L'artista maestru Semih Sergen hà persu a so vita! Quale hè Semih Sergen?

Morte l'artista maestru Semih Sergen chì hè Semih Sergen
L'artista maestru Semih Sergen hè mortu! Quale hè Semih Sergen

L'attore di teatru è attore di voce Semih Sergen hè mortu in Bodrum (91)

U babbu di l'attori di teatru Burak Sergen è Toprak Sergen, u maestru artistu Semih Sergen hè mortu in Bodrum. Dopu a nutizia amara, Burak Sergen hà sparte a foto cù u so babbu nantu à u so contu Instagram cù a nota "U mo caru babbu, addiu".

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà publicatu un missaghju di cundolenze per l'artista mortu Semih Sergen.

In u missaghju publicatu nantu à u contu suciale di u Ministeru, "Avemu amparatu cù tristezza a nutizia di a morte di u cinema, u teatru è l'attore di voce Semih Sergen. Chì Diu hà pietà di u nostru artista, vulemu pacienza à a so famiglia è parenti. Condoglianze à a nostra cumunità artistica ". l'espressioni sò state usate.

Sergen serà intarratu in u Cimiteru di Gölbaşı dopu à a ceremonia chì si terrà à u Little Theatre di Ankara u luni 8 d'Aostu à 11.00:XNUMX.

Quale hè Semih Sergen?

Semih Sergen (natu u 13 di maghju, 1931, Istanbul - mortu u 6 d'aostu, 2022, Muğla) hè un attore di teatru turcu, regista, attore di film è serie TV, scrittore di dramma è puesia.

Semih Sergen hè natu in Istanbul cum'è u figliolu di una famiglia chì vive in Istanbul da nove generazioni. In a so ghjuventù, hà travagliatu in diversi impieghi, da carpinteria à pittore. Sergen, chì l'amore per u teatru hè statu furmatu in a so zitiddina, hà iniziatu a so vita di teatru in un modu cum'è u capu di a filiera teatru di a scola chì hà assistitu. In seguitu, hà passatu l'esame di a Marina, chì hà intrutu à a dumanda di a so famiglia. Ma hà ancu pigliatu in secretu l'esame di u cunservatoriu. In u 1949, hè diventatu un studiente di maestri cum'è Nurettin Sevin, Mahir Canova è Cüneyt Gökçer à u Conservatoriu Statale di Ankara.

Dopu avè graduatu in Ankara State Conservatory Theatre High Department cù u primu postu, hà ghjucatu parechji caratteri impurtanti in l'anni dopu. Calchì volta era Don Carlos in scena, à volte III. Selim. Allora u sergente Musgrave, u driver Ahmet è Mimar Sinan.

Hà ghjucatu più di 100 ruoli principali in u teatru è mette in scena più di 40 pezzi. Hà 11 libri in quale hà cullucatu drammi è 17 libri di puesia. Hà preparatu u primu discu di puisia 45 in Turchia. Diversi cassette è CD seguitanu. Hà sparte u rolu principali cù Işık Yenersu in u primu fotonuvellu traduttu in Turchia. Hà scontru à Yeşilçam in u 1958 cù u filmu chjamatu Veiled Göl.

I puesii è e storie di Sergen sò stati accettati è publicati in a rivista Türk Dili, chì hà scrittu articuli per parechji ghjurnali è riviste, in particulare a rivista "Milli Kültür". Semih Sergen, chì vive in Bodrum oghje, gestisce u Semih Sergen and Friends Theatre, chì hà fundatu sottu u so nome, è hè u babbu di l'attori di teatru Burak Sergen è Toprak Sergen.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*