Avete da rende u primu ghjornu di scola faciule per u vostru zitellu

Avete da rende u primu ghjornu di scola più faciule per u vostru zitellu
Avete da rende u primu ghjornu di scola faciule per u vostru zitellu

Unu di l'esperti in DoktorTakvimi.com, Psk. Buğrahan Kırbaş hà parlatu di l'ansietà è l'ansietà di i zitelli chì sò appena cuminciati à a scola è cumu per superà sta ansietà.

Dichjarà chì hè necessariu di gestisce in modu efficace u sensu d'ansietà per chì i zitelli anu più successu, Psk. Kırbaş hà spiegatu i seguenti per aiutà i zitelli chì cumincianu à a scola si sentenu menu ansiosi:

In un studiu, hè statu revelatu chì i zitelli chì cumincianu à a scola teme i so maestri perchè ùn sanu micca ciò chì facenu à a scola è ùn sò micca sicuru d'induve mette e so cose. Parlà di l'avvene futuri cù i zitelli prima è à sente e so preoccupazioni pò aiutà à facilità a so ansietà. Facendu un tale discorsu, e preoccupazioni in a mente di i zitelli ponu esse alleviate. I genitori ponu pruvà à ligà l'esperienze pusitive precedenti cù l'iniziu di a scola, chì ferà i zitelli menu ansiosi. Per esempiu, i genitori ponu ricurdà à i so figlioli di un tempu quandu eranu boni à natà quandu eranu nervosi. Un pocu preoccupatu prima, ma poi ricurdendu chì ellu hà successu, u zitellu combina sta cunnessione in a so mente per a scola. Questi picculi rializazioni ponu furnisce una fundazione per u successu di a scola di i zitelli.

Dà un zitellu un pocu di cuntrollu è di certezza di inizià a scola aiuta ancu à riduce l'ansietà. Pò esse d'utile per lascià i zitelli à sceglie i so sacchetti è a cartoleria, per marchjà cun elli in a scola, per presentà à un zitellu di a so età. Un pocu di certezza in incertezza hè sana. A scola pò esse piena di esperienze eccitanti è maravigliose. Scala a scola cum'è un putenziale pusitivu è aspittà l'esperienze. "U vostru zitellu pò esse nervoso per inizià a scola, ma ricordate chì pò passà per ella", dice.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*