U Villager di Foresta riceve a so energia da u sole

U Villager Forestale riceve a so energia da u sole
U Villager di Foresta riceve a so energia da u sole

Cù u prugettu implementatu in u scopu di u "Produzzione di l'Electricità da u Prughjettu di Energia Solare" di a Direzzione Generale di Foresta (OGM) è u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP), sistemi capaci di generà 35 kW di putenza sò stati installati in 82 famiglie in 806. paesi in 1486,6 pruvince.

Cù u Prughjettu di Generazione di Elettricità da Energia Solare, iniziatu da a Direzzione Generale di Foresta in 23 cù u scopu di assicurà u sviluppu in situ di 7 milioni di citadini in 2019 mila paesi di fureste, aumentendu a so qualità di vita è riducendu u cunsumu di legnu, un tutale di 35 famiglie in 82 famiglie in 806 paesi in pruvince 1486,6 finu à a data, hè statu annunziatu chì i sistemi capaci di pruduce kW di putenza sò stati messi in pratica.

À l'iniziu di u prugettu, induve OGM hà annunziatu chì installerà un Sistema d'Energia Solare (ŞEBGES) in 2022 famiglie più in 700, a centrale elettrica di 100 kW stabilita in e pruvince di Afyon è Konya cum'è regione pilotu cù 100 per centu di sustegnu di cuncessione, dopu avè scontru tuttu u cunsumu di l'electricità di i paisani, a media annuale media Ingressu supplementu hè statu furnitu à u bilanciu di u paese di circa 70 mila TL.

Aghjunghjendu à e so parolle chì u prughjettu, implementatu da OGM è u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP), s'hè spargugliatu à parechje regioni di Turchia, Karacabey hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì; "U nostru prughjettu di Generazione di l'Energia Solare hè allargatu à 2 pruvince in 35 anni, è un sistema hè statu stallatu nantu à i tetti di 806 case. Grazia à isse centrali, i nostri paisani si sò sbarazzati di u fastidiu di pagà e so bollette di l’electricità. Implementemu 47 per centu di u prugettu cum'è cuncessioni è 53 per centu senza interessi cum'è prestiti. Inoltre, facemu più faciule per i nostri paisani di pagà i prestiti cullenduli in 7 rate uguali, un pagamentu annu.

Karacabey hà dichjaratu chì 2020 centrali di energia solare (GES) cù una putenza di 100 kilowatt-ora sò state stabilite in i distretti di Afyonkarahisar è Ilgın è Gökbudak di Konya cum'è regione pilotu in 2, u direttore generale di a foresta Bekir Karacabey hà dettu chì in u scopu di u prugettu, Afyonkarahisar hà dettu. esse una regione pilotu in 2020. Nutendu chì 100 centrali solari (SPP) cù una putenza di 2 kilowatt-ora sò state stabilite in i distretti di Ilgın è Gökbudak di Şuhut è Konya, spiegò chì tutti i bisogni di l'electricità di i paisani sò stati soddisfatti da e centrali elettriche. è l'energia surplus hè stata venduta è una media annuale di 70 mila TL hè stata furnita à u budgetu di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*