Primu Satellitu d'Osservazione Domestica RASAT Retiratu

Primu Satellitu d'Osservazione Domestica RASAT Retiratu
Primu Satellitu d'Osservazione Domestica RASAT Retiratu

RASAT, u primu satellitu d'osservazione di a Terra sviluppatu da TUBITAK Space Technologies Research Institute (UZAY), hà finitu cù successu a so missione dopu à 11 anni in orbita. Lanciatu cù u veiculu di lanciu Denepr da a basa di lanciamentu di Yasny in Russia u 3 d'aostu di u 17, cù una vita di designu di 2011 anni, RASAT hà stallatu cù successu in a so orbita di destinazione à una altitudine di 969 km da a Terra, 687 seconde dopu u lanciu.

A Cerimonia di Celebrazione di l'11u Anniversariu hè stata tenuta in u Campus TUBITAK UZAY per RASAT, chì hà lasciatu 11 anni di serviziu pienu di orgogliu è successu. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, Presidente di TUBITAK Prof. Dr. Hasan Mandal, u direttore di l'Istitutu TÜBİTAK UZAY Mesut Gökten è u persunale di l'istitutu anu assistitu.

U Ministru Varank hà indicatu l'impurtanza di RASAT per esse u primu per Turchia è hà dettu: "Hè un signu di sforzu è sforzu". hà fattu a so valutazione.

Hà fattu travaglii sensibili per a nostra sicurezza naziunale.

Ricordendu chì u satellitu palesa e capacità di u populu turcu, Varank hà dettu: "RASAT hè l'esempiu più cuncrettu di a lotta per fà a Turchia pienamente indipendente. Avemu ancu avè un esempiu di quantu ingegneri, tecnichi è scientisti turchi sò qualificati è capaci. U pruduttu, chì hè statu cuncepitu per avè una vita di 3 anni, hà servitu u nostru paese per 11 anni. Stu satellitu hè stata utilizata per risolve i prublemi di i nostri citadini. Hà funzionatu in punti assai sensibili ligati à a nostra Sicurezza Naziunale. Questu hè un'indicazione di quantu sò alte e capacità di u nostru populu ", disse.

U nostru matrimoniu serà cù "IMECE" è "TÜRKSAT 6A"

Enfatizendu l'impurtanza di fà un sforzu in u campu di u spaziu per a Turchia per esse un paese cumplettamente indipendente chì pò implementà a so propria pulitica naziunale, Varank hà dettu: "TUBITAK UZAY hà fattu u portabandiera di questu in Turchia è continuerà à fà. " disse.

Esprimendu cù umore chì a cerimonia tenuta per RASAT era, in un certu sensu, un funerale, u Ministru Varank hà dettu: "U prossimu prughjettu İMECE è u prughjettu TÜRKSAT 6A seranu i nostri matrimonii. Spergu chì averemu sti matrimonii cù IMECE cù 6A, purtemu un grande orgogliu à u nostru paese, è cumpiendu i bisogni di u nostru esercitu, e forze di sicurezza è l'agenza di intelligenza ". disse.

Felicitazioni à quelli implicati

Varank, Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, hà dettu chì avemu bisognu di travaglià assai più dura per i nostri figlioli, nipoti è u futuru di stu paese è cuntinuà sti travaglii rapidamente, ma decisivamente; "Felicitate tutti i nostri amichi chì anu cuntribuitu à u nostru successu in RASAT". hà finitu u so discorsu.

U presidente TUBITAK Prof. Dr. Hasan Mandal, invece, cù l'impiegati di TÜBİTAK UZAY chì anu participatu à diversi prucessi in u Prughjettu RASAT in u prugramma urganizatu. sohbet "Vulemu sperimentà l'eccitazione chì anu sperimentatu per RASAT in 2011 per İMECE è TÜRKSAT 6A l'annu prossimu." disse.

Vistu un spaziu di 12 milioni di chilometri quadrati

Un totale di 58.726 cumunicazioni sò stati stabiliti cù RASAT, chì hà fattu 22 orbite finu à a data. Circa 203 mila 7,5 immagini sò state pigliate da a camera di RASAT cù 15 metri di PAN è 3 metri di risoluzione RGB, è un totale di 284 mila 13 imagine sò stati registrati.

Cù u Satellite, chì hà una dimensione di l'imaghjini di 30 × 30 chilometri è pò piglià 33 frames, o 960 chilometri di strisce lunghe à una volta, l'imaghjini di una zona di 12 milioni 25 mila 800 km² hè stata messa in serviziu è un grande archiviu d'imaghjini satellitari hè statu purtatu in u nostru paese.

L'imaghjini pigliati da RASAT ponu accede da GEZGİN.

Dopu chì l'imaghjini prima ottenuti sò stati processati, sò stati dispunibuli per a pianificazione urbana è regiunale, a silvicultura, l'agricultura, a gestione di disastru è scopi simili. Inoltre, hè statu trasferitu à u Portal GEZGİN. I citadini di a Republica di Turchia, cù e so password di e-government http://www.gezgin.gov.tr Pudete accede à tutte l'imaghjini d'archivi pigliati da u situ web gratuitamente.

A storia di u spaziu hè stata purtata à l'equipaggiu domesticu è naziunale

Cù u successu cumpletu di u Satellite BİLSAT, chì hè statu realizatu cum'è un prughjettu di trasferimentu di tecnulugia in TÜBİTAK UZAY in 2003, u nostru primu satellitu d'osservazione elettro-otticu di a Terra hè statu lanciatu in u spaziu. RASAT, u nostru primu satellitu d'osservazione di a Terra sviluppatu trà 2004-2011 cù l'esperienza acquisita da u Prughjettu BİLSAT, hè statu pruduttu in u locu cù una vita di cuncepimentu di 3 anni. Durante a fase di cumissioni, una stazione di terra temporale in Norvegia hè stata aduprata, in più di Ankara, per u scopu di carica u software necessariu à RASAT, pruvà u satellitu è ​​scaricate l'imaghjini per esse catturati.

Computer di Volu d'Alta Prestazione (BİLGE), Trasmettitore X-band è Trattamentu di l'Immagine in Tempu Reale (GEZGİN) è u software di stazione di terra cuncepitu, fabbricatu è testatu da TÜBİTAK UZAY sò stati aduprati cù successu in u Prughjettu RASAT, guadagnendu a storia spaziale. Cusì, TÜBİTAK UZAY hè diventata l'unica istituzione in u nostru paese per ghjunghje à u Livellu di Tecnulugia 9 in u campu di u spaziu, dimustrendu a so cumpetenza micca solu à u livellu di u sistema, ma ancu in u scopu di i sottosistemi.

Grazie à l'infrastruttura, a cunniscenza, e risorse umane addestrate è l'esperienza acquisite cù u Satellite RASAT, u Prughjettu GÖKTÜRK-2 hè statu lanciatu. GÖKTÜRK-2 Satellite hè statu sviluppatu aghjunghjendu novi sottosistemi à i sottosistemi chì anu guadagnatu a storia spaziale in RASAT. Issi dui prughjetti di satelliti, realizati à u livellu naziunale è lucale, anu fattu una grande cuntribuzione à a sensibilizazione di u nostru paese in u campu di u spaziu è alluntanatu a strada per novi prughjetti satellitari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*