Camping Pleasure di Scouts nantu à i Faldi di Uludağ

Camping Piacere di i Scouts nantu à e Falde di Uludag
Camping Pleasure di Scouts nantu à i Faldi di Uludağ

L'amore per a natura hè inculcatu in centinaie di zitelli in u Campu di Scouting Kestel Alaçam di a Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà realizatu parechje attività chì sustenenu i ghjovani è i zitelli in ogni aspettu.

I zitelli è i ghjovani di Bursa, chì sò megliu equipati per l'avvene cù l'attività suciali, culturali è sportive urganizate da a Municipalità Metropolitana di Bursa, passanu e so vacanze d'estate à u massimu. Kestel Alaçam Scouting Camp, chì i ghjovani aspittàvanu ogni annu, hà riunitu 27 ghjovani trà l'età di 11-17 in u paisaghju unicu di Uludağ dapoi u 800 di ghjugnu, quandu hà apertu e so porte. I ghjovani, chì ricevenu assai furmazioni nantu à scouting è scouting, cum'è equitazione, orienteering, tir à l'arcu, orticultura, primi aiuti, furmazione AFAD, stazioni di radiu è focu, tipi di focu è stufa, vestiti in natura è campeghju, passanu ancu u so veranu. vacanze assai pruduttivu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ancu visitatu u Campu di Scouting Kestel Alaçam è scontru cù i ghjovani vicinu à u focu. sohbet hà fattu.

Investisce in u futuru

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà dichjaratu ch'elli facenu u so megliu per preparà i zitelli è i ghjovani per u futuru in u megliu modu, hà dettu: "In particulare i ghjovani è i zitelli sò a nostra priorità. Avemu dui campi di ghjuventù separati in Gemlik Karacaali è Kestel Alaçam. Intantu, sperendu cù u sustegnu di u nostru Ministeriu di Ghjuventù è Sport, custruemu un enormu campu di ghjuventù in Orhaneli Göynükbelen. À a fine di l'annu, avemu finitu a prima fase. Cuminceremu à aduprà parzialmente da l'annu prossimu, ma l'avemu finitu cumplettamente à a fine di l'annu prossimu ".

"Imparanu sucializendu"

Nutendu chì anu accoltu circa 12 ghjovani in e categurie d'età 13-14 è 15-14 in u Campu di Ghjuventù Gemlik Karacaali in 3300 termini quist'annu, u sindaco Aktaş hà dettu: "In u nostru Campu Kestel Alaçam, i nostri ghjovani scouts facenu i so campi nantu à u faldi di Uludağ, accumpagnati da una vista unica di a natura. Avemu vistu chì i ghjovani chì participanu à u campu di scouting anu un sensu più grande di rispunsabilità è cumunicà più in armunia cù e so famiglie. Semu assai felici di vede chì i nostri figlioli chì anu campatu sò più disciplinati è in un statu assai più armoniu è attitudine cù e so famiglie in u futuru. Pregu à tutti i nostri cuccioli un bonu futuru. Cum'è a municipalità metropolitana di Bursa, i ghjovani è i ghjovani sò definitivamente a nostra priorità. Per questu scopu, facemu assai studii. Purtemu a preoccupazione è l'eccitazione di furnisce li un bellu futuru è di sviluppà li cù l'arti è u sport ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*