Basmane "Prughjettu Hotel" principia

U prugettu Basmane Hotels principia
Basmane "Prughjettu Hotel" principia

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù u scopu di rivitalizza l'asse storicu trà Konak è Kadifekale, a Municipalità Metropolitana di Izmir principia a risturazione di 6 edifici storichi in Basmane. Cù u prugettu, a tessitura storica di a regione serà revelata, l'attrazione di a regione aumentarà è u turismu riviverà.

Un novu hè aghjuntu à i travaglii di arrangiamentu di a Municipalità Metropolitana di Izmir nantu à l'assi Konak-Kadifekale. Facendu azzione per prutege e vechji strutture chì custituiscenu a ricchezza culturale è storica di a cità, trasferenduli à e generazioni future è purtate à u turisimu, a Municipalità Metropolitana restaurà 6 edifici storichi in u Quartiere Basmane Pazaryeri, cumprese a Mansion Tevfik Paşa è a casa. induve u famosu scrittore Tarık Dursun K hà campatu per un tempu. . I travaglii di risturazione chì accuminciaranu in i ghjorni à vene custaranu 31 milioni 880 mila lire.

A municipalità metropolitana di Izmir hà furnitu a struttura d'entrata à u sudu di l'area di scavi di l'Antica Smyrna Agora, a strada Havra è a strada 848 sò state rinnuvate, è a strada Azizler è a piazza Hatuniye, u core di Basmane, sò ancu disposti.

A storia vene à a luce

Anima a strada storica in u Quartiere Pazaryeri in u Distrittu Basmane di a Municipalità Metropolitana, induve diversi esempi di case tradiziunali Izmir di u 19u seculu sò posizionati l'una di l'altru. E residenze storiche è registrate di l'era ottomana chì anu sopravvissutu finu à oghje nantu à a strada 945, ma seranu distrutte se ùn sò micca cunservate, seranu aperte à l'alloghju è à i tour di ogni ghjornu cù i travaglii di risturazione da esse realizati. L'edificazioni cù cortili serviranu ancu di caffè, ristoranti è sala di colazione. A Mansion Tevfik Pasha, chì hè di Tarkem è unu di i più grandi edifici storichi di a regione Basmane, serà mantenuta viva cum'è un alloghju dopu i travaglii di risturazione.

In a seconda tappa, ci hè una strada è piazza.

In a seconda fase di u Prughjettu Basmane Hotels, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà da esse realizatu u travagliu di risturazione di dui altri edifici storichi situati in a strada 945. Inoltre, una nova struttura serà custruita invece di una struttura chì hè incompatibile cù a struttura. In u scopu di u prugettu, a storia di a "ragazza fragile" chì s'hè rifuggiata in a strada morta di u 945 Street durante a Guerra di l'Indipendenza è hè morta quandu e porte chì hà arrubbatu ùn sò micca aperte serà ancu mantenuta viva. Una piazza serà disposta in memoria di Gevrekçi Kız.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*