Turchia hè diventata una forte basa di logistica è di produzzione trà u corridore mediu è l'Asia è l'Europa

Turchia Trasfurmata in una Forte Base Logistica è Produzzione trà u Corridor Mediu è l'Asia è l'Europa
Turchia hè diventata una forte basa di logistica è di produzzione trà u corridore mediu è l'Asia è l'Europa

Karaismailoğlu: Un trenu di merci da a Cina à l'Europa coprerà 10 mila chilometri in almenu 20 ghjorni se a Russia preferisce a Strada di u Cummerciu di u Nordu. S'ellu usa u Corridor Meridionale via u Canale di Suez in nave, pò viaghjà 20 mila chilometri è ghjunghje in l'Europa in solu 45 à 60 ghjorni. Tuttavia, in trenu, 7 mila chilometri sò cuparti in 12 ghjorni via u Corridor Mediu è Turchia. Hè cusì vantaghju è sicuru chì u Corridor Mediu hè in u cummerciu mundiale trà l'Asia è l'Europa. Questi sviluppi, chì sò d'impurtanza chjave per a nostra regione, furniscenu l'uppurtunità di mantene u flussu di merci chì preferisce altre rotte quì, rendendu a strada di u Corridor Mediu ancu più efficace.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì anu priurità a liberalizazione di u trasportu bilaterale è di transitu è ​​hà dettu: "Se stu passu hè aduttatu da i nostri amichi, u nostru cummerciu aumenterà è l'accessu di a nostra nazione à i prudutti serà più prezzu è più veloce. Attachemu ancu una grande impurtanza à a firma di l'Acordu di u Trasportu Cumminatu, chì avemu negoziatu in u quadru di l'Organizazione di i Stati Turchi. I spedizioni di u Mari Caspiu ci portanu à aduprà soluzioni di trasportu cumminatu ". disse.

Karaismailoğlu hà assistitu à a Reunione di i Ministri di u Trasportu, l'Affari Esteri è u Cummerciu Turchia-Uzbekistan-Azerbaijan tenuta in Uzbekistan. Karaismailoğlu: "L'infrastruttura di trasportu; Cù a cuscenza chì hè a locomotiva di u sviluppu ecunomicu, implementemu i nostri prughjetti priurità per u nostru paese è a regione. In particulare, attachemu una grande impurtanza à u Corridor Mediu, chì farà cuntributi unichi à l'ecunumia, u sviluppu è u benessere di i nostri paesi. Turchia hà pigliatu rispunsabilità impurtanti trasfurmendu in una forte logistica è a basa di produzzione in u Corridor Mediu, trà l'Asia è l'Europa. Situatu à u centru di a storica Strada di a Seta chì si stende da a Cina à Londra, u valore criticu di Turchia in u cummerciu internaziunale hè statu pruvatu una volta di più. A chjusura di 6 ghjorni di u Canale di Suez da a nave Ever Given hà causatu danni irreparabile à u cummerciu mundiale. Centinaie di navi alimentari, oliu è LNG anu da aspittà. Questu avvenimentu hà custatu à l'ecunumia mundiale $ 9 miliardi à ghjornu ". hà fattu a so valutazione.

Pudemu Trasformà u Corsu Mediu in una Alternativa Preferita Principalmente

Karaismailoğlu hà dettu ancu chì a guerra Russia-Ucraina hà purtatu in quistione a sicurità di a linea di u nordu, è hà dettu chì tutti i calculi anu revelatu ancu i grandi vantaghji di u vantaghju senza rivali di u Corridor Mediu. "Se un trenu di merchenzie da a Cina à l'Europa preferisce a Ruta di u Cummerciu Nordu Russu; Copre 10 mila chilometri in almenu 20 ghjorni ", hà dettu Karaismailoğlu, è hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Se usa u Corridor Sud per via di u Canale di Suez in nave, pò viaghjà 20 mila chilometri è ghjunghje in Europa in solu 45 à 60. ghjorni. Tuttavia; u listessu trenu copre 7 mila chilometri in 12 ghjorni sopra u Corridor Mediu è Turchia. Hè cusì vantaghju è sicuru chì u Corridor Mediu hè in u cummerciu mundiale trà l'Asia è l'Europa. Questi sviluppi, chì sò d'impurtanza chjave per a nostra regione, furniscenu l'uppurtunità di mantene u flussu di merci chì preferisce altre rotte quì, rendendu a strada di u Corridor Mediu ancu più efficace. Vogliu sottolineare chì avemu un tempu limitatu per valutà e finestre di opportunità è chì avemu bisognu di risponde rapidamente à a dumanda emergente. Per identificà i prublemi è pruduce suluzioni, duvemu rende u nostru partenariatu è u travagliu coordinatu più produttivu cum'è paesi amiche è fraterni. Cusì, pò fà u Corridor Mediu una alternativa più prufittuosa è veloce. Ancu quandu i prublemi in altri corridori sò finiti, pudemu turnà a Sala Media in una alternativa preferita prima. Cum'è sapete, attachemu un'impurtanza particulare à u sviluppu di l'infrastrutture di trasportu è di cumunicazione, chì sò a vita di e grandi economie ".

Sempre Procedemu cù u Principiu "Win-Win".

Dichjarà chì 20 miliardi di dollari di investimenti in trasporti è infrastrutture sò stati realizati in l'ultimi 183 anni in modu pianificatu, Karaismailoğlu hà nutatu chì, grazie à questi investimenti, l'accessu ferroviariu ininterrottu hè furnitu cù a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è u Marmaray sottu u Bosforu. U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dettu: "Cù i nostri investimenti cum'è Yavuz Sultan Selim Bridge, 1915 Çanakkale Bridge è Istanbul Airport, chì sò trà i prughjetti più impurtanti in u mondu, avemu stallatu in u centru di a mobilità umana è di merci in u nostru paese. regione. In u scopu di u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, avemu prughjetti infrastrutturali chì compieremu finu à u 2035 è u 2053 per sustene a nostra regione. U voluminu cummerciale trà l'Asia è l'Europa hà superatu 2021 miliardi di dollari in 828. In u quadru di a nostra pianificazione 2053, avemu u scopu di aumentà a parte di ognunu di noi da sta torta travagliendu in partenariatu cun voi, è di elevà a nostra regione à una pusizioni chì hà una voce in u mondu. Cù questi scopi, a capacità logistica di Turchia; ambientalista, sustinibili, efficaci è low-cost, vale à dì, a purteremu à una pusizioni vantaghji in ogni sensu. Sapemu chì sti purteranu un valore aghjuntu micca solu per noi, ma ancu per tutti i paesi amici è fraterni ; Andemu sempre avanti cù u principiu "win-win".

Aumenteremu a quota di a Ferrovia 10 Volte in u Trasportu Internaziunale di merci

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli cercanu sempre di mantene e so strategie di trasportu è di cumunicazione aghjurnata à a luce di e cundizioni glubale è regiunale, è hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà a reta ferroviaria tutale à più di 2053 mila chilometri pianificendu un totale di 8 mila. 554 chilometri di novi rotte ferroviarie finu à u 28 in u quadru di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica. Karaismailoglu; "In questu cuntestu, avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie da u 30 per centu à circa u 198 per centu in u trasportu di merci, assignendu a più grande parte di l'investimentu di $ 5 miliardi chì pensamu à fà in i prossimi 22 anni à u settore ferroviariu. Cusì; Aumenteremu a parte di a ferrovia 10 volte in u trasportu di merci à l'esteru ", disse.

Avemu da piglià misure per aumentà a cumpetitività di a strada longu u corridore mediu

Spieghendu chì cum'è Turchia, travaglianu cù a mente di u statu, cù tutte e risorse è cun un sforzu superiore per ottene u massimu benefiziu da u cummerciu Asia-Europa, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì hè vitale per piglià misure per aumentà a competitività di a strada. longu u Corridor Mediu. Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu: "In più di investisce in novi prughjetti per a nostra regione, duvemu ancu travaglià per migliurà u sistema ferroviariu esistente è eliminà i colli di bottiglia. Cum'è Turchia, esprimemu chì simu sempre pronti à dimustrà a vuluntà è à travaglià per identificà è migliurà i colli di bottiglia. Cum'è i nostri paesi amici è fraterni sanu assai bè; Semu forti quant'è pudemu agisce inseme. Un altru ostaculu à a cumpetitività di u Corridor Mediu chì avemu bisognu di fucalizza nantu à i traversi di u Mari Caspiu. A causa di i costi elevati è a capacità di carica limitata, u trasportu sopra u Mari Caspiu hè luntanu da preferibile. U mese passatu, cum'è Turchia, Azerbaijan è Kazakhstan, quandu avemu riunitu per u scopu chì simu quì oghje, avemu furmatu un gruppu di travagliu per risolve u prublema. Credu chì e misure da piglià da stu gruppu di travagliu beneficaranu ancu i paesi chì ùn anu micca una costa nantu à u Mari Caspiu. Dunque, vogliu dichjarà chì simu sempre aperti à i cuntributi di i nostri fratelli uzbeki à stu prucessu ".

A stretta cooperazione in tutti i campi di trasportu cuntinueghja

Sottulineendu chì a stretta cooperazione trà l'Uzbekistan, l'Azerbaijan è a Turchia cuntinueghja in tutti i campi di u trasportu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ancu attribuitu una grande impurtanza à a firma di l'Accordu di Trasportu Cumminatu, chì avemu negoziatu in u quadru di l'Organizazione di i Stati Turchi. I spedizioni di u Mari Caspiu ci portanu à aduprà soluzioni di trasportu cumminatu. I nostri capi di Statu ci anu urdinatu per cuncludi stu accordu. Cù l'implementazione di l'accordu, serà pussibule aduprà u modu di trasportu adattatu in ogni rotta, micca solu strada o ferrovia ". hà fattu a so valutazione.

Aspittemu un aumentu di u trasportu stradale è ferroviariu trà i nostri paesi

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì saria benefiziu di riunite cumpiendu i prucessi di valutazione interna in relazione à i studii cumuni chì ponu esse realizati in quantu à i colli di bottiglia in u Corridor Mediu: "Asperemu chì u trasportu stradale è ferroviariu aumenteranu cù l'aumentu di u corsu. volume di cummerciu trà i nostri paesi. Sì noi, cum'è i paesi di a regione, ùn purtemu micca sti carichi, i trasportatori d'altri paesi prufittàranu di sta mobilità. Noi, invece, ritarderemu in a cuncurrenza, è ùn puderemu micca sfruttà opportunità impurtanti per i nostri paesi è a nazione. Hè a nostra priorità di trasportà e carichi trà i nostri paesi da i nostri trasportatori. Vi pregu gentilmente di cunsiderà questi prublemi mentre fate e vostre valutazioni interne ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*