Storicu Sultan Inn Apertu à u Turismu

Storicu Sultan Hani Apertu à u Turismu
Storicu Sultan Inn Apertu à u Turismu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri, Memduh Büyükkılıç, hà riunitu u monumentu Seljuk Sultan Han in Bünyan cù i servizii KAYTUR in 20 ghjorni è l'hà purtatu à u turismu.

U sindaco metropolitanu Memduh Büyükkılıç, chì hà parlatu à l'osteria storica è hà dichjaratu chì facenu u Sultan Han è a regione una destinazione populari per i turisti, è chì farà ciò chì hè necessariu in questu sensu, hà dettu: "Semu in a regione cunnisciuta. cum'è u Sultan Han Caravanserai di u nostru Kayseri, chì hè veramente una cità Seljuk. Quì, in cuuperazione cù u nostru guvernatore è KAYTUR, in modu di riunite un artefattu sopravviventi enormu, chì ci face sente u soffiu di i Seljuks, sia cum'è quartiere è in a strada di a Ruta di a Seta, è per dà l'uppurtunità di sapè, sia l'arrangiamentu è a prumuzione di stu locu. , l'illuminazione, l'ordine ambientale, risponde à e richieste di u nostru quartieru sò stati realizati.

Creendu una destinazione cù u Sultan Han, Karatay Han è dopu u Ponte Şahruh, è creendu un focusu turisticu quì, benefiziu da a vista di u nostru Salt Lake, serà una destinazione frequente per i nostri citadini, i nostri concittadini, i nostri fratelli in Turchia. è turisti da l'esteru. Speremu, faremu a nostra parte in questu sensu ", disse.

Büyükkılıç hà sottolineatu chì renderanu stu locu più vivibile senza scusa, è disse:

"Stu locu serà più abitabile senza scusa sia per e camere di sicurezza sia per l'arrangiamenti da esse fatti nantu à e vostre strade, se ci hè, per altre richieste, serà una destinazione frequente per tutti è à u stessu tempu, serà utilizatu. in a logica di un stabilimentu di riposu nantu à a strada di a strada di Sivas, è quandu i matrimonii sò necessarii, l'avvenimenti suciali seranu tenuti.Spartemu quì chì mustraremu a nostra vulintà di purtà stu locu à una pusizioni è situazione induve si terrà. I cuncerti si feranu, in corta, tuttu ciò chì vi vene in mente, induve tutti si dumandanu è dicenu: "Varaghju à vede".

U guvernatore di Kayseri Gökmen Çiçek, chì hà parlatu di l'apertura di u Sultan Inn à u turismu, hà enfatizatu chì oghje hè un ghjornu speciale è chì u presidente Büyükkılıç hà fattu u Sultan Inn adattatu per u turismu in un periodu di 15-20 ghjorni, è hà dettu:

"Oghje hè veramente un ghjornu speciale sia per stu paese di Sultan Inn sia per Bünyan. A vi dicu francamente, sò 3 mesi ch'e sò numinatu, u nostru merre m'hà purtatu quì duie volte. Per quessa, ùn era micca solu per visità, visità scopi, andemu à divertisce o qualcosa. Quandu simu ghjunti l'ultimi 15-20 ghjorni fà, u nostru sindaco metropolitanu hà fattu una prumessa à u nostru sindaco di Özkan. Ellu disse: "Apriraghju stu locu per l'operazione cum'è Metropolitanu. Quì, a ghjente pò beie tè, caffè, parlà, pusà, sohbet pò. Tandu faraghju di sta regione una zona turistica ». A verità hè, in 15-20 ghjorni, in un mesi, ùn m'aspittava micca chì questu succede. Perchè e cose invisibili sò state fatte oltre u visibile. E cucine anu da esse installate à l'internu, assai elettricità, parechji sistemi anu da esse cambiatu quì ".

U sindaco Büyükkılıç hà dettu à a ghjente di u quartieru in u scopu di dà l'uppurtunità di vende prudutti lucali, "Demu cuntrolli in biancu quì, portate i vostri prudutti è cummercializemu quì. Hè u mo duvere di cumprà i prudutti rimanenti. Demu l'opportunità à i prudutti lucali ".

U presidente Büyükkılıç è u guvernatore Çiçek, chì hà cottu pane è frittelle à u Sultan Hanu è li offre à i visitori, anu ancu riunitu cù i musicisti in l'osteria storica è hà datu un mini cuncertu à i residenti di a regione. U sindaco Büyükkılıç hà cantatu a canzone populari "Gesi Bağları", mentre chì u guvernatore Gökmen Çiçek è u sindaco di Talas Mustafa Yalçın recitavanu poesia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*