A fame constante pò in realtà oculta alcune malatie

U Sensu Custante di a Fami Puderà In realtà Oculta Alcune Malatie
A fame constante pò in realtà oculta alcune malatie

Specialista di l'Hospital Kozyatağı di l'Università Yeditepe. dit. Buket Ertaş Sefer hà dettu chì ci pò esse diverse ragioni daretu à u sensu di fame constante è questu deve esse investigatu assai bè.

Quandu avemu guardà u mondu in generale, Uzm. Pointing out chì i prublemi di diabete-related pò esse daretu à u sintimu di fami custanti, chì hè vistu in una grande parte di a sucetà è chì acceleration hè crescente. dit. Buket Ertaş Sefer, "In casi cum'è a resistenza à l'insulina, l'ipoglicemia, l'iperglicemia, se a persona ùn hè micca cuscenza di u fattu chì hè malatu o ùn usa micca e so droghe regularmente, i miccanismi di digiunu è sazietà ùn ponu esse regulati. In questu casu, pò esse un sensu constante di fami. Per quessa, hè benefiziu per e persone chì anu sempre a fame di dumandà à un specialista endocrinologicu, ancu s'ellu ùn anu micca un prublema diagnosticatu.

Spieghendu chì e persone chì volenu perdiri pesu o chì volenu ottene u cuntrollu di u pesu pò sperimentà a fame per ùn piglià abbastanza calori, Dr. dit. Sefer hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sughjettu:

"In questu casu, quandu dite di esse attentu, pudete micca esse alimentatu abbastanza, e vostre cellule. Quandu ùn pudete micca creà u menù ghjustu, pudete naturalmente esse affruntatu cù u desideriu di manghjà più spessu. Per quessa, hè impurtante piglià l'alimentu ghjustu è a quantità ghjusta à u mumentu propiu quandu site a dieta. Altrimenti, pudete micca solu sperimentà a fame constante, ma ancu scontru diversi prublemi di salute per via di malnutrition.

I studii mostranu chì u cunsumu d'acqua insufficiente afecta u mecanismu di a fame. Ancu l'acqua potabile hè una necessità impurtante cum'è manghjà, hè sempre trascurata. Inoltre, qualchì volta u bisognu principale hè l'acqua quandu ci hè un sensu di fame. Per quessa, quandu u sensu di fami vene, hè necessariu di pruvà à beie acqua prima. Inoltre, ci vole à piglià cura di cunsumà abbastanza acqua durante u ghjornu ", disse.

In casu di ipertiroïdismu, vale à dì un overworking di l'hormone di tiroïde, a rata metabolica di a persona aumenta è i bisogni di l'energia aumentanu, cusì pò esse spessu un sensu di fame. Per questu mutivu, quelli chì anu lagnanza cum'è palpitazioni, perdita di pisu, pressione di u sangue, a glàndula tiroidea gonfia deve cunsultà un endocrinologu u più prestu pussibule.

Ricurdà chì a prevenzione di l'aumentu bruscu di u zuccheru in sangue significa ancu impedisce a so caduta brusca, disse Dyt. Ertaş hà dettu chì a fame pò esse cuntrullata quandu u zuccheru in sangue pò esse mantene in equilibriu. Spieghendu chì a prisenza di l'alimenti fibru in i pranzi serà di grande benefiziu per ottene questu, Dyt. Buket Ertaş cuntinuò e so parolle cusì:

"A preferenza di l'alimenti pulpiti prolongerà u tempu chì u stomacu resta pienu è supprime u desideriu di manghjà rapidamente. Ligumi, prudutti di granu integrale è legumi sò alcuni di l'alimenti ricchi di fibra. Trascurattà i vegetali, in particulare, pò causà fame rapidamente ".

Rimarchendu chì ùn piglià micca abbastanza cibi cù un altu cuntenutu di proteina, chì risponde à l'obiettivu di sazietà à longu andà è ancu di e so proprietà nutrizionali, hè unu di i fatturi chì ponu creà un sensu constante di fame. dit. Buket Ertaş Sefer hà cunclusu e so parolle cusì:

"E proteini sò l'ultimi à esse digeriti trà i gruppi alimentari. Siccomu ùn affettanu micca u zuccaru in sangue quant'è i carbuidrati, ùn creanu micca un sbilanciu di l'insulina. Prutiini vegetali cum'è l'ova, a carne rossa magra, u furmagliu, u iogurtu, u pesciu, a carne bianca è i legumi sò fonti di proteine ​​​​mpurtanti chì devenu esse incluse in a nostra pianificazione settimanale di menu. Dunque, sè vo site sempre a fame, unu di i fatturi chì pudete guardà hè s'ellu ci hè abbastanza proteina in a vostra dieta di ogni ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*