Vicinu à l'Oriente Diventa l'Università più Preferita di TRNC

L'Università più Preferita di TRNC hè diventata l'Università Vicine à l'Oriente
L'Università vicinu à l'Oriente hè diventata l'Università più preferita di TRNC

I risultati di piazzamentu YKS 2022 sò stati annunziati oghje. Sicondu i risultati, 11.141 studienti sò stati posti in università TRNC questu annu. U 23,1 per centu di i studienti chì anu sceltu TRNC per l'educazione universitaria, 2.570 anu preferitu l'Università Vicine Oriente. Cù questi risultati, l'Università Near East hè diventata l'università più preferita in a TRNC, cum'è hè stata per l'ultimi sei anni.

Sicondu i risultati di u primu piazzamentu, u numeru di studienti posti in l'Università di u Vicino Oriente hà aumentatu da 31 per centu cumparatu cù l'annu precedente. A registrazione finale di i studienti chì anu u dirittu di esse piazzati in i risultati di piazzamentu YKS 2022 deve esse fatta trà 22-26 d'Aostu 2022.

Assoc. Dr. Murat Tüzünkan: "L'opportunità accademiche è suciali chì furnimu è a produtividade scientifica creata da u nostru staffu accademicu cumpetente apre e porte di una vita universitaria di qualità à i nostri studienti".

Vicinu à l'Università di l'Oriente Vice Rettore Assoc. Dr. Murat Tüzünkan, affirmannu chì Near East University hè di novu l'università più preferita in TRNC secondu i risultati di preferenza YKS, hà dettu: "L'opportunità accademiche è suciali furnite da l'Università Vicino Oriente à i so studienti è a produtividade scientifica creata da u so accademicu competente. parsunali, una vita universitaria qualificata. Mostra ch'ella hè ancu aduttata da i ghjovani chì volenu passà u tempu.

Assoc. Dr. Tüzünkan hà dichjaratu chì i studienti chì anu u dirittu di iscrizzione in l'Università Near East; Ricordendu chì a registrazione deve esse fatta trà u 22-26 d'aostu 2022, hà dettu chì ponu compie u prucessu di iscrizzione in i rapprisentanti turchi di l'Università di u Vicino Oriente è u campus di l'Università di u Vicino Oriente. Assoc. Dr. Murat Tüzünkan hà dettu: "Hè a nostra più grande fonte di felicità per pudè sperimentà u privilegiu è l'orgogliu di esse un Vicino Oriente. Vi auguru un annu accademicu sanu è successu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*