L'Acella di Pneumatici è a Stabilimentu di Trattamentu di Latte Bayındır hè vicinu à a fine

Finu di l'Abattoghju di pneumatici è a pianta di trasfurmazioni di u latte di Bayindir
L'Acella di Pneumatici è a Stabilimentu di Trattamentu di Latte Bayındır hè vicinu à a fine

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer visitò u Macellatu di Tire, chì a custruzzione hè stata finita. Enfatizendu l'impurtanza di u macellu, induve sò cuminciati i prucessi, per a regione, u presidente Tunç Soyer, "Semu fieri di fà un investimentu meritatu in i nostri pneumatici è İzmir. Avemu pianificatu di apre in settembre ", disse. U presidente, chì hà ancu esaminatu u stabilimentu di trasfurmazioni di latte in Bayındır, chì a custruzzione hè vicinu à a fine. Tunç Soyer, "Avemu ancu chjamatu cusì chì si apre u 29 d'ottobre. Averemu una doppia festa ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà inspeccionatu u Macellariu di Tire, a custruzzione di quale hè stata finita è l'attività di prova principia in Tire. U presidente di u tour di rivista Tunç Soyer è u presidente di l'Unione İzmir Village-Koop Neptün Soyer, u sindaco di Tire Salih Atakan Duran, u sindaco di Torbalı Mithat Tekin, u sindaco di Gaziemir Halil Arda, amministratori di a municipalità metropolitana di Izmir, capi, capi di cooperative è i so cumpagni, pruduttori è citadini.

Soyer: "Avemu purtatu sottu a manu di u fabricatore"

U presidente, chì hà ricevutu infurmazioni da Şevket Meriç, Capu di u Dipartimentu di i servizii agriculi di a Municipalità Metropolitana di İzmir. Tunç SoyerEllu hà dichjaratu chì Tire Slaughterhouse farà una grande cuntribuzione à u distrittu è à l'allevamentu di l'animali. Ministru Tunç Soyer"I nostri investimenti continueranu in tutti i nostri distretti, sia in Tire sia in İzmir. Vedemu u putere istituzionale è a capacità di a Municipalità Metropolitana di Izmir u più in tempi di crisa. Cuntinuemu à investisce mentre u costu di a vita è l'inflazione alta ferite a ghjente. L'Abattoghju di Tire hà a capacità di macellare 50 bovini è 100 ovini per ghjornu. Face una funzione assai significativa. Perchè, finu à avà, i picculi pruduttori avianu da viaghjà 100 chilometri per a macellazione di i so animali. Avà l'avemu à a vostra manu. A macellazione hè fatta in modu igienicu in cundizioni estremamente muderni. L'eliminazione di i rifiuti hè fatta cù metudi muderni. Semu fieri di fà un investimentu meritatu in i nostri pneumatici è İzmir. Avemu pianificatu di apre in settembre ", disse.

U sindaco di Tire, Salih Atakan Duran, hà dettu: "A nostra regione hè una regione produttiva, u nostru presidente Tunç SoyerQuandu li avemu dettu u nostru bisognu, l'anu trovu apprupriatu, u ringraziemu assai. Semu assai felici di vede chì stu macellu mudernu hè prontu.

"Avemu da prutege a fertilità di sta terra"

U presidente Soyer hà ancu visitatu Osman Öztürk, presidente di u Cunsigliu di a Cooperativa di Tire Dairy, in u scopu di u so prugramma in u distrittu. U presidente Soyer hà dettu: "Questa geografia hè una regione agricula. İzmir hè una cità turistica è industriale, ma in realtà hè una cità agricula. Micca solu İzmir, ma tutta a Regione Egea... Se vulemu stabilisce una ecunumia autosufficiente, ùn avemu micca altra scelta ma prutegge a fertilità di queste terre.

"Basgiendu e mani"

Dichjarà chì anu da cuntinuà à cumprà u latte di pecuri è di capre da i pruduttori, u presidente Soyer hà dettu: "Se lasciate u pruduttore senza vigilazione, questu hè u puntu arrivatu. Ùn hè micca u regime d'impurtazione a listessa cosa ? Anu cuminciatu à impurtà, avà avemu impurtatu tuttu. Cum'è una bola di neve... Avete tagliatu u pruduttore fora di a produzzione. Importazione significa chì u pruduttore rinunce à a produzzione da a so terra. Vivemu in miseria, altu costu di vita è alta inflazione. Questu hè induve queste pulitiche portanu. Ùn ci hè micca un pianu, ùn hè micca chjaru quale pruducerà ciò chì è quantu. Nunda hè certa ... Ùn ci hè micca un ministeru chì pò dì à u pruduttore ciò chì pruduce è ciò chì guadagnà. Ùn hè u travagliu di u guvernu lucale, hè u travagliu di u ministeru, ma ùn esiste micca. Quantu i nostri pruduttori sò resistenti à una tale miseria è povertà chì ponu sempre cuntinuà. Basgiendu e mani. Malgradu tutte e difficultà, cuntinueghja. Siccomu nimu a cunfisca, pensemu ciò chì pudemu fà. Ùn hè micca pussibule per noi di esse un spettatore di questu ", disse.

Osman Öztürk, presidente di u Cunsigliu di a Cooperativa di Tire Dairy, hà ringraziatu u presidente Soyer per a so visita è i so sforzi.

"A nostra hè una relazione fratellu-sorella"

U sindaco Soyer, chì era ancu un invitatu di l'uffiziu di u sindaco di Tire Salih Atakan Duran, hà dettu: "Devemu a nostra armunia à a bona vuluntà, u rispettu è l'amore mutuale, è soprattuttu à u nostru amore per u nostru paese. Pensemu à ciò chì pudemu fà di più. Risulta assai boni risultati. A nostra hè diventata una relazione fratellu-surella. Hè per quessa chì simu assai felici, simu fieri di tuttu ciò chì face, è continueremu à stà vicinu à ellu ".

Soyer Peşrefli esaminò a strada di cunnessione

U presidente Soyer hà ancu esaminatu a strada di cunnessione Tire Peşrefli. Mentre a pavimentazione di l'asfaltu caldu serà finita nantu à a sezione di 200 metri di a strada di 200 metri, circa 4 tunnellate di materiali infrastrutturali è asfaltu caldu seranu disposti. I travaglii nantu à a strada di cunnessione di Peşrefli, chì costaranu 500 milioni di lire, saranu finiti in i ghjorni à vene.

Scontru cù i citadini in Kaymakçı

U presidente Soyer hà dettu à i citadini ch'ellu hà scontru: "Travagliemu cun grande piacè perchè avemu da ottene risultati. Facemu affari, simu cuntenti s’è no pudemu mette un surrisu in faccia à e persone chì campanu in sta terra. Ùn ci hè nunda più preziosu chè quellu. Nanzu à a fine di u 2022, avemu avutu fattu l'offerta per u situ è ​​u prughjettu di a pianta di trattamentu necessariu in a regione. In u 2023, poseremu a fundazione. Di sicuru faremu questu durante u nostru mandatu ".

"Ùn sapemu mancu quale serà u prezzu di u latte dumane"

Dichjarà chì sò dedicati à a terra di u paese cun amore, u presidente Soyer hà dettu: "Stu paese hè unu di i più belli paesi di u mondu. Avemu una tremenda storia antica è cultura daretu à noi. Semu in terra fertili. Meritemu sta miseria ? Meritemu stu costu di vita, inflazione ? Questu ùn hè micca u destinu. Ci sò sbagliati, applicanu e pulitiche sbagliate. Questu hè u puntu chì anu avutu. Sta miseria è a miseria ùn cunvene micca à e terre fertili. I nostri figlioli chì campanu nantu à sta terra duveranu avè un avvene brillanti. Tutti si meritanu. Semu tutti pessimisti nantu à i nostri figlioli. Ùn si sà mancu quantu costarà u latte dumane. Ùn lasciate micca à nimu di voi scuru, sta storia finirà ".

Doppia festa à a pianta di trasfurmazioni di u latte

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà ancu esaminatu a Fabbrica di Trattamentu di Latte, chì hè stata custruita in Bayındır prima di u prugramma Tire è hè vicinu à a fine di u so travagliu. BAYSAN A.S. U direttore generale Murat Onkardeşler hà datu infurmazioni nantu à a stallazione è i travaglii di custruzzione. U presidente Soyer hà dettu: "U Bayindir Milk Processing Facility hè diventatu grande. Serà un travagliu straordinariu. Ùn ci hè micca tali facilità in a zona. L'avemu ancu chjamatu cusì chì l'apremu oghje u 29 d'ottobre. Averemu una doppia festa ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*