Cunsiglii per rinfriscà u corpu in u calore estremu

Cunsiglii per rinfriscà u corpu in Temperature Extreme
Cunsiglii per rinfriscà u corpu in u calore estremu

Acıbadem Kozyatağı Hospital Specialista in Medicina Interna Dr. Meltem Batmacı hà parlatu di 9 modi per rinfriscà u corpu in modu sanu in l'estiu, è hà datu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Dr. Batmacı hà fattu i seguenti suggerimenti: "Ancu se u calore estremu affetta quasi tutti, in particulare l'anziani, quelli cù malatie croniche, e donne incinte, i zitelli è i zitelli sò in più risicu. Per quessa, hè di grande impurtanza chì e persone in u gruppu di risicu ùn esce micca fora, soprattuttu trà 11: 00 è 16: 00 quandu u sole hè assai intensu è ripida. Sè pussibule, l'ambienti deve esse ventilatu constantemente cù l'aire frescu, è persiane, cortini è persiane sò tenuti chjusi per prutezzione di u sole.

L'usu currettu di l'aria condizionata, chì vene à u salvamentu in u caldu sweltering di i mesi di l'estiu è hè vistu cum'è un salvatore, hè assai impurtante. Evitendu l'esposizione diretta à l'aria condizionata, micca overcooling l'ambiente, micca accende u fretu di colpu quandu a temperatura di u corpu hè alta, è avè l'aria condizionata pulita regularmente anu un rolu criticu in a prutezzione di pussibuli infizzioni. Altrimenti, certi malatii di l'estiu, in particulare infizzioni di e vie respiratorie superiore causate da l'usu inconsciente di l'aria condizionata, sò assai cumuni.

Siccomu i perditi di fluidi aumentanu cù a sudazione è l'evaporazione in l'estiu, hè necessariu di piglià cura di l'ingesta di liquidu è rimpiazzà u fluidu persu da l'acqua potabile soprattuttu. In l'estiu, beie circa 2.5-3 litri d'acqua ogni ghjornu. Ùn fate micca un tali sbagliu cum'è e bevande alcoliche, tè, caffè, etc., ùn anu micca rimpiazzatu l'acqua, à u cuntrariu, aumentanu a perdita di fluidu. Evite e bevande assai friddi è ghiacciati. Siccomu a perdita di u salinu aumenta cù a sudazione, hè ancu benefica per cunsumà un vetru d'acqua minerale. "

Specialista in Medicina Interna Dr. Dichjarà chì a nutrizione ghjoca un rolu criticu in u calore estremu, Meltem Batmacı dice:

"Soprattuttu in u calore di l'estiu, i pranzi ligeri è succulenti devenu esse cunsumati. L'alimenti oliu, piccante / zuccaru deve esse evitata durante u periodu di l'estiu. U cuntrollu di e porzioni à i pasti hè impurtante. U corpu hà bisognu d'acqua per brusgià ogni caloria chì pigliamu. Ogni caloria presa in eccesso disturba l'equilibriu di u fluidu di u corpu è provoca un aumento di pisu. In particulare, u corpu hà difficultà à digerirà l'alimenti grassi, piccanti è zuccarati.

Pigliate cura di portà vestiti sottili, di culore chjaru è stretti quandu esce. Per l'incantu di u vestitu; Ùn porta micca vestiti scuri, cum'è neru, chì hè fattu di tela chì pò fà sudà o chì assorbe i raghji di u sole. Sceglite tessuti chì ùn vi feranu micca sudatu è prutegge da i raghji di u sole. Evite di portà strati, postu chì questu conservarà u calore in u corpu. Aduprate un cappellu largu, occhiali di sole per prutegge da i raghji UV, è crema per u sole. In particulare per quelli chì anu moles o malatie di a pelle è e persone di pelle ghjusta, a prutezzione di u sole ghjoca un rolu assai più criticu.

In i mesi caldi di l'estiu, hè necessariu di alluntanassi da l'sport è l'attività chì necessitanu un altu sforzu. Evite l'inattività fendu esercizii ligeri, natari, o camminendu durante l'ore quandu i raghji di u sole ùn sò micca ghjustu. Preferite l'ore di sera per sport o travaglii chì necessitanu attività fisica intensa. Dopu l'attività fisica è l'sport, fate cura di ùn lascià u vostru corpu desidratatu è senza minerali, è di beie acqua.

Pigliate duscia frequenti cù acqua tiepida. Se ùn hè micca pussibule, lavate e mani, i pedi, a faccia è u collu cù acqua fridda spessu durante u ghjornu. "

Dr. Meltem Batmacı hà cunclusu e so parolle cusì: "Avemu da esse assai attenti à ùn lascià alcuna cosa vivente in veiculi chjusi, aperti o parcheggiati. A temperatura di l'internu di u veiculu aumenta assai seriu pocu dopu à u parcheghju è hè una minaccia di vita.

A causa di u calore estremu è u sole scorching, u sole hè assai cumuni. colpu di sole; debulezza, nausea, cambiamenti di vista, mal di testa, vertigini, malessere, etc. presenta sintomi. In casu di sunstroke, hè imperativu chì a persona hè immediatamente purtata à un ambiente frescu, aria è ombreggiatu, alluntanendu a so robba, prova di rinfriscà, è purtendu à l'istituzione di salute più vicinu s'ellu hè inconsciente o hà una cuscenza fluttuante. In casu di inconsciente, hè assolutamente necessariu di ùn pruvà à beie l'acqua. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*