Usak Ortaköy Village Life Center hè statu messu in serviziu

Usak Ortakoy Bay Life Center hè statu messu in serviziu
Usak Ortaköy Village Life Center hè statu messu in serviziu

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà assistitu à a ceremonia per l'apertura di u centru di vita di u paese in Ortaköy, Uşak. U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà iniziatu u so discorsu mintendu l'investimenti educativi fatti in l'ultimi vinti anni. Hà enfatizatu chì, mentri custruì un sistema educativu enormu in vint'anni, milioni di studienti sò stati aghjuntu à u numeru di studienti, u numeru di studienti per maestru è aula hè diminuitu, è a massificazione hè stata fatta cun un focusu nantu à a qualità.

U Ministru Özer hà dichjaratu ch'elli cuminciaru a preparazione per u novu annu accademicu appena e scole eranu in vacanze è ricurdò chì anu cuntinuatu i so scoli d'estate in i campi di a scienza, l'arti, a matematica è l'inglese cù 1 milione di studienti durante u terminu d'estate.

"Lasciamu l'avvenimentu di donazione da l'agenda di Turchia avà"

Enfatizendu chì aumenteranu l'uguaglianza di l'uppurtunità in l'educazione, Özer hà dettu: "Mubilizà ogni tipu di opportunità per chì tutti i nostri figlioli ricevenu educazione ugualmente indipendentemente da a pruvincia è a regione in cui vivenu. Hè ciò chì ci stremu. Cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, ùn avemu micca pigliatu una pausa ancu per un ghjornu dopu chì e scole chjusu u 17 di ghjugnu. Semu in u campu cù tutti i nostri culleghi. Questu estiu avemu fattu una applicazione diversa per a prima volta. Avemu apertu scole d'estate gratuiti per a prima volta per ùn lascià i nostri figlioli solu, soprattuttu per cumpensà e perdite d'apprendimentu è e carenze in u sviluppu psicosociale durante u prucessu Kovid. À u listessu tempu, ci mubilisciamu per risponde à tutti i bisogni di e nostre scole, da a pulizia à a cartoleria, da e riparazioni minori à l'attrezzatura, è hè per quessa chì avemu dettu abbandunemu sta cosa di donazione da l'agenda d'educazione di Turchia. Avemu principiatu a preparazione per l'annu accademicu 2022-2023 assai prestu è hà rispostu tutti i bisogni di e nostre scole per eliminà a percepzione chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale ùn pò micca risponde à i bisogni di e scole è costringe i genitori à donate. Cuntinuemu à riceve. Un guvernu chì hà investitu tantu in l'educazione in l'ultimi deci anni puderia esse incapace di risponde à i bisogni di e scole di u Ministeru di l'Educazione Naziunale ? Dunque, a nostra dumanda da voi, i nostri stimati genitori, hè di avvistà sia a nostra direzione di l'educazione naziunale, u nostru guvernatore è u nostru ministeru quandu una tale situazione si verifica ".

Tutti i libri di testu per esse utilizati in l'annu accademicu 2022-2023 sò stati mandati à e pruvince.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Özer hà spartutu un'altra infurmazione nantu à u puntu ghjuntu in a preparazione per u novu annu d'educazione da Uşak. Spieghendu chì tutti i libri di testu da esse consegnati à i studienti in l'annu accademicu 2022-2023 sò stati mandati à e pruvince, Özer hà cuntinuatu cusì: "Quest'annu, facemu un'altra innuvazione cum'è u nostru presidente hà annunziatu. In l'annu accademicu 2022-2023, ùn solu distribuiremu libri di testu gratuitamente, ma ancu distribuisce tutte e risorse ausiliarie gratuitamente. Da oghje, a stampa di risorse ausiliarii hè ancu finita è i passageri sò cuminciati à esse mandati in e nostre pruvince. L'annu accademicu 2022-2023 serà assai più còmode, assai più còmode per tutti i nostri studienti è tutti i nostri genitori ".

U centru di vita di u paese serà u centru di riunioni di i paesi

Spieghendu chì dopu à u prucessu di migrazione da i paesi à e cità in u mondu sanu, un muvimentu hà iniziatu da e cità à i picculi insediamenti, u Ministru Özer hà dichjaratu chì l'agricultura è l'allevamentu di l'animali sò diventati una questione strategica quant'è l'energia, cù i prublemi sperimentati in u paese. catena di supply supply.

Nutendu chì i centri di vita di u paese sò stati implementati tenendu in contu questi dui sviluppi, Özer hà dettu: "Cumu u primu passu, avemu eliminatu a barriera di u numeru di i studienti per l'apertura di e scole primarie di u paese è cambiatu u regulamentu. Puderemu avà apre e nostre scole primarie in u paese bramosu. Avemu fattu un secondu passu. Avemu riduttu u numeru di i studienti da 10 criterii à 5 per l'apertura di i kindergarten in paesi. Solu sta seconda tappa permette à quasi 1.800 mila zitelli di scuntrà i kindergartens è e classi d'infanzia in i nostri 20 paesi. Se ùn ci hè micca a pussibilità di usà cum'è una scola primaria è un kindergarten, avemu u scopu di apre i centri di educazione publica in i centri di vita di u paese. In issu rughjonu, avemu purtatu l'uccasioni di i nostri citadini chì campanu in stu paese di fà i corsi in a zona ch'elli volenu attraversu u centru di l'educazione publica. Saremu à u serviziu di tutti i nostri citadini cù più di 3 corsi in agricultura, zootecnia, sviluppu persunale, furmazione prufessionale, è ogni tipu di corsi.

Dichjarà chì riuniscenu i zitelli più ghjovani è l'anziani in i paesi in u stessu locu per scopi educativi, Özer hà dettu: "Stu centru di vita di u paese serà u centru di riunione di u paese". disse.

Dichjarà chì un locu hè statu creatu induve i zitelli scontranu cù e persone esperte mentre ricevenu l'educazione è u trasferimentu culturale hè fattu, u Ministru Özer hà enfatizatu chì u centru di vita di u paese serà un centru di educazione permanente.

Esprimendu chì quandu l'annu accademicu 2022-2023 principia, 1000 centri di vita di u paese seranu attivati ​​in tutta a Turchia, Özer hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u centru chì hè statu apertu. U Ministru Mahmut Özer hà vulutu chì u Centru di Vita Ortaköy Village sia benefica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*