NAZIONI STANTANU CRACCING DA MANGIANT CARNE

L'estiu hè ghjuntu è andatu, i pumati sò sempre nantu à i banchetti cù u prezzu di 15-20 lire. Sì dite fruttu, hè diventatu un lussu, u nostru populu s'hè scurdatu di carne. Ci hè statu assai ridiculu in i media per una settimana perchè l'Istituzione di Carni è Lattichi hà scontatu qualchì carne di pecura. Quante magazzini hà l'Autorità di Carni è Lattichi in tutta a Turchia? U ballò, u ballò 18. Allora a ghjente pò accede à a carne bonita ? Chì viaghju... E fila s'allunganu sempre più ghjustu davanti à sti 18 magazzini. In a carne macinata, finisci prima di meziornu. Ma s'è guardate à u rumore fattu, pensate chì i prezzi di a carne in u bazar, in u mercatu, in u mercatu sò cascati straordinariamente, è a ghjente s'affucava di carne. Quelli chì ùn ponu micca gestisce u paese cercanu di gestisce a percepzione di novu. A carne macinata più economica in u mercatu hè sempre 120 lire. Sicondu a so qualità, a carne macinata hè di 160 lire. A nostra nazione hà passatu a carne, ùn hè incapace di bolliri l'acqua è uttene l'osse.

SPESE MENSUALI DI PANE PER UNA FAMIGLIA DI CINQUE 1200 TL

In issi tarri induve l'agricultura hè emersa, i nostri figlioli ùn ponu micca esse alimentati abbastanza. micca abbastanza alimentazione; carenza di ferru, statura corta, incapacità di l'apprendimentu in i nostri figlioli ... È lascia assai più sintomi. Perdemu una generazione à vista. Diciamu: "Rinuncemu a proteina è pigliate a proteina da i legumi invece di a carne", un chilò di ceci costarà finu à 40 lire. U pesu di fasgioli secchi hè di 30 lire. U pesu di lenticchie hè 47 lire. U cartone di l'ovu, chì chjamemu a proteina più economica, hè 54 lire. Se i nostri citadini anu pruvatu à piantà u rumbling in u so stomacu, s'elli anu compru un pane biancu, costava 4 lire. Se una famiglia di cinque cunsuma 10 pani di pani à ghjornu, solu pani di pani costa 1200 lire in un mese. Se i nostri citadini pruvate di passà u ghjornu cù patate è pasta, u prezzu di un pacchettu di pasta ordinaria principia da 10 lire è un chilò di patate principia da 11 lire. Hè oliu, pasta di tomate, cipolle per a cucina. In e mani di sta amministrazione incompetente, a pignatta di a nazione hè diventata unscalded.

PIGLIENU GIUDIZZI I CITATINANI

Sì una di e spese indispensabili di i bassi ingressu hè l'alimentariu, l'altru hè di sicuru refuggiu. Cumprà una casa cù i prezzi chì superanu uni pochi milioni hè oltre un sognu per un ingressu fissu. L'affitti sò aumentati. Sicondu TUIK, l'aumentu di l'affittu in l'ultimu annu hè statu solu 26,8 per centu. Si burlani apertamente di i citadini... Lasciendu e figure di maquillaje di TUIK è fighjendu a realità di a vita, l'affitti in l'ultimu annu sò: 144 per centu in Adana, 149 per centu in Bursa, 156 per centu in Ankara, 161 per centu in Istanbul, 164 per centu. in Izmir.aumentatu. Ma ci hè più... Comu sapete, e preferenze di i studienti universitari per l'università sò finite. I risultati seranu annunziati prestu. I nostri ghjovani fighjanu l'opportunità di l'alloghju è l'affitti in e pruvince ch'elli andaranu prima di andà à l'università. In e nostre pruvince, chì si distingue cù u numeru di studienti, l'aumentu di l'affittu in l'ultimu annu sò terribili. L'affittu hè aumentatu di 162 per centu in Eskişehir, 173 per centu in Konya, 130 per centu in Erzurum è 244 per centu in Antalya. Quandu i risultati di u piazzamentu universitariu sò annunziati, Diu sà induve andaranu questi affitti. I ghjovani è e so famiglie chì andaranu in altre pruvince sò dighjà cuminciati à chjappà. U regime di palazzu putritu custruitu per ellu stessu l'estiu, l'invernu, camminendu, volendu, fughjenu palazzi. Ma ùn hà micca risoltu u prublema di dormitori è alloghju di a nostra ghjuventù per 20 anni.

UN CITATINU VENDU I SO RINI per i so debiti hè induve a parolla finisce

In questu ordine di u Palazzu putridu, i debiti di i nostri citadini anu righjuntu livelli straordinariu. Un citatinu in Manisa hà dettu à u duttore capu di l'uspidale privatu: "Vogliu vende u mo rinu. Devu assai. Se qualchissia vole, mi pò fà sapè?" implora. Questu hè induve a parolla finisce. Hè u riassuntu di u locu induve a corruzzione in u regime di u palazzu hà purtatu a nostra nazione. Duranti u periodu pandemicu, mentre i paesi sviluppati mantenevanu i so citadini à flotu cù un supportu direttu di u redditu, u Palazzu hà prestatu à u nostru populu invece di sustegnu. I debiti di i nostri citadini sò saltati à livelli straordinariu.

NUMERO DI MORTE DA CORONA DOPPIA 5 IN 20 SETTIMANE

Per via, parlendu di pandemia, ci hè un rapidu aumentu di i casi di coronavirus di novu. U numeru di morti settimanali hè aumentatu da 17 à a mità di ghjugnu à 337 à a fine di lugliu. In solu cinque settimane, u numeru di morti hè radduppiatu à 20. Avemu righjuntu u limitu di 100 mila in u numeru tutale di morti. Ma ùn ci hè nunda da u guvernu nantu à questu. Per quessa, u compitu torna torna à i nostri citadini. Per piacè aumentemu e nostre precauzioni persunali. Prestemu di novu attenzione à a maschera, a distanza è l'igiene.

24 MILIONI FILES IN UFFICI ESECUTIVI

Avemu dettu chì i debiti aumentanu durante u periodu pandemicu ... I debiti chì eranu cusì altu à quellu tempu anu righjuntu livelli impagabili oghje. In i primi cinque mesi di questu annu, u numeru di i nostri citadini, chì sò stati seguiti per via di u so prestitu persunale è i debiti di a carta di creditu, anu aumentatu da 83 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 748 mila. In altri palori, l'ufficiali di l'infurzazioni stavanu à a porta di 748 4 famiglie. In u nostru paese, i prucessi legali cuntinueghjanu per i debiti bancari impagati di 147 milioni 977 mila 1 persone. U numeru tutale di schedari vistu in l'uffizii di infurzazioni hà righjuntu 466 milioni 24 mila cù un aumentu di 53 milioni XNUMX mila in l'ultimu annu. A nostra nazione hè sfracicata micca solu da l'altu costu di a vita, ma ancu da un tsunami di u debitu. L'interessu hè pagatu nantu à i debiti impagati. A vita diventa sempre più difficiule per i citadini.

Pigliate passi per a struttura di debitu

Avà facemu una chjama quì. Sapete cumu strutturate u debitu di creditu di i vostri sustenituri è u debitu fiscale. Pigliate passi urgenti per ristrutturare i debiti bancari di i nostri citadini. Almenu sparghje a maturità di u debitu, facilità u pesu di interessu. Ùn lasciate micca chì u debitu chì mette nantu à u spinu di a nazione sia più pesante. Se ùn fate micca, a faremu in uni pochi di mesi.

A MANAGEMENT ONE-MAN ERA IN TUTTA A NAZIONE

Stu statu hè un grande statu, sta nazione hè una grande nazione. A nostra nazione meriteghja u megliu di tuttu. Turchia hà u putere è u putenziale di rinvià a so ecunumia à a normale in pocu tempu. Avemu un locu geograficu assai impurtante, una pupulazione ghjovana, travagliadori autosacrifici, imprenditori è esportatori in u mondu sanu. E catene di furnimentu accurtate dopu a pandemia ci offrenu opportunità assai impurtanti per via di questi vantaghji. Pudemu aduprà i nostri vantaghji, realizà u nostru potenziale, fà trè cinque, cinque deci. Ma sta amministrazione stancata di metalli, un omu, blucca a nazione.

SIAMU TURNU IN UN MILLIONI DI BUSTA DI MANU

Sta amministrazione puttana hà vultatu sta terra, chì i nostri antenati ci anu lasciatu à u costu di a so vita è di u sangue, un infernu per a nostra nazione è un "parcu di divertimentu" per a ghjente di a manu. Hanu stampatu i nostri soldi, tuttu u paese hè diventatu un "magazzinu milionariu". Anu dà u travagliu di sta nazione. U pensionatu di Germania, chì hè presuntamente ghjilosu di noi, si mette nantu à e nostre spiagge è piglia una vacanza. Prufittate u nostru sole è sabbia. Ma i nostri pensionati ; In u caldu di l'estiu, quellu bancu hè u vostru, questu bancu hè u mo, perchè uttene una promozione di salari di trè centesimi di più. Hè un dirittu o un dirittu? Di sicuru, deve vene u tedescu, vene u francese, vene u russu, vene l'americanu. Ch'ellu hà una festa in stu paese, vincemu. Ma s'è una persona ritirata vene da l'altra parte di u mondu è gode in stu bellu paese, s'ellu u mo pensionatu ùn pò micca lascià a so casa è viaghjà qualchì centinaia di chilometri è fà vacanze in l'Egeu è u Mediterraniu, ùn ci hè nè pietà nè ghjustizia in stu affari.

U RÈGIME DI PALAZZI HA CASA PAZZA, BONA IN MANU

Mentre i ghjovani d'altri paesi viaghjanu paese per paese è cunnoscenu u mondu durante e so vacanze d'estate, se u mo ghjovanu pensa cinquanta volte à esce cù i so amichi è à piglià una tazza di tè o di caffè, questu hè l'ipoteca chì a decadenza in u palazzu hà postu nantu à a vita di a nostra ghjuventù. Mentri u nostru pòpulu si poveru di ghjornu in ghjornu è hè difficiule di mette u furmagliu è l'alivi nantu à a so tavula, oghje a persona di a manu hà una festa di colazione sumptuosa è in cima à questu, "U colazione tradiziunale turca è tuttu ciò chì vede sò 12 dollari. . "Ma u paese!" S'ellu si diverte, questu hè a vergogna chì u regime di palazzu currutti hà inflittu à a nostra nazione. Ùn chjamemu micca stu regime di Palazzu "pazzu in casa, bonu in manu" per nunda.

VENDUTI E FABBRICE CHE FABRICARANU, HAN DETTU "ÙN POTENU FABBRICE AGUGLIA DANT'A NOI"

Stu regime putridu hà vindutu finu à avà u so ancestrale Sugar Factories, a carta di a nazione chì produce SEKA, ferru è azzaru Ereğlisi, fabbriche chì producenu cimentu-fertilizzanti è parechji altri prudutti, TEKEL, Sümer Holding, portu è terra per 63 miliardi di dollari. Ùn lascianu nunda nantu à e so mani. In u paese guvernatu da stu regime; Questa nazione hà vistu a vendita di TELEKOM, sta nazione hà vistu a Tank Palette, sta nazione hà vistu cumu e decine di ettari di terra di TÜRKŞEKER sò stati venduti per dui appartamenti. Avà vendenu a terra di stu paese, a citadinanza di stu paese, per u verde di u dollaru. Mentre facianu questi, i funzionari di l'ordine rotten ponu ancu rant nantu à "A stella di u nostru paese brilla" "Davanti à noi, stu paese ùn pudia micca pruduce pins, fighjate ciò chì pruduciamu avà".

COME ERDOĞAN DICIA IN 2011...

Avà, senza perde più tempu, hè ora di mandà stu sistema putrettu in casa à l'urna. Chì era Erdogan, chì vive in Palazzi oghje, dicendu mentre campava in un appartamentu in Keçiören in u 2011: "Se avete menu di u salariu minimu chì avete ricevutu 8 anni fà, l'ovu chì avete compru, u latti chì avete compru, u furmagliu chì avete compru. , u pane chì avete compru, ùn votate micca per noi... "Eccu, hè simplice. Sè vo avete avutu menu carne, menu latti, menu ova, menu furmagliu per i salarii chì avete ricevutu da u stabilimentu di stu monstruosu regime di palazzu, truvate u rispunsevuli. È unisciti à noi per tagliate u so bigliettu à l'urna. Prima di stu sistema rotten, sè vo avete gestitu cù 50 lire di gasoline, avà i stessi 50 lire di gasoline ùn anu mancu spegne a luce nantu à l'agulla, fate un bellu sguardu à quale hè rispunsevule per questu. Unisciti à noi.

NON DUE CANDIDATI, DUE COMPRENSIONI VANNO COMPETE

A nostra cara nazione; In a prossime elezzione, micca dui candidati, ma dui capisciti cumpeteranu. Da una banda, quelli chì sò ghjunti à esse Cresu per esse Aaron, è da l'altra banda, quelli chì campanu modestamente cum'è tè. Da una banda, quelli chì pruteghjanu quelli chì maledicà e mamme caste di a nazione, quelli chì ponenu pipi da a borsa di a nazione à i casse di i lobbies d'interessu, i baroni di u dòricu è i so sustenidori; Per d 'altra banda, quadri onesti, onesti chì sò decisi à finisce stu prufittu è rimpiazzaranu ciò chì hè statu arrubatu da a nazione. Da una banda, quelli chì sviutavanu i sacchetti di a nazione è disturbanu u regime di palazzu autoritariu, da l'altra banda, l'amatori di a demucrazia chì volenu mette u parlamentu veteranu, a manifestazione di a vulintà di a nazione, in u centru di l'amministrazione di u paese. U legnu rottu ùn tene micca unghie. Stu regime putridu ùn prusperà più. Chjamemu à tutti i nostri citadini: A nostra parolla hè a nostra nazione, unisciti à noi.

Hè tuttu ciò chì aghju da dì. Puderaghju piglià avà si avete dumande.

Quistione - U Vicepresidente di u Partitu Democraticu, Cemal Enginyurt, hà battutu u ghjurnalistu Latif Şimşek in studio durante a trasmissione in diretta. À u listessu tempu, u Partitu Democraticu hè ancu una parte di l'Alianza Naziunale. Cumu valuta u Partitu Populare Republicanu sta azzione di Enginyurt ?

Faik ÖZTRAK- Cum'è u Partitu Populare Republicanu, ùn hè micca pussibule per noi di appruvà alcuna viulenza. In particulare, ùn pudemu micca accettà a viulenza per esse appiicata à i membri di a stampa. In l'ultimi anni, u nostru paese hà cullatu versu u fondu di l'indici di libertà di stampa. A viulenza seria hè aduprata contr'à i membri di a stampa. U mutivu principale di questu hè l'atmosfera pulitica. In particulare, a strategia di u palazzu di ottene i voti per polarizazione face chì a ghjente commette viulenza l'una contru à l'altru. Fighjemu un ochju à i recenti attacchi à i ghjurnalisti è i pulitichi. Yavuz Selim Demirağ, Sebahattin Önkibar, Murat İde, Orhan Uğurluoğlu, Selçuk Özdağ... A viulenza hè stata aduprata contr'à tutte queste persone in una manera chì significava veramente a so vita.

I pro-media, chì anu fattu un disordine per via di l'azzione chì hà fattu u ghjornu prima, micca eri, ùn era micca in vista quellu ghjornu. Permettemu di dì una volta di più, avemu oppostu a viulenza contr'à i pulitichi è i membri di a stampa quellu ghjornu, è cuntinuemu à oppunà è micca abbraccià tutte e viulenza, in particulare a viulenza contr'à i membri di a stampa. Ùn avemu micca doppiu criteriu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*