Prughjettu di Ferrovia Trans-Afgana In Custruzzione

U Prughjettu di Ferrovia Trans Afgana hè statu in custruzzione
Prughjettu di Ferrovia Trans-Afgana In Custruzzione

U Ministeru di l'Affari Esteri di l'Uzbekistan hà annunziatu chì e linee ferroviarie Termez-Mazar-e-Sharif è Peshawar cumincianu prestu.

In u so discorsu cù l'ufficiali turchi è azeri u marti, u ministru di l'Affari Esteri uzbeki Vladimir Nurov hà enfatizatu chì sta linea ferroviaria deve esse custruita u più prestu pussibule, secondu i media uzbeki.

Ricertamenti, u Ministru di l'Affari Esteri afganu, Amir Khan Muttaki, hà parlatu di l'iniziu di u prughjettu di l'estensione di a linea ferroviaria dopu à u ritornu da Tashkent, è hà dettu chì anu discututu cù l'autorità uzbeke l'iniziu di u travagliu di custruzzione di a linea ferroviaria.

L'inviatu pakistanu Mohammad Sadiq Khan in Afganistan hà annunziatu chì l'Uzbekistan, u Pakistan è l'Afganistan anu iniziatu passi pratichi per lancià a linea ferroviaria trans-afgana per stabilisce ligami ferroviari trà Kabul è Peshawar.

Si dice chì a custruzzione di sta linea ferroviaria hè un prughjettu infrastrutturali micca solu per l'Afghanistan, ma ancu per a regione.

U prughjettu di a linea ferroviaria cunnetta l'Asia Centrale à l'Asia Meridionale via l'Afghanistan, è i paesi di l'Asia Centrale è l'Afghanistan à i porti d'acqua di u Pakistan è altri paesi per ferrovia.

L'Afghanistan hè l'unicu paese cù e menu ferroviari fora di a custruzzione di u prughjettu Afghan-Trans, chì ghjucà un rolu assai più impurtante in a cunnessione di i paesi di a regione.

U valore stimatu di u prughjettu di a ferrovia "Tramez-Mazar-e-Sharif-Kabul-Peshawar" hè equivalente à 720 miliardi di dollari cù una lunghezza di 5 chilometri.

A rete ferroviaria afgana da Mazar-e Sharif à Kabul è dopu à a pruvincia di Jalalabad hè induve a ferrovia attraverserà a fruntiera di Torkham è scorri in Pakistan via Peshawar.

Una volta in Pakistan, a merchenzie serà scaricata per cunnette à u sistema ferroviariu pakistanese è da quì eventualmente sbarcarà in i porti pakistanesi di Karachi, Gwadar è Qasim.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*