U Campionatu Mondiale di Beach Volleyball FIVB U19 si terrà in Dikili

U Campionatu Mondiale di Beach Volleyball FIVB U si terrà in Dikili
U Campionatu Mondiale di Beach Volleyball FIVB U19 si terrà in Dikili

U FIVB U19 World Beach Volleyball Championship, urganizatu da l'urganizazione SVS in cuuperazione cù a Federazione Internaziunale di Volleyball, a Federazione Turca di Volleyball, a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Municipalità Dikili, si terrà in Dikili trà 14-18 settembre.

İzmir si prepara à accoglie i ghjucatori di beach volley da tuttu u mondu. U FIVB U19 World Beach Volleyball Championship, urganizatu da l'urganizazione SVS in cuuperazione cù a Federazione Internaziunale di Volleyball (FIVB), a Federazione Turca di Volleyball, a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Municipalità Dikili, si terrà in Dikili trà 14-18 settembre. Axa Sigorta serà u sponsor di u campiunatu giganti.

Partendu da u BVA Beach Volleyball Balkan Championship, chì ospita i Campionati Europei U18, U20 è U22 di Beach Volleyball, urganizendu a seconda volta di a CEV Continental Cup è Tokyo 2020 European Continental Qualifications, İzmir continuerà a so crescita cù u FIVB U19 World Beach Volleyball Championship. in Dikili. Un totale di 32 squadre da 64 paesi cumpetenu in u campiunatu, cù 128 atleti chì andanu à a sabbia. FIVB U19 World Beach Volleyball Championship, una di l'urganisazioni più impurtanti di beach volley mai tenuta in Turchia, riuniscerà e stelle di u futuru in Dikili per cinque ghjorni.

U presidente Soyer: Izmir serà u centru di l'Europa in l'acqua è i sporti di spiaggia

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEnfatizendu chì eleveranu İzmir à u centru di l'Europa in sport d'acqua è di spiaggia, "İzmir hà 629 chilometri di costa è più di 100 chilometri di spiagge. Avemu parechje spiagge chì anu ricevutu a Bandiera Blu. Avemu un celu turchinu è una geografia chì gode di u megliu di e quattru stagioni. Facendu u megliu usu di sti vantaghji, turnemu a nostra bella Izmir in u centru di l'Europa in sport d'acqua è di spiaggia. U campiunatu di giganti, chì avemu da accoglie cù a municipalità di Dikili, hè una di e nostre urganisazioni impurtanti in questa direzzione. Vogliu ringrazià a Federazione Turca di Volleyball per avè unitu cù noi. Urganizeremu una urganizazione esemplare cù a municipalità di Dikili.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*