Tent Camping Area Creata per i visitori TEKNOFEST in Samsun

Un Campground Cadir hè statu creatu per i visitatori di TEKNOFEST in Samsun
Tent Camping Area Creata per i visitori TEKNOFEST in Samsun

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà creatu una zona di campeghju di 300 tende per i visitatori fora di a pruvincia in u scopu di a preparazione TEKNOFEST. A Municipalità hà pigliatu tutte e precauzioni necessarie assignendu l'area di l'Anfiteatru Doğupark.

A preparazione di a Municipalità Metropolitana cuntinueghja ghjornu è notte in Samsun, chì accoglierà TEKNOFEST, u primu festival lucale è naziunale di Turchia in l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia. Dopu avè finitu l'investimenti infrastrutturali in l'aeroportu di Çarşamba, induve u festivale si terrà trà u 30 d'aostu è u 4 di settembre, a municipalità cuntinueghja ancu u so travagliu nantu à l'alloghju. Circa 5 milioni di visitatori da fora di a cità è di u paese sò previsti per assistisce à u festival di 2 ghjorni.

UNA ZONA DI CAMPING TENDA Hè STATA CRATA

A Municipalità Metropolitana hà ancu creatu una zona di campeghju gratuitu per i visitori chì volenu stà in tende. A municipalità hà sceltu l'area di l'Anfiteatru Doğu Park per esse vicinu à u sistema ferroviariu Belediye Evleri Station è l'area di cuncerti, è e so preparazioni quì sò vicinu à a fine.

OGNI CONFORT hè cunsideratu

Cunsiderendu ogni dettagliu per u cunfortu di l'invitati, a Municipalità Metropolitana crea una cantina per l'omi è e donne cù docce, toilette è bisogni alimentari basi in l'area di u teatru. A municipalità, chì hà mantinutu l'installazione elettrica, furnisce a sicurità durante u campu cù squadre di polizia. Inoltre, una ambulanza serà tenuta in attesa in cuuperazione cù a Direzzione di a Salute.

L'APPLICAZIONI SERÀ FATTE ONLINE

A Municipalità Metropolitana, chì furnisce tuttu l'equipaggiu necessariu per u campu di tenda, hà cuminciatu à riceve applicazioni. L'applicazioni seranu fatte in linea cumpiendu u Modulu Centru di Soluzione in l'Applicazione Mobile di Samsun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*