A Torre Çamlıca, u Simbulu di Istanbul, hà accoltu più di 788 mila Visitatori

A Torre Camlica di Istanbul hà accoltu più di mille visitatori
A Torre Çamlıca, u Simbulu di Istanbul, hà accoltu più di 788 mila Visitatori

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà nutatu chì a Torre Çamlıca, unu di i punti di riferimentu di Istanbul, cuntinueghja à attirà l'attenzione è hà annunziatu chì a Torre hà accoltu più di 788 mila visitatori da a so apertura.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione scritta annantu à a Torre Çamlıca. Enfatizendu chì anu implementatu i prughjetti chì u mondu invidia, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu adattatu i travaglii chì seranu realizati in 100 anni in 20 anni. Esprimendu chì 1 trilione 606 miliardi di lire sò stati investiti in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione, Karaismailoğlu hà dettu chì unu di elli hè a Torre Çamlıca.

Ricordendu chì a torre hè stata aperta u 29 di maghju di u 2021, Karaismailoğlu hà dettu: "A lunghezza di a Torre Çamlıca hè di 369 metri è a so altezza da u livellu di u mari hè di 587 metri. Cù sta funzione, hè a torre più alta d'Europa ".

Indicà chì a contaminazione visuale hè stata eliminata cù a torre, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "E vechje antenne 33 chì causavanu a contaminazione elettromagnetica è visuale sò state eliminate è una struttura simbolica hè stata data à u nostru paese in u so locu. Inoltre, in l'attività di trasmissione chì hà iniziatu in a Torre Çamlıca, per a prima volta in u mondu, 100 trasmissioni radio sò realizate da u stessu puntu, senza interrompe u putere di l'altru è senza interferiscenu l'una cù l'altru.

Hè statu u preferitu di i turisti in ISTANBUL

Sottulineendu chì a Torre Camlica, chì dà à Istanbul una nova siluetta è u spaziu suciale, attrae l'attenzione di tutti da 7 à 70, Karaismailoğlu hà dettu chì 788 mila 241 persone anu visitatu a Torre da u ghjornu chì hè stata aperta. Annunziendu chì 1 mila 20 persone eranu ospitate in a Torre trà u 455 di ghjennaghju è u 945 d'aostu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a Torre hè diventata u centru di l'attenzione micca solu di i citadini, ma ancu di i turisti. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in a Torre Camlica, chì cuntribuisce ancu à u turisimu di Istanbul, ci sò buttreghi di souvenir, una cafeteria è terrazze di vista cù vista di Istanbul.

A NOSTRA ENERGIA È A NOSTRA MENTE SÀ SOLU CU A NOSA NAZIONE

Esprimendu chì anu travagliatu 20 ore su 7, 24 ore su XNUMX, senza stop in ogni parte di Turchia dapoi XNUMX anni, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Continuemu i nostri investimenti cun l'intelligenza di ùn ferma micca, basta à continuà. U nostru tempu, a nostra energia, a nostra mente è i nostri pinsamenti sò solu cù a nostra nazione. Hè in a pianificazione è a custruzzione di i servizii chì li prupunimu. Turchia forte è grande, questu hè pussibule cù u sudore di a fronte è di a mente ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*